Valahol már írtam, hogy én ugyan az 50huf-os 3M dugót használom, de levágom a végét, konkrétan a felét legalább és így még hallok is valamit és nem is zavar a szélzaj, de persze csak hosszú útra. Szerpentinre, vagy városba nem hordom, ott kell a hang.
Na és amit fogok venni, mert elegem van belőle, hogy süketülök:
Alpine Moto Safe Alpine Moto Safe
az AGV eleve nem halkra tervezett sisak a formájából adódóan illetve a rajta lévő kiálló darabok miatt. de ha már 130-nál zavar a szélzaj akkor lehet más bukkert kell hordjál ami csendesebb.
A tied formája a súlycsökkenést tűzte célul nagyobb sebességnél, hogy ne paszírozza a fejedbe de ez miatt a forma eléggé zajos mivel irányt változat rajta a szél.
Ha hagyományos forma kevés külső alkatrész az csendesebb viszont ólomként nehezedik a fejedre nagyobb tempónál...
Aztán beszélhetnénk a plexid magasságáról formájáról, a te magasságodról, a vállad és a a bukó alsó pereme közötti magasságról (ami a szélzaj 40-50%-át teszi ki) sebességről és még a fene se tudja mi mindenről....
Az a gond, hogy 2 oldalt van szellőző és azt nem lehet elzárni.
Azért zajos.
Csaj a boltban azt mondta, hogy lehet venni hozzá valami szart amit be kell pattintani és eltereli a fülről a szelet.
Nekem mondjuk nincs ilyen, nem tudom mennyire hatásos.
ha hosszabb táv akkor füldugó. Vagy zenét szoktam berakni. Zenére jó motorozni de azért veszélyes szerintem. Csak a headset-től egy idő után fáj a fülem.
Nem tudom, hogy ti mennyit mentek hosszabb távon tartósan pl. autóúton-pályán 130-140 km/h környékén , de Ti mivel védekeztek a szélzaj ellen? Érdekelnének a fortélyok. Engem már rövidebb távon is zavar ha gyorsabban megyek, pedig a bukóm új, passzol a fejemre és AGV Stealth SV. az 50 forintos füldugó nem jó mert szart se hallok benne valamint teljesen elszigetelt , rossz érzést kelt bennem.
Köszi.
Nem tudom mi az előírás, én olyan 70e környékére tervezem, ha addig nem kell belenyúlni más miatt, de miért is kéne. Jó lenne ha annyit tudnék menni jövőre, hogy elérjem a 70e-t.
Mondjuk, olyat már hallottam, hogy a szervizes lehúzóba ment át és kicseréltette, vagy az alig futott megkímélt gép nem kapott olajat és elcsipegette...
Azért én egy 30 ezres Hondánál bontatlan blokkot várnék el.
Tényleg, mikor érdemes Vezérműláncot cserélni? 60 ezer körül?
DE, nagyon sok, 700 - 850 között futnak a 2001 - 2004-es F4-ek, állapottól függően. Persze alku nélkül.
Ha valaki ár felett adja, vagy vár egy csodavásárlót, vagy nem fontos eladnia, vagy nincs képben.
Viszont lenne egy kérdésem... Minek cserélnek vezérműláncot, ha 30 ezer van benne?
De 920 akkor hozzá teszek még egy 100ast és veszek 2-3 évvel fiatalabb.
A másik, hogy a kawám 2007es és az is egy milla körül mozog. Persze más stílus de ha vétel előtt állnék akkor elgondolkodnék rajta, hogy inkább a kawa.
Nem biztos,hogy sok! - Szerintem -
Nem tudom ki,hogy van vele,de Én nem évjáratot meg KM-t veszek,hanem ÁLLAPOTOT! Sokszor egy jóval fiatalabb motor is sokkal gatyább állapotban van,mint pár évvel idősebb tipustársa.
Ez csak az Én magán véleményem,hogy nem minden az évjárat,a KM-ről meg már ne is beszéljünk!
Szerencsére úgy tűnik nem kell 1 db-ig gyertya. Fékbetét sem. Lánc majd kiderül szezon végén már feszíteni kellett. Unokatesómat viszont rábeszéltem a motul olajra mert nekem nagyon jó. Tavasszal cseréli az F4-esben az olajat meg a szűrőt. Bár az még nem most van de majd írok.
Ezt az Alpin füldugót én is néztem sokat,de valahogy nem vitt rá a lélek eddig, ha vesz valaki írja már meg hogy milyen!
Amúgy ma megjöttek az új gyertyáim, postával együtt 13550/4db :) Itthon meg valami 30-32ből jött volna ki......észbontó