Hát nekem sport dob van rajta csak van benne db killer ami nem kivehető és azon agyalok hogy érdemes lenne e áttalakítattni a kipufogót hogy kivehető legyen,azért így sem rossz a hangja,csak lehet maximalista vagyok.nem tudom a sima F4i nek mennyire állítható a hátsó futóműve,de nekem az FS van a sport és azon a hátsó futómű állítón több tekergetés lehet van rajta sport is.
Egyébkén én voltam kint a ringen szerdán a cbr-rel, és gyáriban kurva jó volt. Nekem elsősorban a hátsó futómű tűnt elég gyengének, meg a lábtartóm fogyott el koptatóstul azt valahogy feljebb kellene emelnem. 600 km után amit 6 hét alatt ismerkedtem vele első pályanapon 2.13 körüli idő nagyon jónak tűnik.
Ez a motor alapból egy nagyon jó sport széria kevés változtatással is tudsz igen kellemetlen pillanatokat szerezni más esetleg nagyobb köbcentis társaidnak.
HA tolsz bele egy sportlégszűrőt azzal több levegő kisebb ellenállással jut be biztos jobb lesz de mindenféleképpen utána kell állítani a benzin befecskendezést mert eléghetnek a szelepek. Alapból egy sportcsőnél is szükséges de nem mindenki állíttat rajta.
A gyári kipuff a gázlengetés miatt alul jobb mint a sport, de a sport mivel szabad áramlású alul rosszabb kicsivel, felül viszont egészen más, jobb mint a gyári. De ugye azért is a neve sport mert általában a felső fordulatszám tartományban használják ahol gyorsabban spontánabbul reagál.
Szerintem.
szerintem több levegőhöz több benya kell, hogy jó legyen.
szegény lesz a keverék ha jól gondolom. Talán kevesebbet fog enni de nem fog úgy menni. persze ez csak szerintem. nekem gyári minden. Meg nem is olyan motorom van. viszont az elvek ugyan azok szerintem
Akkor még szélesebb vigyor a mostaninál.
meg placebó hatás. úgy fogod érezni, hogy kegyetlenül megy.
ma beraktam a xenont a motorba. 55w-os. Faxa nagyon. félek refit kapcsolni nehogy elégessek egy járókelőt :-)
első tapasztalat: nem jönnek ki elém, lehúzódnak had menjek. nem tudják milyen nagyvad jön. persze ez is lehet placebó hatás. lehet ha sima a fény akkor se jönnek ki és lehúzódnak.
Aztán ha logikus vagyok akkor ez van: azt a xenonos k...a anyád de vakítassz, inkább előzz meg de ne vakíts :-)
predakon neked mi a véleményed, tapasztalatod xenonnal?
Azt mondjuk nem tudom hogy ad e valamennyi lóerőt,de azt mondták alulról vesz el kicsit és felülre tesz,de úgy tudom az összes tuning powecommander sportkipufogó rendszer sportlégszűrő állítgatás olyan max 15 lóerő jönne le,meg itt ott javulás nyomaték erő,de szerintem felesleges.
Mindegy a lényeg hogy az egész művelet egy vagyon,mondjuk lehet hogy egy ezresből picit vesz el de szerintem egy 600 nál sem olyan jelentős hogy sokkal gyengébb legyen egy kipufogó miatt
Én néztem powercommander az új 85EFt plussz az állítás szerintem az is vagy 40EFt plussz már akkor kéne szerintem sport légszűrő az kb 30EFt,ez már egy vagyon,ha meg tényleg jót akarsz sport kipufogó rendszer min 200EFt
Senki?
Lusta banda... link