Nekem is lenne egy kérdésem a cbr nek van a fejidomban a rács ami a airbox beömlő cső előtt van,arra lehet szerezni,vagy csak házilag lehet csinálni ilyen fém hálót?
Van olcsóbban is használtan power commander,de kérdeztem szakembert és azt mondta lehet nem lenne jó de ez akkor derülne ki,szóval kicsit olyan zsákba macskának hallatszott de fene sem tudja,azt a pénzt amit egyéb dolgokra el költenél szerintem tankold el,először én is rá kattantam a rendszerre de inkább még sem.
Nem olyan rossz az a nikko racing csinálnak valami elektronikát is g-pack és azt mondják jó,szerintem tuti a dob én csak azért cseréltem mert kivehetőre akartam a db killert,enek a nikko nak kellemes hangja van.
Hát sima szerelő nem tudja hozzá állítani mivel 2001 től már injektoros a cbr ha karbisat vettél volna azt simán beállítja egy mezei szerelő is,de itt fékpadi mérés programozás stb...
Szerintem csak úgy simán nem érdemes az arrow rendszer mert ahoz már elektronika is kell,és beállítás,ami a rendszeren kívül még minimum 120EFt.Csak meg említem nem tudom neked milyen kipufogó kel nekem egy nem kivehető db killeres nikko racing dobom van eladó
Van a szakértő emberem. Vevőm is. volt ilyen gépe. egyből vágta mi a nem eredeti. jövő hét vasárnap megnézzük ha minden jól megy. csak debrecenben van ami meg nincs közel. biztos vad lesz de egyszer élünk. Nem is értem minek kell ilyenből 500as. egyszer mennék egy olyannal.
tegnap is ma is voltunk az erdőben. 3órát csàszkàltunk a kutyával.
Lehet megpróbálok egy olyat is 125öst is. aztán csak lesz valami.
Ülj rá egy drága és fiatal vasra ha van lehetőséged mint ezt mondtad is elébb aztán lesz összehasonlítási alapod.
A cr is jó ha jó...érted?
A 2t is lehet veszélyes vállalkozás...
Lehet inkább nézned kellene valami szoft endúrót 5-600ccm között kis pénzért az jó lesz az erdőbe
Nem, jászberénből hoztam. Nem a teljesítmén növelése, de nem is a rontása a cél. Lesz sportlégszűrő is. elég nagy szaki a szerelőm szval majd ő hozzá állítja... am piros fehér, full gyári, majd dobok ide képet. azért gondoltam a rendszert, mert ez az arrow rendszer annyiért van mint a legallja dobok ujjonnan...
Hali.
Mikor sokat mentem egy évben mi nálam 8-12 ezer km jelent, akkor kétszer megpucoltam. Mostanában kevesebbet mentem, idén is csak 5 ezret így nem is pucoltam év közben. Most megpucoltam és újra olajoztam téli altatás előtt, hogy a szezonkezdetkor csak fel keljen rá ülni (ezt mindig így csinálom) Annyira a ciberével nem megyek poros helyeken, ha rendesen be van olajozva ennyit bírni kell neki, ezt mondta a szervizes haver is és nekem is ez a tapasztalatom. Persze egy endurón vagy cross gépen ennél sokkal többször kell a sportszűrőt tisztítani.
Nekem bevált tényleg észrevehetően jobban veszi a lapot tőle a gép és még költséghatékonyabb is.
Üdv itt köztünk gratulálok a vashoz. Nem Debrecenből vetted véletlenül? Volt ott 1 elég jó áron.
Az alap dolgokon kívül a vezér lánc feszítőre érdemes odafigyelni ha ez nem jó hidegen vagy bizonyos fordulatszám tartományban ciripelő hangot ad.
Ha nem akarsz teljesítményt növelni szerintem elég 1 sport dob. Ha rendszert teszel és jobb teljesítmény akarsz hozzá kell állítani a motort. Ha csak a hangja a lényeg elég 1 dob is.
Remélem segítettem. Sok baleset és gondmentes km-t az új motorhoz.
Boldog tulaja lettem egy 2005 ös F4i-nek. A vásárlás utáni karbantartás mellett szeretnék rá kipufogót. Találtam is a Bátszi motor kínálatában többféle megoldást, de végeredményben egy arrow rendszer szimpatikus számomra.
Jó lesz ez nekem?
Érdemes rendszerbe fektetni, nem csak dobba?
