A DRZ nem igazán fogy ki a szuszból hallod-e! Nagyon jól lehet terepezni vele. A KTM 450 csak jóformán futóművileg jobb a szuszkánál.. De az 525 az igazi Amit látsz a fotómon. Na az kurva jó kezes gyors kurva erős és modern minden szempontból. Sokan kicserélik az SX meg más cross gép váltóját 6 ra mert úgy lehet vele csapatni 4 nem oké elhiheted... kezelhetetlen erdős mezős terepen
amit linkeltem azt láttam, hogy 4sebességes meg másikat is láttam.
azt hittem elírás. 5ösök ezek.
Ez a hanyattbaszós dolog tetszik amikor küzdeni kell a motorral.
kemény lehet. már most is ilyen a fejem
csak is keresztbe. azért gondoltam a ktm-re. gondolom az 5.ben is kapar mint az állat, de akkor csak 4 sebességes :(
drz meg 2es után kifogy a szuflából szerintem. Persze még nem mentem vele.
Na itt a hézag... Ha cross akkor egy ilyen gép tuti befutó. DE
4 gangos váltója van ami azt jelenti hogy annyáig egyesben gyorsít de olyat hogy hanyatt basz az első komolyabb gázadásnál... példaként nézz meg egy cross versenyt ahol a mandíner visszaforgató után egy 5 méteres kigyorsító ugratóval majd 25 méter repülés... szerinted milyet tol?
Endúróra csak 5 vagy 6 sebesség! 4 nem jó!
Egyébként körbe körbe akarsz menni vagy keresztbe az utakon?
Régen DRZ sm-et akartam, de aztán a kawa lett.
Jobb állapotban lévő DRZ is kerül vagy 5-600 ezerbe.
Akkor meg már 700 körül egy exc.
525öst még nem mertem megnézni. Az nagyon paraszt lehet.
400as exc-t is néztem de az régebbi technikának tűnik. azokat már biztos meggyötörték.
Egyre jobban fáj a szívem. Főleg mikor így lement a benzin ára.
ezzel szemezek nagyonlink
Az a baj, hogy nem értek ezekhez. krosszozás fiatalként csak álom volt. Nem volt rá lóvé így ez a korszak kimaradt
A videót megnéztem a hely gyönyörű de sok az út... és elég lájtos srácok nyomják hiszen végig ülnek. Én speciel végig állom az etapot több ok miatt jobb egyensúly folyamatos túlforgatás, keresztbemenet és a változó terep miatt amikor nem mindegy hogy oszlik el a rugózott súly.
Ha kis szerviz igényű olcsó endúrót akarsz akkor csak is szuszka DRZ. Nekem több is volt csak jókat tudok mondani róluk. Ha nagyobb súlyú vagy akkor inkább az E változat de jó az S is!
Ha jobb futóművet és kicsit jobb blokkot természetesen kicsit húzósabb szerviz költséggel akarsz akkor csak is EXC 450-525 de inkább 04' utánit
Egyébként a race SM-et most vitték el nem régen ahelyett van a CBR
Hallod Gyula egyébként a Városodban ettem régen a legjobb sztoljanka levest útban Wienből hazafelé. A nevét nem tudom a helynek de a Győr felé oldalon a város határ környékén jobb oldalon volt/van. Meg van még?
klasszikus endúróra szeretném vagyis:
Duna mellet lakom így ott bohóckodnék a sóderben, végig gát meg erdő van sok km-en keresztül. ott csapatni. sárban dagonyázni.
van homokbánya egy-két siratófallal. van kis krosszpálya is de azt nem akarok. Én ezt hívom endúrózásnak.
Céljaimnak egy 600 régebbi gép is megfelelne vagy egy DRZ bár az se olcsó.
Viszont ha már veszek akkor 1x veszek nem akarok úgy járni, hogy jaj másikat kellett volna vagy el kéne adni.
100+ a súlyom így kell a motorerő. A sártenger előtt nem akarok gondolkodni, hogy balról vagy jobbról kerüljem, hanem át mindenen :-)
Régebben mentem 250es yz-vel. Az nagyon sok volt akkor. 2T-t nem akarok. Inkább nyomatékból akarok felszántani az utat. Endúrózni szerintem kényelmesebb a 4T
Gyanítom a 450hez harmat gyenge vagyok. De idővel bele lehet jönni. Ami visszatart az a szerviz költségek.
Bár én gyengébben használnám mint amire tervezték de azért cserélni kell idővel a cuccokat benne
na de vájjáá...
Mit is akarsz a terepen csinálni? Ha endúrózni akarsz ezeket felejtsd el! Ha cross akkor legyen stexed ezekhez meg erőnléted a keréken tartáshoz!
