Egyrészt több mint 10 ezerrel drágább a ( 100le feletti) , másrészt én nem egykerekezgetek, meg kapargatok... valamint sztem ezek is ráhagyással vannak megadva, nyilván... 100 le motorra jó, de már 101-re nem ? ? na mindegy ... azért köszi :-D
Nem akarok okoskodni és nem is látok bele a pénztárcádba de én a helyedben a 100 le feletti teljesítményhez való láncot venném. Tuti tovább bírja bár azt sem tudom hogy mennyivel drágább.
Szerintem nézd meg azt hogy mennyivel drágább és mérlegelj.
Nem rossz de hol van az eredeti kerék? Szerintem darabokból szedték össze. Az öntött kerék jóval nehezebb a küllősnél és nem is olyan rugalmas. A 75 szerintem gurítás...
A husika egy igazi benzinkalapács meseszerű működéssel... hol megy hol nem. Ha megy ultrabrutál erő és vehemencia, ha nem akkor a jó isten se veszi rá. 2004-től a KTM konszern alá tartozik és jobbak is sokkal de előtte kétes üzlet.
A 75 kicsit sok ha jól tudom olyan 60 felett vannak valamivel...
Úgy adtam el 6 üzemórával hogy előtte 350 lett ráköltve. Hogy meddig bírja az sok összetevőből alakul. Használat módja felhasznált anyagok minősége ilyesmi.
Csak képzeld azt el hogy ez a motor egy világ verseny gép. tesznek rá egy rendszert egy nagy fúvókát gyorsgázt két vezérmű tengelyt és elektronikát és a Worldcross első három helyére befuthat ha a pilóta is legalább olyan profi mint a vas. De viszonylag rövid idő alatt ki lehet nyírni. Mondjuk én nagyjából 1-1,5 szezont tudtam volna menni vele de ezt úgy hogy mindenből a legjobbat kell bele megvegyem.
Nekem is azt mondta a szerelőm nem kell szerencsétlen gépet agyon takarítani meg befújkálni minden baromsággal,csak legyen tiszta és el lehet rakni télire,nekem sem volt egyik motorom sem agyon takarítgatva fogkefével minden miliméteren kisúrolva még is nagyon tuti gépek voltak.
Az enyém konkrétan 63 ló volt keréken. Akra titán rendszer nagy főfúvóka, csúszókuplung, módosított gátlók elöl hátul, radiális nagy fékrendszer könnyített felnik. Teletank súly 105 kiló. Abszolut barátságtalan. Ha tudsz elég gyorsan váltani 5öt akkor kb. 5-6mp 130 végig egykeréken.
Ez egy teljesen rajtkész motor volt, indultam is volna versenyeken, de a recepció és a sport ellehetetlenítése ezt keresztbe vágta...
Egyrészt több mint 10 ezerrel drágább a ( 100le feletti) , másrészt én nem egykerekezgetek, meg kapargatok... valamint sztem ezek is ráhagyással vannak megadva, nyilván... 100 le motorra jó, de már 101-re nem ? ? na mindegy ... azért köszi :-D
Kérdésem hogy 2005 ös géphez jók e az RR tükrei?(Furatok)
konkrétan ilyenre gondolok
http://www.ebay.com/itm/Left-R...
Nem akarok okoskodni és nem is látok bele a pénztárcádba de én a helyedben a 100 le feletti teljesítményhez való láncot venném. Tuti tovább bírja bár azt sem tudom hogy mennyivel drágább.
Szerintem nézd meg azt hogy mennyivel drágább és mérlegelj.
nálam olcsóbb
csak figyeltem, hogy alapból ilyen erős.
1997 CBR 600 f3, 72kw/98le :-D
szerintem nálunk elég ritka motort. Nehézkes lehet az alkatrész beszerzés.
gondolom tudják lógatni az első kereket rendesen
A 75 kicsit sok ha jól tudom olyan 60 felett vannak valamivel...
Akkor szopó ágra tettek
Én pityu árajánlatához hasonlítottam, de kiderült, hogy neked nem is olyan kell.
Nálam olcsóbb pár ezressel. Ha érdekel a pontos ár akkor dobj egy évjáratot, hogy biztos legyen és küldöm az árat.
Most ettől vannak hasra esve az emberek. Ahogy nézem drágább mint a motul.
HUSABERG FS 650 E 75lóerő az biztos?
ilyennel beszabadulni egy városba...
mindenkit elporol a lámpánál
kipróbálnám bár szerintem sokkal erősebb mint ahogy gondolnám.
de itt a nyomaték basz oda
Amit a fotómon is látsz!
Csak képzeld azt el hogy ez a motor egy világ verseny gép. tesznek rá egy rendszert egy nagy fúvókát gyorsgázt két vezérmű tengelyt és elektronikát és a Worldcross első három helyére befuthat ha a pilóta is legalább olyan profi mint a vas. De viszonylag rövid idő alatt ki lehet nyírni. Mondjuk én nagyjából 1-1,5 szezont tudtam volna menni vele de ezt úgy hogy mindenből a legjobbat kell bele megvegyem.
de milyen áron tud ennyit?
hány üzemóra a dugócsere ilyenek?
Ez egy teljesen rajtkész motor volt, indultam is volna versenyeken, de a recepció és a sport ellehetetlenítése ezt keresztbe vágta...
akkor nem sok különbség van a drz meg a crf között.
nekem mondjuk rendszámtalan gép kéne. nem akarok átírásra költeni. ez a drz sem olcsó azért :(
azok a verseny sm-ek durvák?