Csináltam egy próbarendelést Amerikából. Kiderül mennyi vámot kell fizetnem. Aztán ha minden ok, akkor tudok árat mondani a matricára.
közelítőt nyilván most is tudok.
a lényeg az volt, hogy powercommander kell a beállításhoz:
részlet :
Mivel volt jó pár kérdés/észrevétel/megjegyzés a Power Commanderrel kapcsoltban, azért írnék pár sort.
A motorok gyári állapotban sem jók. Ez nem azt jelenti, hogy nem mennek, vagy hamar tönkre fognak menni, hanem azt, hogy nem működik optimálisan. Ennek több oka is van: szériagyártási dolgok, környezetvédelmi dolgok, gyárban leszarom dolgok, költségkimélő dolgok, stb...
Attól, hogy valaki módosít dolgokat (kipuff, sportlégszűrő, stb..) csak ront a helyzeten.
De ettől még a motorok nem fognak azonnal tönkre menni. Akinek úgy megfelelő, hogy van ahol luk van benne, hirtelen jön meg esetleg valahol az erő, alul rángat, stb... Nagyon kevés az olyan eset, amikor már káros a rossz működés. Persze sokan ezt "így" szokták meg vagy akár így veszik természetesnek...
Szóval, akinek jó úgy vagy nem akar "kidobni" rá egy fillért se, az ne tegye, ez is elfogadható.
Azt szoktam mondani, hogyha valaki nem a családjától veszi el a pénzt és szereti annyira a motorját és hosszútávon gondolkodik, szeretné ha a motorja optimálisan/rendesen működni, akkor csináltassa meg.
Már sport dobbal vettem a motort de az előző tulaj mikor karbi szinkront csináltatott még a gyári dob volt rajta. Tehát sport dobbal vettem gyári kipuhoz állítva. Majd elvittem karbiszinkronra és azt tapasztaltam hogy alulról sokkal jobban megy nem kell annyit váltani jobban használható. Bár a tied injektoros de valószínű ha állítás nélkül sportdob kerül rá alul gyengébb lesz de felül 6 ezertől megindul mint állat. A fogyasztásom is csökkent de az nem túlzottan sztem 2-3 dl 100 km-en.
Hátha ír majd más is akinek injektoros van de azért remélem tudtam segíteni.
Sziasztok.
Egy kis segítséget szertenék kérni tőletek.
Az egyik barátnőm most vett egy 2002-es F4-et,és olyan próblémája van,hogy nehezen ér le neki a lába róla,lehet-e valamenyit ülteni rajta,hogy közelebb legyen a talajhoz az üléspóziciója?
minden egyes évjáratnak megvan a maga betű, vagy szám kódja 1987-től. 2000-ig betűk jelentik az adott évjáratot, 2001-től számok.
H 1987
J 1988
K 1989
L 1990
M 1991
N 1992
P 1993
R 1994
S 1995
S1 2001 SPORT
S2 2002 SPORT
T 1996
V 1997
W 1998
X 1999
Y 2000
2001-től pedig F1, F2,....., függetlenül attól, hogy az mind f4i!
Így az én 2003-as cbr600f4i-m hivatalosan cbr600f3, ami be is van ragasztva egy matricán az ülés alá. Így lehet az is, hogy néha valaki F5-ről, meg F6-ról beszél, ami szintén f4i, csak 2005-ös, meg 2006-os.
Ez alapján lehet be tudod azonosítani.
91-tol 94ig gyartottak az F2-est.Nemtudom hogy mien kiadasu lehet.A beiratasnal csinalnak par erdekesseget,mikor a baratom is beiratta a Honda NX 650 -es Dominatort,a gumi merethez a torzskonyvbe a normal 90/90/21 es 120/90/17 helyett beirtak a a 120/60/17 s a 180/55/17.Kicsit durva volt azert egy endurohoz az ien meret
Köszi amúgy.
163cm magas a hölgy.
Üdv:Balu
Csináltam egy próbarendelést Amerikából. Kiderül mennyi vámot kell fizetnem. Aztán ha minden ok, akkor tudok árat mondani a matricára.
közelítőt nyilván most is tudok.
részlet :
Mivel volt jó pár kérdés/észrevétel/megjegyzés a Power Commanderrel kapcsoltban, azért írnék pár sort.
A motorok gyári állapotban sem jók. Ez nem azt jelenti, hogy nem mennek, vagy hamar tönkre fognak menni, hanem azt, hogy nem működik optimálisan. Ennek több oka is van: szériagyártási dolgok, környezetvédelmi dolgok, gyárban leszarom dolgok, költségkimélő dolgok, stb...
Attól, hogy valaki módosít dolgokat (kipuff, sportlégszűrő, stb..) csak ront a helyzeten.
De ettől még a motorok nem fognak azonnal tönkre menni. Akinek úgy megfelelő, hogy van ahol luk van benne, hirtelen jön meg esetleg valahol az erő, alul rángat, stb... Nagyon kevés az olyan eset, amikor már káros a rossz működés. Persze sokan ezt "így" szokták meg vagy akár így veszik természetesnek...
Szóval, akinek jó úgy vagy nem akar "kidobni" rá egy fillért se, az ne tegye, ez is elfogadható.
Azt szoktam mondani, hogyha valaki nem a családjától veszi el a pénzt és szereti annyira a motorját és hosszútávon gondolkodik, szeretné ha a motorja optimálisan/rendesen működni, akkor csináltassa meg.
Szóval kb ennyi!
Ago írkálta.
Gyengébb lesz, hozzá kell állítani a befecskendezést is.
Már sport dobbal vettem a motort de az előző tulaj mikor karbi szinkront csináltatott még a gyári dob volt rajta. Tehát sport dobbal vettem gyári kipuhoz állítva. Majd elvittem karbiszinkronra és azt tapasztaltam hogy alulról sokkal jobban megy nem kell annyit váltani jobban használható. Bár a tied injektoros de valószínű ha állítás nélkül sportdob kerül rá alul gyengébb lesz de felül 6 ezertől megindul mint állat. A fogyasztásom is csökkent de az nem túlzottan sztem 2-3 dl 100 km-en.
Hátha ír majd más is akinek injektoros van de azért remélem tudtam segíteni.
motoros fórum, de lehet lesz kocsihoz is olaj
Ahogy Peti írta kutya csont csere. De milyen magas is az "egyik" barátnőd?
Nem biztos hogy az ültetés a jó megoldás, bár nem sok variáció van...
Lenne jobb oldali első írányjelződ + fékkarod hozzá,és milyen árba vannak?
Plussz 2002 f4-hez jók lehetnek ezek az alkatrészek?
Köszi.
Üdv:Balu
Egy kis segítséget szertenék kérni tőletek.
Az egyik barátnőm most vett egy 2002-es F4-et,és olyan próblémája van,hogy nehezen ér le neki a lába róla,lehet-e valamenyit ülteni rajta,hogy közelebb legyen a talajhoz az üléspóziciója?
H 1987
J 1988
K 1989
L 1990
M 1991
N 1992
P 1993
R 1994
S 1995
S1 2001 SPORT
S2 2002 SPORT
T 1996
V 1997
W 1998
X 1999
Y 2000
2001-től pedig F1, F2,....., függetlenül attól, hogy az mind f4i!
Így az én 2003-as cbr600f4i-m hivatalosan cbr600f3, ami be is van ragasztva egy matricán az ülés alá. Így lehet az is, hogy néha valaki F5-ről, meg F6-ról beszél, ami szintén f4i, csak 2005-ös, meg 2006-os.
Ez alapján lehet be tudod azonosítani.