Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem vegyél egy CBR 600 f4-et abból nem lehet baj ha megbeszéljük.
Legfeljebb teszünk rá krossz kerekeket hogy diskurálhassunk
ha a CBR600F topikban nem a témához illő hozzászólások tömegét kell átpörgetnem, akkor szomorú leszek, megtennétek, hogy ezt a megfelelő topikban tárgyaljátok ki?
ja azt elfelejtettem, hogy 5-10percet mentem de a kezem elfáradt tőle :-) vagy a rezgéstől nem tudom
hengerből ahogy jön a kipuf ott kifújt, tiszta olaj volt. Ott biztos ment el erő. Úgy láttam, hogy eléggé el volt hanyagolva.
csomó laza küllő, nem volt fékolaj az első fékolajtartályban. Idomokban felemás csavarok, légszűrő ajjaj volt...

Ment azért, tépet, szántott, kerekezett de mintha nem pörgött volna ki. Mint amikor hideg és ledarál.
Vagy a power szelep volt szar vagy a 30as keverék volt túl sok neki.

5-10 percet mentem vele. lassan a kanyarokban, gyorsan az egyenesben. És amikor váltam a nagy csodát akkor csak ledarált vagy szabályzott nem tudom mit csinált. szóval nem jött az na most kiszakad a kezem. Kanyarokban is furcsa volt, de lehet, hogy csak a bütykös gumi volt nagyon szokatlan. A telói viszont faszák voltak. Bár lehet, hogy nagyon puha volt. nem pattogott. komfortos volt.

Megegyeztem magammal, hogy elmegyek megnézek egy drága zsír gépet és megnézem milyennek kéne lenni. Nem kapkodom el mégse. most ezzel szemezek: link
Szeva Peter,

Igen ez a soha véget nem érő történet...
nah kezdődik előröl teleszkóp előre, hátra, jobb fékek stb...
De hogy a CBR témánál maradjunk kérném a minőségi jellemzőket olajcseréhez mert előtte állok. És mivel eléggé kihasználom a képességeit csak minőségi érdekel.
Azonkívül tudja-e valaki melyik motoréval egyezhet meg a hátsó rugóstag amelyiken esetleg Öhlins van....
És végül kellene egy kormány gátló is...
Ha gyengének ítélted meg elsőre akkor annak ki van a lelke az tuti.
Nem értem miért kellene neked ezt elmagyarázni. Emberek beszélnek egymással. Ennyi. Ha érdekel a téma hozzászólsz ha nem elsiklasz felette. Így működik az alap tolerancia szerintem.
legalább pörög a fórum

kawás is eléggé bepunnyadt
nem vettem meg a ktm-et. eléggé lepukkant volt meg szerintem gyenge is.
Nehéz összehasonlítani. Hasonló de mégsem. Nalim8-nak igaza van.
Mielőtt belemennél mindenképp nézz körül idomok terén. Mennyire sérültek? Cserélni kell őket vagy javíthatók? Mennyire sérült a motor és mi az a jó ár? Sajnos úgy vettem észre hogy a ciberékhez nincs túl nagy idomválaszték nehéz szerezni.
Injektorossal még nem mentem az enyém viszont karbis mint az F3-as. Ilyen szempontból annyiban jobb hogy egyszerűbb mint az injektor és kevesebb az elektronika. Az injektorosnak meg (szerintem) jobb a gázreakciója. Kinek mi jön be. Ha normálisan volt szervizelve akkor kora ellenére jó gép lehet az F3-as is.
Viszont az is tény hogy most a tél miatt F4-esek is vannak fent elég jó áron.
Mennyire olcsó?
Sz.tem csak akkor, ha ára körül nem találsz F4-et.