Látom vereted a földön is, én is most adagolom az asszonynak, hogy venni kéne egy jó kis endurót a cbr mellé és akkor nem kellene ilyen időben is hanyagolnom a motorozást. Eddig nem nagyon rajong az ötletemért
Hát wazze a kettő maj'd ugyan az .
De épp 28 éve nyomom és egyik porcikám se nyüglődik, pedig jó párszor próbáltam magamat bepanírozni jófajta földel vagy bitumentörmelékkel, persze javarészt pályán vagy földtalajon
Igen segítettél,köszönöm.
Akkor majd decemberben beindítom és felmelegítem üzemi hőfokig.
Az olajat 1700-km-rel ezelőtt cseréltem mert akkor lejárt a vétel utáni 6000-es intervallum (mikor megvettem akkor is lecseréltem )
Majd benézek a helyi autósboltba aztán szerzek ilyen spéci adalékot és azt még beleteszem a tankba.
A kuplung-fékkar egyre jobban érdekel. Szerpentinezni szeretek és szoktam is járni. Van még hova fejlődni bőven. Jövőre talán a viszonylag közel lévő Rabócs ringre is befizetek 1 pályanapra. Elég kicsi és lassú de arra tökéletes hogy a kanyarodási technikámon fejlesszek.
A fékkarok nem csak mutatósak de nekem jobban kézre is állnak mint a gyári karok. A felülete ahol az ujjakkal érintkezik szélesebb és ezért kényelmesebb. Egy hosszabb szerpentinezés esetén vagy a pályán történő sok fékezésnél lehet érezni a különbséget a karok között. De normál utcai használat esetén nem sokat használod a karokat és igazából úgy sem a karok végett fárad el az ember keze. Én az igazat megvalva a kinézetük végett vettem meg őket ha jól emlékszem 16000 ft-ba kerültek.
A karbikból én soha nem szoktam kijáratni a benzint, de adalékot mi megakadályozza, hogy a benzinből kiváljanak bizonyos összetevők azt leálláskor mindig teszek a tankba. Az adalék neve most nem jut eszembe, benzinkutakon és járműboltokban betudod szerezni. Havonta egyszer elszoktam indítani a gépet (nem fűtött a garázsom) de akkor felmelegítem teljesen ez nagyon fontos!
Leírtakból látom te is gondos gazdája vagy a gépednek, minden szükséges dolgot elvégeztél rajta. (gondoskodást majd meghálálja tavasszal)
Én még az olajat is szezon záráskor szoktam cserélni.
Remélem segítettem azért valamit.
A motoroswebaruhaz.hu-ról kinéztem Did láncot + JT lánckerekeket így aszett 35.000 forint környékére jön ki. Félreértés ne essék, nem sokallom csak érdekelne,hogy ez milyen ár? vagy lehet occóban is szerezni? Köszi
Rendesen kivesézitek a téli leállás szegmenseit. Hogy őszinte legyek én lusta vagyok agyontakarítani ezért inkább járok vele télen is ha nem fagy le az út.
De én beteg vagyok..
Nem tudom írtam-e már de gyönyörű az F4-esed. Már mikor régebben néztem a fórumot akkor nagyon tetszett. Lenne 2 kérdésem:
Látom ilyen Ebay-es kuplung-fék karok vannak a mocidon. Gyárihoz képest milyen? Kényelmes? (gyakran túrázok a mocival ez fontos szempont.) Mennyiért sikerült hozzájutnod? Ha jók a tapasztalataid akkor szerintem karácsony környékén megpróbálok szerezni csak vagy kéket,pirosat esetleg ezüstöt majd még meglátom. Nem tudom melyik illene legjobban a mocihoz.
Másik kérdésem az lenne hogy kijáratod-e a karbikból a benzint mielőtt elrakod télre a mocit és milyen gyakran szoktad beindítani?
Hallottam már ezt is-azt is. Egyenlőre nincs kijáratva. Minden mást megcsináltam. Alaposan lemostam. Akku kiszedve és felhoztam mert nem fűtött a garázs. Kipufogó betömve. Guminyomás belőve. Középtámaszon van. Első kerék alatt karton papír. Lánc megtisztítva,befújva. Gumik oldalfala ápolóval lefújva, műanyagcuccok pedig szilikon spray-vel.
Általában elegendnek bizonyul a szokásosnál ( 0,3 – 0,5
bárral ) jobban felfújt kerekekkel a középsztenderre állítani,
hogy a lapos keréken történ tárolást elkerüljük. A földre
leér kereket havonta egyszer forgassuk meg. Ha csak
oldaltámasz van, havonta legalább egyszer forgassuk a
kereket más helyzetbe.
