Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ki motorozott ma délelőtt?
Senki?

Lusta banda... link
Hát nekem sport dob van rajta csak van benne db killer ami nem kivehető és azon agyalok hogy érdemes lenne e áttalakítattni a kipufogót hogy kivehető legyen,azért így sem rossz a hangja,csak lehet maximalista vagyok.nem tudom a sima F4i nek mennyire állítható a hátsó futóműve,de nekem az FS van a sport és azon a hátsó futómű állítón több tekergetés lehet van rajta sport is.
Egyébkén én voltam kint a ringen szerdán a cbr-rel, és gyáriban kurva jó volt. Nekem elsősorban a hátsó futómű tűnt elég gyengének, meg a lábtartóm fogyott el koptatóstul azt valahogy feljebb kellene emelnem. 600 km után amit 6 hét alatt ismerkedtem vele első pályanapon 2.13 körüli idő nagyon jónak tűnik.
Ez a motor alapból egy nagyon jó sport széria kevés változtatással is tudsz igen kellemetlen pillanatokat szerezni más esetleg nagyobb köbcentis társaidnak.
Morgen,

HA tolsz bele egy sportlégszűrőt azzal több levegő kisebb ellenállással jut be biztos jobb lesz de mindenféleképpen utána kell állítani a benzin befecskendezést mert eléghetnek a szelepek. Alapból egy sportcsőnél is szükséges de nem mindenki állíttat rajta.
A gyári kipuff a gázlengetés miatt alul jobb mint a sport, de a sport mivel szabad áramlású alul rosszabb kicsivel, felül viszont egészen más, jobb mint a gyári. De ugye azért is a neve sport mert általában a felső fordulatszám tartományban használják ahol gyorsabban spontánabbul reagál.
Szerintem.
ott is kellett tűszelepet vagy fúvókákat cserélni. Persze azt nem tudom, hogy mennyibe fáj.

Ha nem versenyzel. (csak közúton :-) ) akkor rakd bele. jó lesz az.
A karbis gépekkel egyszerűb dolog volt ez a tuning dolog meg nem is került ilyen vagyonba
Nem nagyon értek hozzá.

szerintem több levegőhöz több benya kell, hogy jó legyen.

szegény lesz a keverék ha jól gondolom. Talán kevesebbet fog enni de nem fog úgy menni. persze ez csak szerintem. nekem gyári minden. Meg nem is olyan motorom van. viszont az elvek ugyan azok szerintem
Szóval a sport légszűrővel még állítás nélkül is jobb lesz?De gondolom a fogyasztás nem lesz több sokkal ugye?
Akkor még szélesebb vigyor a mostaninál.
meg placebó hatás. úgy fogod érezni, hogy kegyetlenül megy.

ma beraktam a xenont a motorba. 55w-os. Faxa nagyon. félek refit kapcsolni nehogy elégessek egy járókelőt :-)

első tapasztalat: nem jönnek ki elém, lehúzódnak had menjek. nem tudják milyen nagyvad jön. persze ez is lehet placebó hatás. lehet ha sima a fény akkor se jönnek ki és lehúzódnak.

Aztán ha logikus vagyok akkor ez van: azt a xenonos k...a anyád de vakítassz, inkább előzz meg de ne vakíts :-)

predakon neked mi a véleményed, tapasztalatod xenonnal?
Még egy kérdés ha csak úgy felteszek állítás nélkül egy sport dobot és hozzá berakok egy sport légszűrőt,akkor mi a helyzet?
Azt mondjuk nem tudom hogy ad e valamennyi lóerőt,de azt mondták alulról vesz el kicsit és felülre tesz,de úgy tudom az összes tuning powecommander sportkipufogó rendszer sportlégszűrő állítgatás olyan max 15 lóerő jönne le,meg itt ott javulás nyomaték erő,de szerintem felesleges.
azt akartam írni, hogy ezt különbséget Rosszi észrevenni, de mi nem hiszem.

Én hangerő céljából raknék csak fel sportkipufogót.
Az, hogy 1,3LE-vel több legyen felesleges
Lehet észreveszi,de mi utcai motorosok így is sok szinte az összes gép,meg mi a francnak tuningolni
rossi észrevenni, halandóknak meg jó az úgy is.
Mindegy a lényeg hogy az egész művelet egy vagyon,mondjuk lehet hogy egy ezresből picit vesz el de szerintem egy 600 nál sem olyan jelentős hogy sokkal gyengébb legyen egy kipufogó miatt
- Hengerenkénti lambdaszonda hely beépítése szükséges a leömlőkbe (az ár nem tartamazza)
Na itt van az enyémbe való

http://www.agomotors.hu/websho...

1 térképes mód
http://www.agomotors.hu/websho...

4 térképes mód
http://www.agomotors.hu/websho...

ez dúrva szinte egy vagyon
Én ha cserélném akkor lecserélném aztán csá.

nem állítgatnám.
Viszont én meg nem szeretem a gyári csendesgépeket
Sokan azt mondták jelentéktelen a veszteség a sportdob által
85 de a PC5 talán a legújabb.

Én biztos nem csináltatnék ilyet akkor inkább veszek egy ezrest aztán azt nem kell állítani :-)

szerintem ez olyannak éri meg aki pl gyorsulási versenyre jár. pénzben fogadnak. ilyesmi.

ennyi pénze még a királynak sincs, nem hogy nekem :-)

én inkább eltankolnám ezt a pénzt.
Én néztem powercommander az új 85EFt plussz az állítás szerintem az is vagy 40EFt plussz már akkor kéne szerintem sport légszűrő az kb 30EFt,ez már egy vagyon,ha meg tényleg jót akarsz sport kipufogó rendszer min 200EFt
nem nagyon értek a témához, de szerintem a befecskendezési értékeket stb csak powercommanderral tudják írni.

100körüli móka szerintem. 50ezer talán egy PC3-as
Hát gondolom egy alap beállítás is egy vagyon,nem hogy még powercommandert is vegyen az ember
van párban michelin pilot road 2ct, elég jó gumik, olcsó is.
részletek holnap