A péntekeket már a hétvégékhez vettem. De sajnos nekem a 21-e se jó, mert Pesten leszek szakmérnöki képzésen. Viszont egyelőre úgy néz ki, hogy a 28-ával kezdődő hétvégén ráérek. Még ez sem 100%. De ha nem vártok meg a pályázással nem fogok ám megsértődni, majd megyek akkor legközelebb.
Csakis F2 es blokk Ebbol kerul egy jo allapotban levo felujitott darab.Siman jar a valtoja is,nem akad mint az elozo blokknal.Egyeduli hiba az volt,hogy az olajteknonel az olajcsavar falcsul volt beteve,es megment a menet,ezert csepegett az olaj,de a regi blokkrol egy csere megoldotta a csepegos bajokat.Most mar csak benzin bele,s pocc roff
Azt mondják, hogy még ez a legjobb gyártó. (Auctmarts)
Szerintem vedd meg nyugodtan. A gyári minőséget nem fogja elérni, de az újan megfizethetetlen. Bontottból is ritka a hibátlan, ennyiért megéri ez az utángyártott szett.
Egy barátomnak van 1100xx-en, egy-két rögzítési ponton kicsit alakítania kellett, de felment viszonylag könnyen. Közelről persze látszik, hogy nem gyári. Összességében elégedett vele.
Mi a vélemény,tapasztalat ezekkel az idomokkal kapcsolatban?
Állítólag nem passzolnak a furatok,el ,az illesztések.
Persze nem tökéletes , után gyártott de tényleg annyira rosszak?
Úgy néz ki, hogy nekem sem lesz jó ez a hétvége Kakucsra, mert barátnőmmel az 5. évfordulónkat ünnepeljük...
Viszont már nagyon mennék valahova motorozni, még ha nem is pályára, akkor is egy rövid túrára jó lenne összehozni egy kis csapatot megint.
Hali nalim8!
Sajna nekem ez a hét sem jön össze pályázni 3 napos továbbképzésre kel mennem és hétvégén meg szoliban leszek. De azért nem adom fel, még szeptemberben megpróbálok egy időpontot összehozni.
Hali crasman!
Én a helyedben azért csinálnék még egyszer légtelenítést, hátha még is maradt benne levegő. A másik dolog meg, ha még gyári fékcsöveid vannak lehet elöregedtek és fékkar meghúzásakor kicsit a gumi csövek tágulnak és azért nem keményedik fel egyszerre, puha az elején. Gumi fékcsővet le fémet a helyére sokkal pontosabb és határozottabb nyomáspontot fogsz kapni
Igy csináltuk ahogy te is irtad csak én kicsit lerövidítettem a szöveget.
Tehát mondom fogni fog nincs baj vele csak a fékkar út eleje puha.
Repsol fékolaj lett belerakva.
Köszi a választ.
Leírom mi, hogyan csináltuk aztán tudod hasonlítani a módszert. Egyébként nem piszkálni akarlak, csak segíteni.
A régi fékolajra ráöntöttem az új olajt. Légtelenítőre átlátszó gumicsövet raktunk aminek a végét beleraktuk egy üvegbe (ne a földre folyón) légtelenítő kinyit és szépen kipumpáltam a régi olajat. Figyelve, hogy a tartály sose legyen üres. Mindig rátöltöttem a friss olajat és amikor gumicsőben csak szép tiszta olaj jött akkor késznek nyilvánítottam a dolgot. Természetesen minden féknyeregnél elvégeztük ezt a műveletet.
Szerintem ez a rendes módja a dolognak.
Ha így csináltátok akkor biztos jó. Ha nem akkor biztos levegős.
Olyan ismerőssel csináltuk aki már csinált ilyet (szerelő) teletöltöttük fékolajjal a tartályt fékkar behúz- alul légtelenítőcsavar nyit- fékolaj ki alul- közben tart fékkar-légtelenítő zár- fékkar felpumpál- így csináltuk többszöri ismétlésre.
Elvileg nem juthatott levegő bele.
Szevasztok!
Lenne egy kérdésem hozzátok most lett fékolaj cserélve a gépben. Olyan puha a fék az elején fogni fog jól csak puha az eleje ahogy húzom a fékkart. Normális?
Szivárgás nincs.
Üdv.
Dehogy gyógyult, basszus hülyét kapok. Amióta megérezte, hogy elakarom adni egymás után jönnek elő a dolgok. Az egész azzal indult, hogy kb 1 hónap állás után elmentem vele haverokhoz esztergomba, semmi gond nem volt. Mire hazaért a jobb telószimmeringnél elkezdett szivárogni az olaj, most ez a tetves FI hiba. Aztán én hülye leszedtem az idomokat és a motor alá néztem ahol meg azt láttam, hogy olajos a motor alja....ennek lelke van, vagy én nem is értem... Ha nem hordtam volna normálisan szervízbe még megértem, dehogy kb a hiredetés feladása óta szarakodok az priceless, nem értem én ezt. :( lehet nem kéne eladni
Ha mindenkinek jó a 21-e, akkor nem várunk, ha nem,akkor igen.
na ezt jól megmondtam