Nektek esetleg nincs eladó? (csak neves gyártó termékei érdekelnek: Mivv, akra, yoshi, arrow stb.)
E jelhez ragaszkodnám, osztrák határ melett élek, sokat ingáznák kifele, ott pedig harapnak érte.
Mire érdemes odafigyelni külön a motoron?
Vmi ami hiba esetleg elkerülheti a rendberakás során a figyelmünket?
Nem olyan rossz az a nikko racing csinálnak valami elektronikát is g-pack és azt mondják jó,szerintem tuti a dob én csak azért cseréltem mert kivehetőre akartam a db killert,enek a nikko nak kellemes hangja van.
http://www.nikkoracing.com/
Tehát akkor a rendszert inkább hanagoljam? nyilván a PC nem 2 fillér szombati devils börzén csak tátottam a szemem hogy 70 rugó.
nekem pl így van a dobon
A hangja ilyen
tegnap is ma is voltunk az erdőben. 3órát csàszkàltunk a kutyával.
Lehet megpróbálok egy olyat is 125öst is. aztán csak lesz valami.
Ülj rá egy drága és fiatal vasra ha van lehetőséged mint ezt mondtad is elébb aztán lesz összehasonlítási alapod.
A cr is jó ha jó...érted?
A 2t is lehet veszélyes vállalkozás...
Lehet inkább nézned kellene valami szoft endúrót 5-600ccm között kis pénzért az jó lesz az erdőbe
de még a c(b)r 250 re se mondtál véleményt
Nem, jászberénből hoztam. Nem a teljesítmén növelése, de nem is a rontása a cél. Lesz sportlégszűrő is. elég nagy szaki a szerelőm szval majd ő hozzá állítja... am piros fehér, full gyári, majd dobok ide képet. azért gondoltam a rendszert, mert ez az arrow rendszer annyiért van mint a legallja dobok ujjonnan...
Mikor sokat mentem egy évben mi nálam 8-12 ezer km jelent, akkor kétszer megpucoltam. Mostanában kevesebbet mentem, idén is csak 5 ezret így nem is pucoltam év közben. Most megpucoltam és újra olajoztam téli altatás előtt, hogy a szezonkezdetkor csak fel keljen rá ülni (ezt mindig így csinálom) Annyira a ciberével nem megyek poros helyeken, ha rendesen be van olajozva ennyit bírni kell neki, ezt mondta a szervizes haver is és nekem is ez a tapasztalatom. Persze egy endurón vagy cross gépen ennél sokkal többször kell a sportszűrőt tisztítani.
Nekem bevált tényleg észrevehetően jobban veszi a lapot tőle a gép és még költséghatékonyabb is.
Üdv itt köztünk gratulálok a vashoz. Nem Debrecenből vetted véletlenül? Volt ott 1 elég jó áron.
Az alap dolgokon kívül a vezér lánc feszítőre érdemes odafigyelni ha ez nem jó hidegen vagy bizonyos fordulatszám tartományban ciripelő hangot ad.
Ha nem akarsz teljesítményt növelni szerintem elég 1 sport dob. Ha rendszert teszel és jobb teljesítmény akarsz hozzá kell állítani a motort. Ha csak a hangja a lényeg elég 1 dob is.
Remélem segítettem. Sok baleset és gondmentes km-t az új motorhoz.
Boldog tulaja lettem egy 2005 ös F4i-nek. A vásárlás utáni karbantartás mellett szeretnék rá kipufogót. Találtam is a Bátszi motor kínálatában többféle megoldást, de végeredményben egy arrow rendszer szimpatikus számomra.
Jó lesz ez nekem?
Érdemes rendszerbe fektetni, nem csak dobba?
Nektek esetleg nincs eladó? (csak neves gyártó termékei érdekelnek: Mivv, akra, yoshi, arrow stb.)
E jelhez ragaszkodnám, osztrák határ melett élek, sokat ingáznák kifele, ott pedig harapnak érte.
Mire érdemes odafigyelni külön a motoron?
Vmi ami hiba esetleg elkerülheti a rendberakás során a figyelmünket?
Válaszaitok epekedve várom:
Tamás!
Nem akartalak untatni, de ezen nem veszünk össze.
Tervben van, tavasszal úgyis cserélni kell, akkor már veszek egy "örök"
mosható szűrőt.
Igazából eddig is akartam, csak győzött a lustaság.
Tényleg, te milyen gyakran mosod? De őszintén!