Valahol olvastam ha télire elteszem a motort akkor nagyobb nyomás kell a gumikba 3barez igaz,meg ahogy már kérdeztem elég ha csak a hátulja van emelőn?
Azért a sportlégszűrővel nem minden esetben ez a helyzet, ha gyengébb minőségű, akkor átenged egy kis port és mikrokarcokat okoz a hengerben, pl, por/homok.
Folyamatosan kell tisztítani (mindeki megesküszik, hogy kezeli, de a legritkább esetben látom, hogy valóban.)
A gyári szűrő, nem enged át elég levegőt?
azt hittem elírás. 5ösök ezek.
Ez a hanyattbaszós dolog tetszik amikor küzdeni kell a motorral.
kemény lehet. már most is ilyen a fejem
csak is keresztbe. azért gondoltam a ktm-re. gondolom az 5.ben is kapar mint az állat, de akkor csak 4 sebességes :(
drz meg 2es után kifogy a szuflából szerintem. Persze még nem mentem vele.
vagy durva áttétel aztán csá?
4 gangos váltója van ami azt jelenti hogy annyáig egyesben gyorsít de olyat hogy hanyatt basz az első komolyabb gázadásnál... példaként nézz meg egy cross versenyt ahol a mandíner visszaforgató után egy 5 méteres kigyorsító ugratóval majd 25 méter repülés... szerinted milyet tol?
Endúróra csak 5 vagy 6 sebesség! 4 nem jó!
Egyébként körbe körbe akarsz menni vagy keresztbe az utakon?
Régen DRZ sm-et akartam, de aztán a kawa lett.
Jobb állapotban lévő DRZ is kerül vagy 5-600 ezerbe.
Akkor meg már 700 körül egy exc.
525öst még nem mertem megnézni. Az nagyon paraszt lehet.
400as exc-t is néztem de az régebbi technikának tűnik. azokat már biztos meggyötörték.
Egyre jobban fáj a szívem. Főleg mikor így lement a benzin ára.
ezzel szemezek nagyonlink
Az a baj, hogy nem értek ezekhez. krosszozás fiatalként csak álom volt. Nem volt rá lóvé így ez a korszak kimaradt
A videót megnéztem a hely gyönyörű de sok az út... és elég lájtos srácok nyomják hiszen végig ülnek. Én speciel végig állom az etapot több ok miatt jobb egyensúly folyamatos túlforgatás, keresztbemenet és a változó terep miatt amikor nem mindegy hogy oszlik el a rugózott súly.
Ha kis szerviz igényű olcsó endúrót akarsz akkor csak is szuszka DRZ. Nekem több is volt csak jókat tudok mondani róluk. Ha nagyobb súlyú vagy akkor inkább az E változat de jó az S is!
Ha jobb futóművet és kicsit jobb blokkot természetesen kicsit húzósabb szerviz költséggel akarsz akkor csak is EXC 450-525 de inkább 04' utánit
Egyébként a race SM-et most vitték el nem régen ahelyett van a CBR
képeid között a 3.on a szupermoci nagyon bejön
Duna mellet lakom így ott bohóckodnék a sóderben, végig gát meg erdő van sok km-en keresztül. ott csapatni. sárban dagonyázni.
van homokbánya egy-két siratófallal. van kis krosszpálya is de azt nem akarok. Én ezt hívom endúrózásnak.
Ha videóban kéne elmondanom:link
Céljaimnak egy 600 régebbi gép is megfelelne vagy egy DRZ bár az se olcsó.
Viszont ha már veszek akkor 1x veszek nem akarok úgy járni, hogy jaj másikat kellett volna vagy el kéne adni.
100+ a súlyom így kell a motorerő. A sártenger előtt nem akarok gondolkodni, hogy balról vagy jobbról kerüljem, hanem át mindenen :-)
Régebben mentem 250es yz-vel. Az nagyon sok volt akkor. 2T-t nem akarok. Inkább nyomatékból akarok felszántani az utat. Endúrózni szerintem kényelmesebb a 4T
Gyanítom a 450hez harmat gyenge vagyok. De idővel bele lehet jönni. Ami visszatart az a szerviz költségek.
