A vezető Helmut Dahne, a "pálya" Nürburgring Nordschleife. Az ürge tartotta sokáig a körrekordot egy Honda RC30-cal még régen.
A pályáról annyit, hogy a világ egyik legveszélyesebb aszfaltcsíkja, itt égett benn a kocsiban Niki Lauda, azóta versenyt nem rendeznek itt, csak a másik szakaszon. (Südschleife) Több helyen repedések ,kikopott aszfalt, jobban csúszik, mint a közút.
Szert tettem ma egy F4/2001-es motorra. Szeretném leszervizelni ehhez lenne szükségem adatokra.
Tudnátok egy service manuállal segíteni vagy web lappal segíteni ahol megnézhetem v letölthetem ezt a doksit.
Előre is kösz minden segítséget!
A szívató nekem is így működik, szerintem ez normális. Nem tolja fel egyből 3000-re a fordulatot, hanem ha hideg van, akkor melegít kicsit alapjáraton. Kb. 10mp után elkezdi szépen felhúzni. A többit nem tudom.
Szia! Nekem egyszer produkált hasonló tüneteket, én megcsiszoltam kicsit az akku saruit, és megtisztítottam a fő bizti csatlakozóit (akku mellett balra), és megszűnt a tünet. A csatlakozó a fő biztosítéknál hajlamos oxidálódni, ezért lehet, hogy nehéz is széthúzni, de ha sikerül, kis wd40, és hátha neked is megoldódik. Reméljük ennél nem komolyabba probléma.
Kínzó kérdés: 3 napja egy nagyobb slagos motormosást hajtottam végre a mocin (f4), miután úgy láttam hogy a motor megszáradt gondoltam megyek egy kört NADE, indítás után alapjáraton elkezdett villogni az FI lámpa és alapjárat kb 500 volt (nem dolgozott a szivató).
Eltelt kb 10mp és megérkezett a szívató.....pislogtam hogy mi a franc, hagytam melegedni.
Elindultam a mocival erre már nem villogott az FI hanem fixen világít....nem mentem sehova és leraktam száradni a mocit, aznap délutánra minden tünet elmúlt. Gondolom valami vízcsepp elpárolgott....
A lényeg: ma reggel volt az első nyirkosabb reggel nálunk (10fok), a tünet ismét előjött ezért kocsival kellett jönnöm melózni, szerintetek merrefelé keressem a szigetelni való kábelt vagy csatlakozót?
(a korábbi mosás előtt soha nem jelentkezett ez a hiba)
Szvar-tol majkig az az ut nagyon jo minosegu, en marhara elveztem, a tobbi mar sajna elegge dobalos, mondjuk meg majktol t.banyara vezeto is jo!
A szervizes srac azt mondta hogy a hondanak annyira halkan jar a motorja hogy azert hallom ki, mondta hogy kawasakinal, vagy suzukinal eszre se vennem....
Ez az általános hozzáállás, hogy amíg nem zavaró túúlzottan addig nem feltétlen kell cserélni. Ehhez tartom magam én is, de köszi.
Ezt az útvonalat meglesem, vasárnap készülünk páran kerülni egy nagyobbat, csak még nincs konkrét ötlet. A túrátokból mindenhol voltam már jó párszor, de így egyben túrának még nem
Az út jó volt?
Szép estét mindenkinek. Van 4 db Honda CBR F2 eshez való vadi uj gyertyáim ha valakit érdeke.sajnos tévedésből vettem meg számla minden van hozzá.féláron eladó.
tel.0630/463-6373
Na ma megnézték a Hondánál a gépet,azt mondta a mester hogy nincs semmi baja,ez még teljesen normális,ha kicseréli akkor jó lesz kb 1000km-ig és akkor újra ezt fogom hallani,azt mondta ha már kell cserélni azt észrefogom venni,mert akkor nem ilyen hangja lesz hanem sokkal dúrvább,szóval nincs semmi baja a gépemnek hálisen! Meg is ünnepeltük haverommal egy kis túrával: Mór-Szfvár-Zámoly-Gánt-Tatabánya-Oroszlányon át vissza Mór. Délelőtt még jó is volt az idő hozzá :)
Na csak gondoltam szólok,nem tudom a tiéd mennyire szól,de ha nem hangosan akkor még minden ok!
link
A vezető Helmut Dahne, a "pálya" Nürburgring Nordschleife. Az ürge tartotta sokáig a körrekordot egy Honda RC30-cal még régen.
A pályáról annyit, hogy a világ egyik legveszélyesebb aszfaltcsíkja, itt égett benn a kocsiban Niki Lauda, azóta versenyt nem rendeznek itt, csak a másik szakaszon. (Südschleife) Több helyen repedések ,kikopott aszfalt, jobban csúszik, mint a közút.
Senki ne próbálja utána.
Mindenképpen jelzek ha megszorulok beszerzésileg!
Innen letölthető a manual.
Szert tettem ma egy F4/2001-es motorra. Szeretném leszervizelni ehhez lenne szükségem adatokra.
Tudnátok egy service manuállal segíteni vagy web lappal segíteni ahol megnézhetem v letölthetem ezt a doksit.
Előre is kösz minden segítséget!
A csatis dolgot kipróbálom.
Eltelt kb 10mp és megérkezett a szívató.....pislogtam hogy mi a franc, hagytam melegedni.
Elindultam a mocival erre már nem villogott az FI hanem fixen világít....nem mentem sehova és leraktam száradni a mocit, aznap délutánra minden tünet elmúlt. Gondolom valami vízcsepp elpárolgott....
A lényeg: ma reggel volt az első nyirkosabb reggel nálunk (10fok), a tünet ismét előjött ezért kocsival kellett jönnöm melózni, szerintetek merrefelé keressem a szigetelni való kábelt vagy csatlakozót?
(a korábbi mosás előtt soha nem jelentkezett ez a hiba)
Reméljük a wiszkisembernek is jó lesz...
Hali
Szvar-tol majkig az az ut nagyon jo minosegu, en marhara elveztem, a tobbi mar sajna elegge dobalos, mondjuk meg majktol t.banyara vezeto is jo!
A szervizes srac azt mondta hogy a hondanak annyira halkan jar a motorja hogy azert hallom ki, mondta hogy kawasakinal, vagy suzukinal eszre se vennem....
Ezt az útvonalat meglesem, vasárnap készülünk páran kerülni egy nagyobbat, csak még nincs konkrét ötlet. A túrátokból mindenhol voltam már jó párszor, de így egyben túrának még nem
Az út jó volt?
tel.0630/463-6373
Na ma megnézték a Hondánál a gépet,azt mondta a mester hogy nincs semmi baja,ez még teljesen normális,ha kicseréli akkor jó lesz kb 1000km-ig és akkor újra ezt fogom hallani,azt mondta ha már kell cserélni azt észrefogom venni,mert akkor nem ilyen hangja lesz hanem sokkal dúrvább,szóval nincs semmi baja a gépemnek hálisen! Meg is ünnepeltük haverommal egy kis túrával: Mór-Szfvár-Zámoly-Gánt-Tatabánya-Oroszlányon át vissza Mór. Délelőtt még jó is volt az idő hozzá :)
Na csak gondoltam szólok,nem tudom a tiéd mennyire szól,de ha nem hangosan akkor még minden ok!
Hehe, nyomokban F2-t és mogyorót tartalmazhat.