"Van egy gsx-r 1000. 50-60 méteres egyenes előtt mögöttem fordul és az egyenesben elkeni a számat. 6-7ezerig lehet csak pörgetni utána fék, de ilyen kis idő alatt is picsázás van."
Véleményem szerint ott nem a motorok között van különbség. 50-60m semmire nem elég. 600-1000 között a különbség 3-ik végén kezd kijönni pályán.
Ha egy gyors 600-as mögött fordulok rá a Hring célegyenesére a célvonalig nem biztos, hogy megfogom pedig az 200m-re van a kigyorsítástól.
Srácok köszi a válaszokat. A héten kivonatom én is 5 hónapra kb. 8000-t spórolok vele. Nekem ez már megéri a kis időráfordítást.
Más, nekem is -1,+2 lánckerék módosítás van a vason mi nagyon bejött. Ez még országútra sem túl pörgős, de sokkal nagyobb vehemenciával indul el mint a gyári áttétellel. Rosszabb minőségű úton vigyázni is kell a kigyorsításokkal, itt már jól jönne egy kormán lengéscsillapító. A vége sem biztos, hogy sokat csökkenne mert így meg 6-ban is majdnem elpörög leszabályozásig. Enyém még karbis, sport szűrővel és nyitott dobbal+ áttétel módosítással egy sokkal agilisabb gépet kaptam és a fogyasztásán sem vettem észre nagy különbséget. Nekem így sokkal jobban bejön mint gyári mivoltában
Ne csodálkozz a nagyobb gépek nem úgy kezelhetők,pl a hegyekben volt hogy az sv650 ott hagyta a kanyarokban a zx12r-t és utólsem érte az más kérdés hogy egyenesben megeszi,de nem az tud motorozni aki egyenesben gyors mert nagyobb géppel könnyebb
enyém is hiába 750es nem erősebb egy 600as hornetnél vagy fz6-nál.
Viszont a nyomaték miatt elpicsázom őket :-)
szoktunk felrakni egy betonplaccra bólyákat, kecskeméti pálya mását csak kicsiben ott szoktunk versenyezgetni.
Van egy gsx-r 1000. 50-60 méteres egyenes előtt mögöttem fordul és az egyenesben elkeni a számat. 6-7ezerig lehet csak pörgetni utána fék, de ilyen kis idő alatt is picsázás van
Én se rakatnám bele, de elhiszem geza222-nek, hogy olyan mintha másik gép lenne.
Én tavaly mikor cseréltem láncszettet 2vel nagyobb hátsó lánckereket rakattam fel. Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy kell-e vagy nem. Gyárival is tök fasza volt. Féltem, hogy csak elbaszom.
De meggyőztem magam, hogy a +2 nem nagy különbség.
És bevált, Kisimult a gép. Jobban veszi a lapot. Csak javított a motor karakterisztikáján. Gyári áttétel egyből szar lett. Pedig addig azt hittem, hogy milyen király.
Végsebesség számottevően nem változott. 50nel is lehet cirkálni 6.ban. De oda is tud pirítani 600-750gsx-rnek pl. Bár a gsx-r 750 160-180 körül elnyúlik :-)
sv 1000 meg csak 200felett tud elmenni. De ott engem már letép a szél.
Egyesben szépen fel lehet venni gázhúzásra kerékre. Gázrángatós meg kuplungolóst nem szeretem. Szóval ajánlom mindenkinek. Főleg nektem hosszúra van áttételezve. De milyen sűrűn mentek 250-nel? jobb ha 220ig úgy tép mint az állat :-)
-2 +5 vagy -1 +5 már elmebeteg. Azt nem ajánlom :-)
Én 29 éves vagyok bónusz 7 es és a jogsit ha úgy nézzük 10 éve csináltam,nagymotorra később de volt anno A-korlátozottam és a k&h biztosítónál vagyok,na meg igen ő azért jóval idősebb és biztosítás kötésnél ugya születési idő is mérvadó
Hány éves a motorja?Mert az egy évre elég karcsú és nem tudom hogy lehet ha én meg a legolcsóbb biztosítónál vagyok és félévre fizetek négyezer valamennyit,vagy egyáltalán milyen típusú motorja van?
ilyesmi körül. bár úgy emlékszem, hogy 3000 valamennyi + adó az egész évre. Mint a robogóra kb.
