Bár lehet, hogy ismét hülyeséget írok, de pl. a lámpákban is elvileg benne van a honda felirat vagy logo, ha eredeti, nekem legalábbis az f3-ban benne van
Nem biztos hogy sérülés miatt lett cserélve az első sárvédő,hanem csak a hátsó faridom meg az idom szürkéjét akarta előre is,annyira nem is néz ki rosszul,és szerintem a piros felni sem rossz,szerintem nem igazán lehet gondja a gépnek,de igen azért át kell nézni,így elsőre fajintos gépnek tűnik.Meg ahogy nézem talán első gazdás lehet a leírásból ítélve,na meg még a gyári dob is meg van,ritka.
SziA ! Én általában paranoiás vagyok ilyen téren, de ahol már nem a gyári -stock, cuccok vannak na ott már nekem alapbl elmegy a kedvem, a kereskedőktől meg irtózom... Nézd végig a burkolaton és máshol is a csavarokat, legyenek lehetőleg egyformák, lehet látni kb hányszor lett szétszedve, illesztéseket nézd meg, meg pl markolat illetve lábtartó gumi ( tudom fillérekért lehet cserélni de hátha) mennyire kopott... Burkolt mociról van szó, kényes...
lehet, hogy tévedek több dolgoban de :
1. bury-nek van igaza a töréssel kapcsolatban, bár megjegyzem inkább ne legyen igaza. nézegettem a google-n a képeket erről a színkombiról és ott fekete az első sárvédő. mind1
2. Ha megnézed a láncot mivel HD kép rá tudsz zoomolni a 4. képen bár lehet rosszul látom de sztem az a lánc / láncszett már cserés, egy két szem mintha kacsán állna . Azt sztem feltétlen nézd meg mert az is egy 30-40 E. HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ! Az erő legyen Veled !
Helló! Képek alapján jónak tűnik, elejét nézd meg, ahogy írták előttem is, a vez.lánc legtöbbször 5500-as ford-nál szokott hallatszani, ha csereérett a feszítő, telószárat nézd meg, nem olajos-e, szimmering miatt, meg kopó alkatrészek milyenek, alku miatt (betétek, lánc, lánckerekek, tárcsán nem lehet váll ennyi km-nél,)
Kereskedés hirdeti de a tulajjal beszéltem. Azt mondja nem volt sérülve a motor. Csak egyedül nem tudom nagyon mit hol nézzek.
A piros felnifestét mondjuk nem értem de nem rossz:)
Köszönöm:)
Eszembe jutott, hogy reggel majd felhívom a fickót hogy szeretném ha hideg lenne a motor ha megyek.
Amúgy ő lenne az:
m.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-6367845
Vélemé
nyetek?
Tudom a felni meg az első sárvédő át van fújva, azt mondta a tulaj, hogy azért fújatta át, mert neki íg jobban tetszik. A felni még oké, de szerintem a sarvédőt majd levserélem egy pirosra vagy feketére...
Amúgy ahogy néztem elég ritka ez a színkombináció, nekem bejön. Jól negy majd a piros-fekete ruhámhoz
Szóval ez jó választás lehet?
Esetleg ismeri valaki?
Srácok, segítségre lenne szükségem!
Tudnátok ajánlani valakit, aki holnap délután el tudna jönni megnézni a 18. kerületben egy 2094-es CBR 500 F4-et? Egy régóta motoros haverom eljön (én nem ertek meg hozzá) és jó lenne egy szakértő is. Vagy vigyem be ott a Honda Szallenbeckbe átnézetni?
Életem első motorja lesz, jó lenne ha nem nyúlnék mellé...
" Én nem rakom el, mert nem uborka.
Tetszik a stílus, nem csalódtam
Ha kisüt a nap és tiszta az út én is szoktam kerülni januárban, a mínuszok nem zavarnak a gépnek meg jó egy kis járatás.
Hidd el aki ezt nem csinálja végig a motorral mint amit itt a motul leír de gondos gazdag annak a motorjával sem járnál rosszul,nekem a honda a 4. motorom és eddig még mind tuti volt állapotra és nem csináltam ennyire szöszölősen semmit sem.
van olyan kép ahol másik gumi van rajta :-)
Lánckereket nézed akkor a tompa hegy a jó, nem a hegyes!
lehet, hogy tévedek több dolgoban de :
1. bury-nek van igaza a töréssel kapcsolatban, bár megjegyzem inkább ne legyen igaza. nézegettem a google-n a képeket erről a színkombiról és ott fekete az első sárvédő. mind1
2. Ha megnézed a láncot mivel HD kép rá tudsz zoomolni a 4. képen bár lehet rosszul látom de sztem az a lánc / láncszett már cserés, egy két szem mintha kacsán állna . Azt sztem feltétlen nézd meg mert az is egy 30-40 E. HAJRÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ ! Az erő legyen Veled !
A piros felnifestét mondjuk nem értem de nem rossz:)
Ebben a szituban lehazudják a csillagokat is :-)
Persze kompressziómérést ha tudnak akkor abban nem tud hazudni.
Csak tudni kell a gyári értéket.
jelölhet: link
Lájkolhat: link
Már én is mennék a z-vel
Ma 5. nyélen mentem mikor megcsapott a sebesség szele. Amikor hazaértem ráültem brümmögni :-)
Megtört és unta a keresgélést és vett egy ilyet mert jó lesz ez.
váz nyak vagy villanyak? nézd meg nincs-e sérülés, gyűrődés.
honda szervizt javaslom.
Méress kompressziót. 3000Ft / kb. Ne ezen spórolj. Főleg ha életed első motorja.
Eszembe jutott, hogy reggel majd felhívom a fickót hogy szeretném ha hideg lenne a motor ha megyek.
Amúgy ő lenne az:
m.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-6367845
Vélemé
nyetek?
Tudom a felni meg az első sárvédő át van fújva, azt mondta a tulaj, hogy azért fújatta át, mert neki íg jobban tetszik. A felni még oké, de szerintem a sarvédőt majd levserélem egy pirosra vagy feketére...
Amúgy ahogy néztem elég ritka ez a színkombináció, nekem bejön. Jól negy majd a piros-fekete ruhámhoz
Szóval ez jó választás lehet?
Esetleg ismeri valaki?
Tudnátok ajánlani valakit, aki holnap délután el tudna jönni megnézni a 18. kerületben egy 2094-es CBR 500 F4-et? Egy régóta motoros haverom eljön (én nem ertek meg hozzá) és jó lenne egy szakértő is. Vagy vigyem be ott a Honda Szallenbeckbe átnézetni?
Életem első motorja lesz, jó lenne ha nem nyúlnék mellé...
Tetszik a stílus, nem csalódtam
Ha kisüt a nap és tiszta az út én is szoktam kerülni januárban, a mínuszok nem zavarnak a gépnek meg jó egy kis járatás.
Emberek, aki fönn van facsén,mutassa magát,mégiscsak közvetlenebb a dolog.
https://www.facebook.com/media...
én is igyekszem rá odafigyelni
Január közepén megyek egy kört, tankolok, lesz benne friss benya, azzal kihúzza tavaszig.
48.000-nél amit biztosan cserélni kell: olaj, olajszűrő, légszűrő, gyertyák.
Ha csörög, akkor vezműlánc feszítőt is, plusz egy szelephézag- ellenőrzés sem árt, ha már ott matatnak. 50 ezret simán alkudhatsz.
Ja és lánc-lánckerék, fékbetétek, gumik állapottól függően, de reméljük minden nincs leharcolva.Ha igen, azt ne vedd meg.