Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó mindenkinek!

Ezt az Alpin füldugót én is néztem sokat,de valahogy nem vitt rá a lélek eddig, ha vesz valaki írja már meg hogy milyen!

Amúgy ma megjöttek az új gyertyáim, postával együtt 13550/4db :) Itthon meg valami 30-32ből jött volna ki......észbontó
Valahol már írtam, hogy én ugyan az 50huf-os 3M dugót használom, de levágom a végét, konkrétan a felét legalább és így még hallok is valamit és nem is zavar a szélzaj, de persze csak hosszú útra. Szerpentinre, vagy városba nem hordom, ott kell a hang.
Na és amit fogok venni, mert elegem van belőle, hogy süketülök:
Alpine Moto Safe
Alpine Moto Safe

tesztmotor teszt

Origo cikk
az AGV eleve nem halkra tervezett sisak a formájából adódóan illetve a rajta lévő kiálló darabok miatt. de ha már 130-nál zavar a szélzaj akkor lehet más bukkert kell hordjál ami csendesebb.
A tied formája a súlycsökkenést tűzte célul nagyobb sebességnél, hogy ne paszírozza a fejedbe de ez miatt a forma eléggé zajos mivel irányt változat rajta a szél.
Ha hagyományos forma kevés külső alkatrész az csendesebb viszont ólomként nehezedik a fejedre nagyobb tempónál...
Aztán beszélhetnénk a plexid magasságáról formájáról, a te magasságodról, a vállad és a a bukó alsó pereme közötti magasságról (ami a szélzaj 40-50%-át teszi ki) sebességről és még a fene se tudja mi mindenről....
egyébként pont ma pucoltam meg a sisakot és elraktam.

Tetszett, hogy iszonyat könnyű levenni a plexit.
nekem is ilyen van,

track változat.

Az a gond, hogy 2 oldalt van szellőző és azt nem lehet elzárni.
Azért zajos.

Csaj a boltban azt mondta, hogy lehet venni hozzá valami szart amit be kell pattintani és eltereli a fülről a szelet.

Nekem mondjuk nincs ilyen, nem tudom mennyire hatásos.

ha hosszabb táv akkor füldugó. Vagy zenét szoktam berakni. Zenére jó motorozni de azért veszélyes szerintem. Csak a headset-től egy idő után fáj a fülem.
Sziasztok !

Nem tudom, hogy ti mennyit mentek hosszabb távon tartósan pl. autóúton-pályán 130-140 km/h környékén , de Ti mivel védekeztek a szélzaj ellen? Érdekelnének a fortélyok. Engem már rövidebb távon is zavar ha gyorsabban megyek, pedig a bukóm új, passzol a fejemre és AGV Stealth SV. az 50 forintos füldugó nem jó mert szart se hallok benne valamint teljesen elszigetelt , rossz érzést kelt bennem.
Köszi.
Nem tudom mi az előírás, én olyan 70e környékére tervezem, ha addig nem kell belenyúlni más miatt, de miért is kéne. Jó lenne ha annyit tudnék menni jövőre, hogy elérjem a 70e-t.
Mondjuk, olyat már hallottam, hogy a szervizes lehúzóba ment át és kicseréltette, vagy az alig futott megkímélt gép nem kapott olajat és elcsipegette...
Azért én egy 30 ezres Hondánál bontatlan blokkot várnék el.
Tényleg, mikor érdemes Vezérműláncot cserélni? 60 ezer körül?
Bennem pont ugyanez a kérdés fogalmazódott meg..
Biztos csak elővigyázatosságból
DE, nagyon sok, 700 - 850 között futnak a 2001 - 2004-es F4-ek, állapottól függően. Persze alku nélkül.
Ha valaki ár felett adja, vagy vár egy csodavásárlót, vagy nem fontos eladnia, vagy nincs képben.

Viszont lenne egy kérdésem... Minek cserélnek vezérműláncot, ha 30 ezer van benne?
Bár én azt is nézem, hogy ha el kell adni pár év múlva akkor ne legyen fél milla bukó.
Így van, hozzá teszem nem ismerem az árakat.

De 920 akkor hozzá teszek még egy 100ast és veszek 2-3 évvel fiatalabb.

A másik, hogy a kawám 2007es és az is egy milla körül mozog. Persze más stílus de ha vétel előtt állnék akkor elgondolkodnék rajta, hogy inkább a kawa.
Teljesen igazad van, ezzel sztem vagyunk így egy páran, ámbátor nagyon sok vevőnek sokkoló lehet és az is , hogy 2001 -920E meg a többi.
Nem biztos,hogy sok! - Szerintem -
Nem tudom ki,hogy van vele,de Én nem évjáratot meg KM-t veszek,hanem ÁLLAPOTOT! Sokszor egy jóval fiatalabb motor is sokkal gatyább állapotban van,mint pár évvel idősebb tipustársa.
Ez csak az Én magán véleményem,hogy nem minden az évjárat,a KM-ről meg már ne is beszéljünk!
Szerintem is sok érte, arról nem beszélve,hogy 2001-es. 920-ért
Valakinek ki kell fizetnie a pluszköltséget amit belerakott....
Szerintetek nincs ez kicsit túl árazva?

http://www.kepesmotor.hu/honda...
ne is mondd ! már nagyon viszket a tenyerem...
Frankó lett. Már csak a jó idő hiányzik de az nagyon.
Beírtam. Majd ha rendelek valamit beszámítjuk.
Na , csak összeállt a kép
https://www.facebook.com/media...
Ez a beszéd. beírhatsz egy piros pontot :-)

köszi.
Szerencsére úgy tűnik nem kell 1 db-ig gyertya. Fékbetét sem. Lánc majd kiderül szezon végén már feszíteni kellett. Unokatesómat viszont rábeszéltem a motul olajra mert nekem nagyon jó. Tavasszal cseréli az F4-esben az olajat meg a szűrőt. Bár az még nem most van de majd írok.
Na hagyjuk a krossz témát.

Beszéljünk inkább a cbr-ről.

nem kell valakinek gyertya?
Kéne a pénz
így kéne csak félek a bukástól.

egy nagyobb ugratóra azért tempósabban kell érkezni.

van egy mini krosszpálya a közelben. majd ott gyakorlok.

remélem a golyeszt nem baszom oda.

új bukó is megrendelve. Lazer MX6 tribal-x. "kolbászzsír" színű.