Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem ilyet kezdők nem vesznek. ha még is akkor szép próba kör lesz
Nekem se volt még de krossz de régebben haverokéval mentem egyszer kétszer. 250es az brutkó volt. azóta azért hozzá nőttem.
alig várom már, hogy megnézzem.
cr-eket is néztem de 250es alig van 2000utáni. vagy én nem találtam
2t ben eddig etz 250(ez saját) Honda nsr 250 meg Yamaha RD 350 LC YPVS tapasztalat van. Az rd n mindig vigyorogtam :D Meg egy két karikára sport motorok. Tehát nem nagy motoros múltam van :D
Nekem volt 2 250-es és egy 125-ös Honda CR-em is. (és egy 125-ös KDX-em) Több haverom motorozott 4t-vel és 2t-vel is, és én is mentem szinte mindenféle terepmotorral.
Az tény, hogy a 2t szervizelése valamivel olcsóbb, de kezdő terepmotorosnak sokkal könnyebb egy 4t motorral menni. A 2 üteműek szép kis meglepetést tudnak okozni a power szelep nyitásakor, ha nem felkészült a pilóta. A 4t egyenletesebben adja le a teljesítményt.
Mondjuk én is 2t-t vennék. Ha valakinek van kérdése a crossokkal vagy endurókkal kapcsolatban, lehet, hogy tudok segíteni, azokkal egyelőre több tapasztalatom van, mint a CBR-rel.
Az én bringám már most van 400ezer ft környékén :)
Jó mondjuk éves szinten tekerek 4-5ezer km t
Terepen kapja itt felénk.
Kdx olyan 40 paci.
Nah de nem offolom szét a topicot mert a hátsómba rúgnak :)
Néztem én is biciklit. mert itt a Duna mentén a gáton jól el lehet menni. meg van erdő is. "dzsindzsás"de 70-100ezer egy jobb de alap biciklié sokaltam és még én tekerjem? szerencsére a mi utcánkból gyorsan ki lehet menni a városból. így nem kell sokat menni betonon.
akkor neked simsom kell :-)
késöbb ránézek erre a kdx-re de szerintem gyengébb jóval
Mondjuk én nem krosszt szeretnék. Nekem arra kellene hogy kijárjak a határba a földeket megnézni. Néha motorozgatni egyet :)
Ha meg leakarom vezetni a mérget pl akkor megyek bringázni. Erdőben csak bringával közlekedek. Az nagyon ki tud kapcsolni :)
Amit én néztem az fel volt újítva tavaly. egyébként a nagy fordulat miatt elképzelhető, hogy hamarabb szétmegy. első körben nem versenyszerű krosszra fogom használni. csak lájtos endurózás az elején. persze aztán jön majd a vakmerőség idővel. persze itt kimotorozásról nem kell beszélni. jó olaj kell ami fontos (nálam motul lesz) meg ami fontos még, hogy pl egy bazi hosszú gátszakaszon ne tegyek 5. nyélre a gépet vègig mert akkor fütyült a bíró. 2T meg szerintem fokozottan érzékeny a hidegen gyilkolásra. nem tervezem azért sok évekre a motort de ha fel is kell újítani akkor minősègi alkatrészekből azért elpötyög egy darabig
ja...olcsóbb.csak jóval sűrűbben kell
Nsr rider! Ha te vettél tőlem középállványt és h.sárvédőt Debiből, privátba küldd el légyszi a számod, kérdezni szeretnék v.mit.Kösz:Pisteam.
Én is 4t akartam, de van egy vevőm akinek van több yen jellegű gépe ès múlthéten jött olajért és pont volt nála egy crf. Beszélgettünk, nézegettük a mocit aztán mondta, hogy ha csak hétvégi hobbi gépet akarok akkor 2T legyen mert a 4T drágább sokkal ha szervizelni kell. Bár igaz, hogy enduróra az a jobb. ha véletlen szart veszek akkor nem bukok akkorát és a motor is olcsóbb.
van itt a közelben a krossz pàlya is. Erdön meg minden szaron oda lehet menni. lehet megtetszik majd az is.
250 meg azért kell, hogy a vigyorgás meglegyen. 125is jó lenne de nem olcsóbb meg azt tényleg húzni kell haladjunk. 250en meg azért odabaszós :-) aki még nem próbálta az nem tudhatja
Használt fejidom de kell kicsit csinálni rajta egy két dolgot de mondta a srác akivel beszéltem ők műanyagot is javítanak meg fényeznek is,és mindent meg tudnak rajta csinálni,csak a jobb oldali index helyét kell csinálni,két pici repedést meg két csavar felfogató fület meg a fényezés,30EFt be került nekem ez a fejidom
Helló én meg a kdx 250 et néztem :)Vagy az suzuki rmx típust csak abból kevés van:(
Egy időben bele voltam szerelmesedve a 4t hangjába majd mutattak egy két számlát mi mennyi.
Nah akkor döntöttem el hogy 2t lesz.
Fogyasztás nem érdekel mert tök mindegy mibe tankólom ,autóba vagy motorba.
Ebay-es utángyártott az idom? Új vagy használt?
Mennyi volt ha szabad kérdezni?
Fejidomot könnyű leszerelni?
Na meg kaptam a fejidomot,úgy néz ki vidékre kell levinni,mert egy két alakítani való van rajta
egyszer mentem egy 250es yz-vel. az akár hanyadikban volt mindig majd kitépte a kezem. Ha nem húztad nem ment, ha húztad akkor meg állandóan egykerekezett. zászló effektus volt lobogsz a motor után

