Félreértés ne essék, én nem 200-zal akarok száguldozni minden úton, meg pályán, mert nem is szoktam , csak egy folyamatos pl országúton 90-110 kmh. De már ott is zavaró egy idő után... nekem...
hát köszi, én is ilyesmikre gyanakodtam... Bár sajnos a vállam és a bukó közti távolságot nem tudom megváltoztatni . A plexicserén gondolkodom egy túraplexi erejéig amúgy 185 cm vagyok.
sziasztok kuplung csere előtt állok nagyon úgy nézz ki(nem emel ki és nagyon nehezen tudom kivenni sebességből) pedig állítotuk rajta de így viszont nincs holtjátéka! a kérdés az lenne hogy a kuplung dekninél van-e valami féle tömítés vagy elég valami tömítő anyag! köszönöm
Konkrétan tök jó, csak ez egy motul reklám
Teletankolod a motort, hogy ne rozsdásodjon, gumiba beletolsz egy 0.5-el többet, ha keréken fog állni, ha nem, akkor hagyod. Berakod a garázsba letisztítod, láncot befújod és kiveszed az aksit. (mondjuk lehet karbinál a zárt csappal kijáratás nem faszság, mert meg fog rohadni a benzin benne, de mondjuk van valami adalék, azt is belerakhatod)Aksit vagy csepegtetve töltőre rakod télre, vagy berakod a meleg szobába és kész. Néha kimész és elöl hátul megmozgatod, hogy a teleszkóp szimeringek ne száradjanak ki, ha keréken áll, átforgatod, hogy ne ugyanott álljon. Ahogy közeledik a tavasz, lecseréled az olajat/szűrőket és kész. Víz eleve fagyálló kell legyen benne, mert az keni a vízpumpát, tehát aki sima deszt.vizet használ az fasz.
Kihagytam valamit?
Na hát az idom lebontás az jogos,mert tényleg nem tudni anélkül mi van belül,hát igen meg kell nézni kitől veszi az ember de egy ilyen használt gépnek nem csak egy tulaja volt,én hál isten eddig még szerencsés voltam használt motor vásárlásban,csak kicsit szőrözős vagyok,és e miatta költök kicsit a gépre,ha úgy nézem nem érne meg ennyit sem költenem a gépre de ha azt nézem hogy több évre vettem meg se autóbol se motorból nyereséggel nem lehet kiszálni így egálban vannak a dolgok.
GS-nél mondjuk féktárcsáról látni, mennyi lehet benne, mert senki nem fog 70 ezerért tárcsát venni, vagy ha cserélte, akkor már látszik a többi részén.
Én jövő év elején tervezem a vásárlást, de én egy igazi szőrözős geci leszek, kompresszióméréssel és idomlebontással... és még így is beszophatok simán, szóval minden vásárlás lutri, de egy 12 éves gépbe 30ezer... hát... ha tényleg hobbimotoros... évi 2500km...
Egy kolléga azt mondta és szvsz. jól, hogy egy dolog a motor állapota, de azt nézd meg, kitől veszed, többet elárul az állapotról!
Példáúl ez megéri ennyiért múltkor linkeltem is de volt aki azt mondta ő nem ad ennyit mert pár száz forintért lehet venni füldugót,de én azt mondom hogy ez az amin nem lehet spórolni a halláson,szerintem jó ára van és két féle szűrő van benne és ha rendszeresen ápolod is a cuccot akkor sokáig kitart,vezettem már az olcsó munka védelmi füldugóban ilyen neon zöld volt de az minden hangot kiszűrt és azért az nem olyan biztonságos ez meg csak a káros zajokat szűri,ami nem mindegy.
Helló Srácok!
Új vagyok itt, de nem véletlenül, kinéztem egy 2004-es CBR 600 F-et, pár nap és szerintem meg is veszem:)
Rólam annyit, hogy most kezdem nagyjából a nagymotorozást, elötte robogóztam meg 125-ös géppel mentem meg anno 250 ETZ:)
Olvasom már pár napja a fórumot, ahogy jól látom, jó kis társaság jött itt össze.
Segítsetek hogy mire figyeljek, mit kérdezzek amikor megnézem a gépet? Most 46ezer van a gépben, közeleg a nagy szerviz ideje. Akkor miket kell majd cseréltetni rajta? Mennyibe fog fájni? Az alkudozás miatt nem mindegy:)
Amúgy nagyon szép ezüst-piros-fekete a gép piros felnikkel, túra plexivel, markolatfűtéssel, sportkipufogóval.
Olvastam a problémát a vez.lánc feszítővel, ha eddig esetleg nem cseréltették, egy füst alatt csináltassam meg azt is?
Hu biztos lesz még csomó kérdésem, de először végigolvasom a fórumot:)
Ja még valami, januárban elhizom a motort, a téli elrakásthoz zudnátok tippeket/linket adni? Ahhoz mit/mennyiért kell beszereznem?
Köszönöm előre is a válaszokat! Basszus alig aludtam az éjjel:)
én már fél éve használom a gyengébbik szűrővel
nem a motorost vettem hanem azt ami a zenészeknek való mert ahhoz 3 féle szűrő van, ugyan azok vannak hozzá mint a motoroshoz meg még annál gyengébb is de azt nemsokat használtam mert szerintem nemsokat tompít
meg ehhez van még 1 tartalék füldugó, tehát 3 füldugó és 6 zaj szűrő és más tartója van
nézzetek utánna, van róla videó is
ezzel is ugyan úgy van szélzaj viszont valahogy mégis kevesebb mert mikor hazajövök és levetkőzök nem zúg a fülem és nem kell mindíg visszakérdeznem mint régebben
csak akkor kell visszakérdeznem mikor bent van a füldugó a fülembe, egy kicsit tompítja a beszédet is
tényleg elég kényelmes, nem olyan szar mint a szivacs
igazábol akkor szoktam észrevenni a külömbséget mikor sietek és elfelejtem berakni vagy direkt nem rakom be mert nem megyek messzire
olyankor nagyon furcsa hangok szoktak jönni a motorból meg a szél is hangosabb egy kicsit
városba nem szoktam berakni mert fölösleges
olcsóbb mint egy hallókészülék
nekem nagyon bevált
amúgy vettem powertapet- azzal leragasztom az oldal "belépőket" kíváncsi leszek ... remélem...