Tegnap küldtem egy 520dz2 láncott114eset. erősített lánc krosszgépre. 1,5kg volt. csomagolás miatt mértem de most jól jött. legközelebb lemérek egy zvm-xet, hogy mennyi
Valahol még régebben olvastam, hogy valami erős de nagyon könnyű anyagból vagy ötvözetből vannak a gp motorok láncai. Azt hiszem mikor egyszer egy rajtnál elszakadt valamelyik gép lánca akkor volt róla szó.
azert a mai vilagban semmit sem gyartanak hosszu eleture mert akkor az ujat nem tusjak eladni amig a nasik nem hibasodik meg.de ez csak szerintem h emiatt nem dobjak a piacra
Ez így nem feltétlenül igaz.
Ha tudsz venni mondjuk olyan kesztyűt, amiben a GP-ben mennek (Alpinestars Gp pro) akkor miért ne tudnál venni olyan láncot, amivel a GP-ben mennek?
Egy lánc azért nem űrtechnika...
Hát isten igazán sosem egy kerekeztem és nem is fogok de szeretem húzni néha a gázt szóval olyan vegyes használatra lenne,tötyögés,túra,néha jó kis gyorsulások,száguldás,de mondom baleset óta kiestem a formámból régen fékbetéttel láncal mindennel toppon voltam
525 zvm-x azért drágább mert "extra erős"
a katalógusban a standard neked ez a lánc.
vx-et csak a többihez írják.
lehet benne volt a szövegben de nagyon drága láncot akkor éri meg venni ha vigyáz rá az ember és akkor bírni fogja sokáig.
ha odabaszol neki úgy is elhullik mind.
általában nem úgy lesz vége a láncnak, hogy nincs hely a lengővillán tovább állítani, hanem megnyúlik szakaszosan és onnantól erősen csere érett.
Nekem a régi lánc fél állásban volt még de már szakaszosan meg volt nyúlva. addig húztam halasztottam, hogy bírja ez még, hogy tök hülye hangja volt és egyszer macskakőn lépésben mentem mondom odabaszok kicsit. kuplung be, gázt ráhúztam kuplung ki és olyan hangot adott, hogy azt hittem elszakadt és szétbaszott mindent.
megvettem az 520 zvm-xet (aranyban ) ez eddig bevált egy szezont már kibírt az elején kellett rajta állítani + volt egy gumicsere akkor lett belőve azóta jó. egykerekezni szoktam, de csak egyesben tudok, de gázra feljön legalább :-)
szóval leszoktam a kuplungolós, gázrángatós, gumiföstölős dolgokról ami nyírja a láncot rendesen.
a lényeg, hogy ha nem sajnálod és adsz neki akkor úgy is tönkremegy az összes. És általában úgy megy tönkre, hogy nem egyre szarabb hanem egyszer csak szar lesz.
Képen a felnit ne nézzétek mert úgy lett felrakva a lánc, hogy nem pucoltuk le azt a zsírt róla és szétszórta mindenhol.
Meg azt se nézzétek, hogy új lánc és fél állásban van már most. Hosszabb láncot kellett vennem mert nem volt méret nekem meg kellett
Fékbetét ben valami jót szeretnék jó áron csak a baléeset óta ki jöttem a formából ilyen alkatrész téren,nissini ben gondolkodom pl vagy más minőségiben csak nem tudom most milyen árban mozognak
úgy tudom nincs, DID láncok amiket eddig láttam mind le volt kenve valami zsírral vagy nem tudom mivel. Gondolom, hogy ne rozsdásodjon. Fékbetét meg nem kopik el. Hátsó fékbetét nekem is egy éve van polcon mikor megvettem úgy gondoltuk, hogy a régi bírja még. és bírta is. még mindig van rajta de tavassal ledobom
Fékbetétnek meg a láncnak nincs szavatossága ugye,már úgy értem hogy gondolkodom hogy előre megveszem a dolgokat és ha majd kell csak a szekrénybe kell nyúlni érte.
Hát én tegnap akkorát léptem hogy hűha...
Fel kellett menjek északra Alsópeténybe végig a 2/A-n, szerpentin meg erdők mezők csodálatos volt. Hasítottam mint a szél
Keresek megvételre F2 F3-ba való hátsó lengéscsillapítót, akinek lenne eladó az kérem jelezzen nekem.
Előre is köszönöm.
Zsolt
didnek van 520as versenylánca de 40körül van azt hiszem. gp-ben nem tudni milyennel mennek. de gyanyítom nincs forgalomban
Ha tudsz venni mondjuk olyan kesztyűt, amiben a GP-ben mennek (Alpinestars Gp pro) akkor miért ne tudnál venni olyan láncot, amivel a GP-ben mennek?
Egy lánc azért nem űrtechnika...
ha gondolod
Az általam használt áttétel módosítás, mint azt motoros barátunk is jól írta nem kíván hosszabb láncot. Pont jó rá a gyári méret.
nekem az van de akkor fog faszán ha meleg. ha nem túl meleg akkor nem harap annyira. legközelebb simát veszek :-)
Nekem AP racing van
a katalógusban a standard neked ez a lánc.
vx-et csak a többihez írják.
lehet benne volt a szövegben de nagyon drága láncot akkor éri meg venni ha vigyáz rá az ember és akkor bírni fogja sokáig.
ha odabaszol neki úgy is elhullik mind.
általában nem úgy lesz vége a láncnak, hogy nincs hely a lengővillán tovább állítani, hanem megnyúlik szakaszosan és onnantól erősen csere érett.
Nekem a régi lánc fél állásban volt még de már szakaszosan meg volt nyúlva. addig húztam halasztottam, hogy bírja ez még, hogy tök hülye hangja volt és egyszer macskakőn lépésben mentem mondom odabaszok kicsit. kuplung be, gázt ráhúztam kuplung ki és olyan hangot adott, hogy azt hittem elszakadt és szétbaszott mindent.
megvettem az 520 zvm-xet (aranyban ) ez eddig bevált egy szezont már kibírt az elején kellett rajta állítani + volt egy gumicsere akkor lett belőve azóta jó. egykerekezni szoktam, de csak egyesben tudok, de gázra feljön legalább :-)
szóval leszoktam a kuplungolós, gázrángatós, gumiföstölős dolgokról ami nyírja a láncot rendesen.
a lényeg, hogy ha nem sajnálod és adsz neki akkor úgy is tönkremegy az összes. És általában úgy megy tönkre, hogy nem egyre szarabb hanem egyszer csak szar lesz.
Képen a felnit ne nézzétek mert úgy lett felrakva a lánc, hogy nem pucoltuk le azt a zsírt róla és szétszórta mindenhol.
Meg azt se nézzétek, hogy új lánc és fél állásban van már most. Hosszabb láncot kellett vennem mert nem volt méret nekem meg kellett
ez meg az extra X gyűrűs 525ZVM-X extra erős (100 LE felett)?
Fel kellett menjek északra Alsópeténybe végig a 2/A-n, szerpentin meg erdők mezők csodálatos volt. Hasítottam mint a szél