ha megveszem a mocit, még nem néztem meg csak beszéltem a gyerekkel akkor majd karácsony környékén veszek velemi ing szerű védő cuccot. Lehet, hogy itt is volt téma.

Hálós kivitel gerinc, váll, könyök vagy valami ilyesmire gondoltam.
krosszpáncélt biztos nem veszek.

2T mellett döntöttem mert azt mondták, hogy lényegesen olcsóbb szervizelni. Szóval ha esetleg behány valaki akkor nem kell eladni a másik motort. 4T-nél meg már csak a szelepek drágábbak.

Pár a fogyasztás az biztos nagyon sok. de ki számolja egy krossznál?

Gondolom nem leszek a környék sztárja :-)
Régen a NSR, Futura időszakban sem szerettek
Akkor azé gyúrjál hátizomra, mert párszor bizti hanyatt vág. És a krossz páncélt felejtsd el csak endúró inget vegyél abból is a kulcs-csont védőset!
Látom kicsit visszaesett a lendület ezért írok én, de nem témába vágó :-)

Igényeket leadtam így egy terepmotornak egy 250es 2T kawasaki KX-et veszek. Azzal csak kihúzom a telet.

Valamelyik nap levetem az emelőről a mocit. de nem indítottam el
Nem neked kell bocsánat a hosszú szövegért, hanem én köszönöm!
Köszi a tanácsokat, még nincs meg a pénz, addig meg nem etetem magam és az eldót sem, de spec most ez a legjobb vétel, ha minden stimmel vele.
Sajna nekem még pár hónap, de addig is gyűjtöm az infókat, köszönöm!
Hali

2001-től 2007-ig vagy 2008-ig gyártották őket. Az utolsó dátum nem biztos. A gyártás abbahagyásának évében tuti nem adták el az összeset így lehet akár újabb forgalmival rendelkező is mert később helyezték őket forgalomba.
Ezt a motort pont megtaláltam tegnap én is. Több mint olcsó.
A színről ha engem kérdezel szerintem gyári. 2 vagy 3 éve nézem a 600F hirdetéseket 1-szer 2-szer előfordult ilyen szín ritka de van. Ha erről meg akarsz bizonyosodni bemész 1 Honda szalonba és tutira megmondják. Unokatesóm F4-ese pl 1 színű kék. ezüst és fekete matricákkal. Utcán és hirdetve sem láttam még 1 olyat. Bement megkérdezte és mondták hogy limitált szín csak 2000-ben csináltak pár 100 db-ot. Ez az F4i szín is ilyen lehet.
Fojtásról nem tudok sokat de van fent 1 másik injektoros is 25 kw-os papírokkal szerintem csináltak fojtottakat belőle így lehet.
Ha komolyan érdekel és felhívod kérdezd meg megvannak-e a fojtások amiket kivett. Ebből sok minden kiderül.
Bocsi a hosszú szövegért.
Sziasztok érdeklődők hogy Honda cbr600f hez föl lehetne tenni a bukó gombát ha igen akkor kérek választ köszönöm szépen előre is sziasztok.Tel:06205920530
Sziasztok!

Van valakinek infója, hogy mikor/mettől-meddig, milyen színben gyártották a F4I-ket?

Ez mi? Hogy voltak ezek fojtva?

http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4_f_4i
-6337379
Sziasztok! Kérlek dobjatok egy like-ot az F3-asomra köszönöm! http://www.facebook.com/photo....
Lehet.
Igazából arra gondoltam, hogy versenylancot tudsz venni, akár olyat is, amivel SBK- ban mennek.

Azt, hogy a Gp- ben milyen van, konkrétan én sem tudom, de ha lenne râ kereslet, akkor biztosan lehetne kapni.
Üzlet a világ...
Az ejsze pont Karel Abraham volt a Ducatival 1 eve talan:P