Nekem is kell patentet vennem. Majd ha vettél, lágyszi dobd fel ide, hogy autósboltba milyet kell venni. Az enyém nem itthon telel, nem tudom szétkapni olyan egyszerűen.
Nyugi tudom egyszer a kawámhoz vettem pár alátétet meg 3 ilyen bolhát és 5000FTt ba került,és akkor most az a két bolha a fejidomba csatlakozik igaz belülről ott ahol a légbeömlő cső becsatlakozik?Milyen mérte kell oda mert úgy nézem nekem kell bolha mert egy sincs meg a kettőből,vagy a lentebbi két bolha mérete ugyan az?
Igen, ott van egy fekete "bolha" (nálunk így is hívják azt a kis műanyagot), ami fogja az idomot. Ha elveszik, akkor nehogy gyárit akarj rendelni, mert bármelyik autósboltban tudnak adni méret alapján 200 Ft körül.
Amit a képen bekarikáztam pirossal azokat a rögzítési részeket a fejidomba kell ilyen műanyag pöcök segítségével be pattintani azért kérdem mert valószínűleg nekem nem volt bepattintva?
Nem képzelek én semmit.
Csak olvasok és tudom miről írtok és valószínűleg sok 2t terep tapasztalatod nincs. Ott nem stabil a talaj tehát az utcán szerzett rutin nem sokat ér. Annál inkább a terepen szerzett! Na az már jól használható közúton ha csak az egyensúly tartására gondolok...
Kakasdon, yamaha van ott. Haverom rábeszélt, hogy menjünk el. Mondom quadozni nem akarok. De rábeszélt, hogy krossz gép is lesz.
Persze csak quadok voltak. mondom anyád az szar.
De ha már ott voltam akkor mentem. akkor ültem először quadon.
Kezdésnek a 350es 2T kaptam, de ilyen sport quad volt nem ATV
Én is dölni akartam aztán majdnem nekimentem egy másiknak. lábat le akartam tenni de ugye arról nem lehet.
Tiszta szar volt. utána jöttem rá, hogy itt tekerni kell a kormányt rendesen. lendületből már azért könnyebb volt. Utána 400as 4T raptorral mentem. Ez jobban bejött. amaz rángatott, kerekezett, hülyén fodult...
aztán megtaláltam a nekem tetszőt 700as grizzly, tolatás, tök magas, kényelmes automataváltós bár ebben már nem vagyok biztos végéig ezzel nyomtam ez tetszik.
Kereskedés mögött volt egy mini krossz pálya. haverom bekéredzkedett oda a 350es 2T vel.
Nyomott pár kört, de gecire meghajtotta tiszta sár lett. össze vissza farolt vele, ugratott. szóval arra használta amire kell.
Kijött a nagyfőnök lebaszta az embert aki velünk volt aztán elküldött minket.
De a legjobb eddig az volt, amikor Honda tesztnapon mentem a 450-es verseny quaddal. Indulás után majdnem átmentem egy sátron és össze-vissza keveregtem a pályán. Egyszerűen egyfolytában dönteni akartam, de az istenért sem akart arra menni, amerre én szerettem volna.
Utána szinte álom volt menni a 250-es és 450-es CRF-ekkel.
itthon is mondják, hogy hülyegyerek ki akarod törni a nyakad...
mondom csak 250es. ami most van meg 750es. nem erős a gép.
Délelőtt nézek videót a motorról. anyám szól. már megint motorozol?
mondom nem biztos elment egy az utcán :-)
Tehát javulna a súly-lóerő arány, ha néhányan leadnának pár kilót.