Hellobello Most lehet h enis kerdek egy marek 100as szeget..a karbis verzional,ahol nincs injektor,se gyujtasterkep,ott is er valamit meg a power commander?Vagy ott csak az er mar valamit,ha a karbit,a sportlevegoszurohoz,es a sportdobhoz hangolod?Lenne egy oriasi kerdesem.Beszeretnem alitani a futomuvemet,a sulyomhoz.Valaki nem e tudja veletlenul h mennyit kell csavargatni az elso villanal es a hatso telonal h legalabb a standard erteket kapjam meg?Elol a villanal van egy csavar,amit laposcsavarhuzoval lehet csavarni,s van egy masik csavar,amire kb 17-19es kulcs megy ra.A hatso telonal,van a gaztartalyon is egy csavar,s a kozponti rugostagon is.Ha valaki tudna segiteni megkoszonnem Amugy 1993-as CBR F2-rol van szo
Nálunk már esik és nagyon fúj a szél, a vasárnapról csak pénteken tudok nyilatkozni mert össze- vissza járok szolgálatba (lebetegedett a helyettesem) Nem igaz milyen nehéz összehozni ezt a motorozást!
Minden motorhoz különfélét gyártanak. Mások a csatlakozók. Persze lehet hekkelni de ha nem szakember csinálja akkor a végén többe fog kerülni mint ha újat vettél volna. Power commanderes topicban van pár szép történet "univerzális" PC-ről amiről minden kábelt levágtak, meg forrasztgattak aztán a végén 20e Ft-ért árulták.
Már miért lenne fura? A PC tulajdonképpen egy computervezérelt dolog, minden típushoz be lehet lőni, csak le kell tölteni hozzá gyújtástérképet meg ilyeneket. (amennyire én értek hozzá, szerintem egyféle van)
De: még 2009-ben is lehetett venni 0km-es példányokat, tehát az általad megadott dátum gyártási év nem, de vásárlási időpont lehet.
http://youtu.be/wTfdxU1JoEY
Szerencse, hogy tegnap voltam a kecskeméti pályán.
fasza volt.
Persze októberben is ki lehet fogni egy derűs napot, de az is necces.
AGO ennek nagy szakértője, itt nézz körül: link
AGO ennek nagy szakértője, itt nézz körül:
link