Csak azé' ne vedd meg, mer' haver.
Na jó, bedobom a nagy kérdést. Egy haverom kicsit leszaggatta egy 95-ös, F3-asról az elemeket és olcsón átpasszolná.
Nem vágyom F3-ra, de az ár meggyőző. Mi véleményetek az F3-ról általában az F4i-hez képest?
Nem nagyon van CBR-es téma nem ír senki ők meg szépen elbeszélgetnek a krosszozásról
egyet magyarázzatok már el, egy kawás és egy yamahás mééér a CBR600F topikban vitatja meg, hogy milyen krossz gépet érdemes venni?
Szerintem 250-es crossnál a power nyitás előtt sem szegény az élet, inkább csak utána lesz rohadt buta.
Egyébként lehet ezekkel szépen menni, szelepnyitás előtt tartva endurozgatni kiváló. Akkor van baj, amikor fárad az ember karja és a gödröknél nem tudod szépen finoman adagolni a gázt. Párszor engem is megviccelt úgy a CR.
Itt az egyik fórumtársunkkal motoroztunk. Együtt váltottunk 250-es CR-ről 600 F-re.
szerintem aláírásom is van tőle a ruhámon.
Nekem kék van. Barnának a felkészítését is végigcsináltam meg a tananyag is meg volt, de mentünk nyaralni így nem tudtam vizsgázni.
Mind1 lélekben én úgy is több danos mester vagyok :-)

power alatt szegény az élet az egyértelmű. Arra gondoltam, hogy lehet szépen menni, hogy nem kell azt mindig kiforgatni csutkára,
hiába a földút hiphop 100 felett van szerintem.
Ahol meg ismerős a szakasz és "hülyebiztos" ott lehet cibálni neki.

Hétvégente lejárunk az erdőbe a barátnőmmel meg visszük a vizsla kutyánkat. kifigyeltem már a jó helyeket, hogy ha lesz moci akkor merre megyek először.
Bár ahogy most olvasgatom a teszteket, fórumokat azt látom, hogy elég hamar benyeli a naftát. Az meg a semmi közepén kocsival megközelíthetetlen helyen elég szopó. Ezt ki kell tapasztalni.

Srác küldött pár képet még. Ha van kedved nézd meg hátha látsz valamit amit én nem vettem észre: link
A vidin csak egy szimpla elcsúszást lehetett látni ahol baszott ellentartani és csúszni oldalra inkább elengedte.
A ktm jól néz ki ha nem lóg eleje hátulja akkor simán lehet vele meni. DE azért a 2T nem az alacsony fordszámos tolóerőről szól... következésképpen ha nem húzod nem is akar igazán menni. Ha meg húzod akkor elhagyod a füleidet olyat lép.
Jahh én is gyúrtam a tatamit 4 évig a Honvédban de az épp 27 éve a zöldig eljutottam...
Hajtós Berciékkel voltam egy bandában anno ha hallottál róla már
esés

figyelni kell a gázra. 0:15nél
Kivagyok már idegileg... :( Komolyan aludni se tudok. Kinéztem egy 125ös fiatal ktm-et. Árban is jó, de olyan lekezelő volt az ember, hogy ilyen parasztot én nem éltetek. Minden nap más a favorit. Kinéztem a lenti linken lévő mocit, most meg úgy néz ki, hogy nem tud jönni a "szakértőm"... mind1

Pénz a zsebben. Holnap megyünk megnézni ezt
Ha jó akkor el is hozom.

Kicsit kezdek félni a 250estől. Csak a rémtörténetek vannak.
Apu ismerőse is vett 250est régebben aztán hanyatt esett eltörte a gerincét. Az volt a szerencséje, hogy gyalogtúráztak arra mentek és megtalálták. Meg mindenki az mondja, hogy a 250es az ajjaj kategória.
De szerintem lehet azzal normálisan is menni, persze nehéz. Én úgyse tudom majd kimotorozni.

Faternak végre beadtam ma, hogy lesz és kész.
Kérdezi mekkora.
Mondom 250.
Az fasza. még jó, hogy nem 2 ütemű.
Mondom hát ez bizony 2 ütemű
És akkor innen jött a fenti sztori.

Ebbe beletaláltál 9évig "dzsúdóztam"
Jahh..

Na mi újság krossz bajnok, van már szöcske? Vehetnél pár dzsúdó edzést ott megtanítanak hátra esni...
mindig a könnyebb út.
Ott a pont!

Tényleg le kellene dobnom pár kilót... de most egy ultrakönnyű pályagépet építek az könnyebb mint fogyni...
tervben van