Hogy van ez augusztus 10-dikén vettem a motoromat,2001-es és külföldi okmányos volt tehát elősször helyezték forgalomba it magyarországon,és most küldte az önkormányzat hogy ötezer valahányszáz forint adót fizessek be teljesítmény adó vagy mi.Ez rendjén van?
80 fok körül van nálunk az üzemi hőfok, az alatt a termosztát segít visszatornászni a vizet erre a főfokra, az meg ide van kalibrálva. Én jártam termosztát nélkül egy darabig 68 fokos víznél már a szívbaj kerülgetett hogy hideg...
És akkor neked full gyári tükör van fent ugye?Most azzal a gömbcsuklós dologgal talán még tudok mit kezdeni,csak ugye az előzésnél zavaró mert jobbról nem látok akkor hátra,de hogy ne hajtsam be a tükröt a kawsakimon franakón tudtam ki be hajtani a tükröt,isten igazán én is csak akkor hajtom be ha a helyére rakom a gépet az ajtó szélessége miatt csak kicsit zavaró hogy folyton imbuszolni kell
Tegnap nem volt az a gatyarohasztó meleg, 76-82 között volt menet közben, 99 fokhoz már városban kell araszolni.
A tükröm nekem is ilyen. A bal oldali nekem is fos annál a gömb csuklónál, de nem zavar, mert igaz hogy 200 körül becsukódik, de az meg nagyon ritka. Én a szárat fixre húztam, mondjuk nem is kell behajtogatnom.
cbr600F4 nél kinek milyen víz hőfok szokott lenni,nekem tegnap jó időben 80 és 99 fok között volt.
Lenne egy kérdésem,a 2001-es honda cbr600F4 FS em van és a tükröt mikor be akarom hajtani ha nagyon meg van húzva az imbusz csavar nem lehet behajtani ha viszont picit lazítok az imbuszon akkor viszont lötyögős lesz mi lehet a baja?És a jobb oldali tükröt ahol a csukló pontban lehet állítani hogy hátra lássak a rezgésre elállítódik annak lehet valamit csinálni?
Hali! Van középállványom. Sajnos nekem amerikai kiadás és a váz aljáról hiányzik a felfogatási pont +ott van nekem emissziós szűrőnek egy tartálya... télen tervezem hogy megcsinálom, de ha mondasz egy jó árat, akkor később esek neki a hegesztővel és flexel a ciberémnek (régen láttam képesmotoron egy amerikai kiadást, amin házilag lehetett felrakva szintén az állvány)
CBR600F3 minden alkatrésze eladó,baráti áron:30 259-05-47
Akkor szóvel megnyugodhatok?
A tükröm nekem is ilyen. A bal oldali nekem is fos annál a gömb csuklónál, de nem zavar, mert igaz hogy 200 körül becsukódik, de az meg nagyon ritka. Én a szárat fixre húztam, mondjuk nem is kell behajtogatnom.
adatlapomon van email cím
Andi
Lenne egy kérdésem,a 2001-es honda cbr600F4 FS em van és a tükröt mikor be akarom hajtani ha nagyon meg van húzva az imbusz csavar nem lehet behajtani ha viszont picit lazítok az imbuszon akkor viszont lötyögős lesz mi lehet a baja?És a jobb oldali tükröt ahol a csukló pontban lehet állítani hogy hátra lássak a rezgésre elállítódik annak lehet valamit csinálni?
F4-hez keresek használt pályaidomot (2000-es).
Segítséget előre is köszönöm.
20/4917-567
Darabja egy húszas
Andi