Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kösz a választ, ezt meg még megfontolom
nálunk esik
Neked is köszi a segítséget
Köszön szépen a segítséget,a kawán kisit máskép volt ezért nem tudtam
Köszi szépen,egyébként tényleg arra a legjobb hogy ne keressem a 7 -
iket!
a hatos csavarra 10-es kulcs megy
a hátsó sarkát felhajtod és találsz ott oldalanként egy-egy hatos csavart
Ezt mindenki maga dönti el. Nekem nagyon kellett és nem a vagánykodás miatt, hanem azért mert hasznos. Nagyon sokat akartam 7.-be váltani . Így most már ilyen nincs
Szia!
Elküldtem a szerelés képeket. Sajnos a jeladóval kapcsolatban nem tudok segíteni, mert azt a Proptech-esek csinálták nekem. Én csak a konzol szerelését tudtam elküldni.
Miert nem kerdeztel engem?

Felhajtod az ules hatso sarkanal a szivacsot es ott meglatod a 2 csavart. 6mm-es es azthiszem 8-as dugokulcs megy ra.
Tavaly én is indítottam párszor. Főleg mikor már mentem volna nagyon. Ráültem aztán járattam. Viszont akkor ahogy írtad üzem melegre kell járatni.

Idén megpróbálom nem elindítani. Aztán majd kiderül, hogy kibírom-e :-)
Még olyan hideg nincs ahol tárolom fedett helyen úgyhogy még nem veszem ki,még be is akarom majd indítani kicsit aztán később majd kioperálom,de választ még senkitől nem kaptam hogy az FS első ülését hogy lehet levenni.
Én se tervezem a cserét :-)

Régebben volt róla szó. Igaz a tiétekbe de elég drága volt.
Nekem eddig négy motorom volt életem során de csak egyszer cseréltem motorban akumulátort 8 év alatt
tavaly én nem vettem ki. Bár az én motorom meleg helyen van szerencsére. Idén kiveszem egyszer töltök rá és megy vissza.
Ha hidegben áll akkor vedd ki mindenképpen. töltőre érdemes egyszer felrakni tölteni.

kamionok aksijai is tönkre mentek évente kb.

évente 1x mikor van leállás akkor mindig felrakjuk őket töltőre és leglassabb fogokozaton töltjük 1-2 napig. így bírják 3évig kb.
Ha tavasszal el is szeretnél indulni, akkor érdemes kivenni, és két hetente-havonta rádugni egy töltôre.
Csepptöltôn rajta is hagyhatod.

Másik módszer, hogy ugyanilyen gyakorisággal beröffented, de akkor üzemmelegre is kell járatni/ neadj'isten menni is vele egy kört.
Télire érdemes kivenni a motorból az akumulátort?És a másik a FS nek hogy lehet levenni az első ülését?
Köszi.

Nem rossz, de azért 18 pénz nem kevés. Gondolkodom még rajta, mert azért eléggé elvagyok nélküle is. Fordulatszám alapján vágom hányas fokozatban vagyok, bár kétségtelen, hogy vizuálisan jobb megoldás.

Dusán
Szia,az enyém is Prop-tech csak én úgy gondoltam bekötöm magamnak,a müszerfalra megoldottam az ötleted alapján,csak nem találom a sebességjeladót!Köszi a válaszod!kissj61@hotmail.com
Szia!

Én náluk (Prop-tech) vásároltam 18.000Ft ért és ebbe benne volt a szerelés.
Esztergomiak és kb. 1 óra volt a szerelés.
Többször elállítottam későbbiekben és visszamentem mindig ingyen beállították újra. Mert van ilyen elváltó program rajta... elvileg be lehet állítani, hogy pl: 8000nél villog hogy válts. Na Én ezt magamtól megbabráltam, de vissza már nem sikerült
Én nagyon meg vagyok elégedve vele. Egyszerű, letisztult és nagyon passzol a motorom stílusához.
Szia!
Holnap elküldöm neked a képeket, csak most nem vagyok olyan helyen, hogy ezt megtegyem.
Írj egy mailt, amire elküldhetem.
Hali!
Szia,légyszi küld már el a képeket a szerelésröl!Köszi!
Barohawk,

Igen, lehet cbr600f2-re is szerelni fokozatkijelzőt, csak annyi a különbéség, hogy fel kell rakni egy sebesség jeladót a kerékhez.
Nálunk létezik ilyen szett jelédóval együtt 26.900HUF!
Na majd vissza tekerem
Azt tekerd vissza, tényleg 1200-1300 a jó!