Bár én gyengébben használnám mint amire tervezték de azért cserélni kell idővel a cuccokat benne
Mit is akarsz a terepen csinálni? Ha endúrózni akarsz ezeket felejtsd el! Ha cross akkor legyen stexed ezekhez meg erőnléted a keréken tartáshoz!
crf vagy exc 450el szemezek nagyon. kicsit a ktm fele húz a szivem.
otthon hiába mondom, hogy ezt írta fel az orvos
pedig jó lenne. pénz is van rá. nehogy a jézuska meghozza kicsit elöbb
De épp 28 éve nyomom és egyik porcikám se nyüglődik, pedig jó párszor próbáltam magamat bepanírozni jófajta földel vagy bitumentörmelékkel, persze javarészt pályán vagy földtalajon
Akkor majd decemberben beindítom és felmelegítem üzemi hőfokig.
Az olajat 1700-km-rel ezelőtt cseréltem mert akkor lejárt a vétel utáni 6000-es intervallum (mikor megvettem akkor is lecseréltem )
Majd benézek a helyi autósboltba aztán szerzek ilyen spéci adalékot és azt még beleteszem a tankba.
A kuplung-fékkar egyre jobban érdekel. Szerpentinezni szeretek és szoktam is járni. Van még hova fejlődni bőven. Jövőre talán a viszonylag közel lévő Rabócs ringre is befizetek 1 pályanapra. Elég kicsi és lassú de arra tökéletes hogy a kanyarodási technikámon fejlesszek.
A fékkarok nem csak mutatósak de nekem jobban kézre is állnak mint a gyári karok. A felülete ahol az ujjakkal érintkezik szélesebb és ezért kényelmesebb. Egy hosszabb szerpentinezés esetén vagy a pályán történő sok fékezésnél lehet érezni a különbséget a karok között. De normál utcai használat esetén nem sokat használod a karokat és igazából úgy sem a karok végett fárad el az ember keze. Én az igazat megvalva a kinézetük végett vettem meg őket ha jól emlékszem 16000 ft-ba kerültek.
A karbikból én soha nem szoktam kijáratni a benzint, de adalékot mi megakadályozza, hogy a benzinből kiváljanak bizonyos összetevők azt leálláskor mindig teszek a tankba. Az adalék neve most nem jut eszembe, benzinkutakon és járműboltokban betudod szerezni. Havonta egyszer elszoktam indítani a gépet (nem fűtött a garázsom) de akkor felmelegítem teljesen ez nagyon fontos!
Leírtakból látom te is gondos gazdája vagy a gépednek, minden szükséges dolgot elvégeztél rajta. (gondoskodást majd meghálálja tavasszal)
Én még az olajat is szezon záráskor szoktam cserélni.
Remélem segítettem azért valamit.
A motoroswebaruhaz.hu-ról kinéztem Did láncot + JT lánckerekeket így aszett 35.000 forint környékére jön ki. Félreértés ne essék, nem sokallom csak érdekelne,hogy ez milyen ár? vagy lehet occóban is szerezni? Köszi
Rendesen kivesézitek a téli leállás szegmenseit. Hogy őszinte legyek én lusta vagyok agyontakarítani ezért inkább járok vele télen is ha nem fagy le az út.
De én beteg vagyok..
Nem tudom írtam-e már de gyönyörű az F4-esed. Már mikor régebben néztem a fórumot akkor nagyon tetszett. Lenne 2 kérdésem:
Látom ilyen Ebay-es kuplung-fék karok vannak a mocidon. Gyárihoz képest milyen? Kényelmes? (gyakran túrázok a mocival ez fontos szempont.) Mennyiért sikerült hozzájutnod? Ha jók a tapasztalataid akkor szerintem karácsony környékén megpróbálok szerezni csak vagy kéket,pirosat esetleg ezüstöt majd még meglátom. Nem tudom melyik illene legjobban a mocihoz.
Másik kérdésem az lenne hogy kijáratod-e a karbikból a benzint mielőtt elrakod télre a mocit és milyen gyakran szoktad beindítani?
Hallottam már ezt is-azt is. Egyenlőre nincs kijáratva. Minden mást megcsináltam. Alaposan lemostam. Akku kiszedve és felhoztam mert nem fűtött a garázs. Kipufogó betömve. Guminyomás belőve. Középtámaszon van. Első kerék alatt karton papír. Lánc megtisztítva,befújva. Gumik oldalfala ápolóval lefújva, műanyagcuccok pedig szilikon spray-vel.
Segítségedet előre is köszönöm.
bárral ) jobban felfújt kerekekkel a középsztenderre állítani,
hogy a lapos keréken történ tárolást elkerüljük. A földre
leér kereket havonta egyszer forgassuk meg. Ha csak
oldaltámasz van, havonta legalább egyszer forgassuk a
kereket más helyzetbe.
ebből idéztem: link
Folyamatosan kell tisztítani (mindeki megesküszik, hogy kezeli, de a legritkább esetben látom, hogy valóban.)
A gyári szűrő, nem enged át elég levegőt?