Szerintem neked is megéri csak a biztosítás 4000 + a teljesítmény adó is akörül van mint nekem.
Bár a tiétek erősebb szerintem így többet kell, hogy fizessetek
Véleményem szerint ott nem a motorok között van különbség. 50-60m semmire nem elég. 600-1000 között a különbség 3-ik végén kezd kijönni pályán.
Ha egy gyors 600-as mögött fordulok rá a Hring célegyenesére a célvonalig nem biztos, hogy megfogom pedig az 200m-re van a kigyorsítástól.
Más, nekem is -1,+2 lánckerék módosítás van a vason mi nagyon bejött. Ez még országútra sem túl pörgős, de sokkal nagyobb vehemenciával indul el mint a gyári áttétellel. Rosszabb minőségű úton vigyázni is kell a kigyorsításokkal, itt már jól jönne egy kormán lengéscsillapító. A vége sem biztos, hogy sokat csökkenne mert így meg 6-ban is majdnem elpörög leszabályozásig. Enyém még karbis, sport szűrővel és nyitott dobbal+ áttétel módosítással egy sokkal agilisabb gépet kaptam és a fogyasztásán sem vettem észre nagy különbséget. Nekem így sokkal jobban bejön mint gyári mivoltában
nem minden a lóerő
talán az új R6 ami most elég erős.
enyém is hiába 750es nem erősebb egy 600as hornetnél vagy fz6-nál.
Viszont a nyomaték miatt elpicsázom őket :-)
szoktunk felrakni egy betonplaccra bólyákat, kecskeméti pálya mását csak kicsiben ott szoktunk versenyezgetni.
Van egy gsx-r 1000. 50-60 méteres egyenes előtt mögöttem fordul és az egyenesben elkeni a számat. 6-7ezerig lehet csak pörgetni utána fék, de ilyen kis idő alatt is picsázás van
bár az lehet, hogy már az RR
Szerintem keréken nincs annyi.
Én se rakatnám bele, de elhiszem geza222-nek, hogy olyan mintha másik gép lenne.
Én tavaly mikor cseréltem láncszettet 2vel nagyobb hátsó lánckereket rakattam fel. Nagyon sokat gondolkoztam rajta, hogy kell-e vagy nem. Gyárival is tök fasza volt. Féltem, hogy csak elbaszom.
De meggyőztem magam, hogy a +2 nem nagy különbség.
És bevált, Kisimult a gép. Jobban veszi a lapot. Csak javított a motor karakterisztikáján. Gyári áttétel egyből szar lett. Pedig addig azt hittem, hogy milyen király.
Végsebesség számottevően nem változott. 50nel is lehet cirkálni 6.ban. De oda is tud pirítani 600-750gsx-rnek pl. Bár a gsx-r 750 160-180 körül elnyúlik :-)
sv 1000 meg csak 200felett tud elmenni. De ott engem már letép a szél.
Egyesben szépen fel lehet venni gázhúzásra kerékre. Gázrángatós meg kuplungolóst nem szeretem. Szóval ajánlom mindenkinek. Főleg nektem hosszúra van áttételezve. De milyen sűrűn mentek 250-nel? jobb ha 220ig úgy tép mint az állat :-)
-2 +5 vagy -1 +5 már elmebeteg. Azt nem ajánlom :-)
moci 2007es, bivalyerős kawasaki
Nem tudom, hogy mit vesznek még figyelembe. Gondolom száz éve van jogsija.
Én most a Wabard-nál vagyok. Nekem ez volt a legjobb. Bár fiatal vagyok és friss jogsis. Gondolom ezért drága
Szerintem neked is megéri csak a biztosítás 4000 + a teljesítmény adó is akörül van mint nekem.
Bár a tiétek erősebb szerintem így többet kell, hogy fizessetek
Nekem 4454Ft fél évre azaz 8908Ft egy évre