én holnap megyek kakucsra, ha valaki arra jár megtalál!
bár nem veszek részt a programon mert csak pályázok és nem érdekel a tréning, de elvileg ez lesz ott: http://karasna.hu/karasna-moto...
Írjátok meg kinek-mikor jó. Ha el tudtok szabadulni, akkor lehetne hétközben is, mondjuk egy szeptemberi péntek. Délelőtt üres a pálya, de délután sincsenek sokan hétközben.
Igen, olvastam, hogy mi történt, remélem mihamarabb rendbetudod hozni, csak az a baj, hogy lassan lefog járni a túrázások ideje 2012 re.
Aztán egy hosszú telet kellesz kivárni míg újra menni lehetlesz.
Esetleg majd ha megveszem én is, és te is megszereled, hajthatnánk 1ütt valamerre, ha lenne kedved.
Jaja,tutko,hogy nalatok lattad.Sajnos eggyik motorba sem lehet belatni szetszereles nelkul,s irdatlan nagy szerencse is kell a vasarlasa melle.Mikor Szatmarrol hazajottem vele,bo 300 km vezettem le,esoben,s akkor ismerkedtem csak a mocival...de vegig vigyorogtam rajta,nekem nagyon bejott ez a modell.Igaz,most sziv atultetesre keresek donort...de mar alig varom,hogy ujra hajtsam
Énis szeretnék majd túrázni. Kell keresessek motoros spanokat, a környéken nem nagyon ismerek senkit. Én erdélyi vagyok, Transzfogarasról sokat hallottam, nincs túl messze hozzám, ha majd találnák ismerősöket, elmotorozgatnák arrafelé.
A vezermulanc feszitonek csorompolo hangja van,es nem csak hidegen csinalja...nekem mikor ilyen problemam volt,hidegen meg se nyikkant,melegen meg 4000 s 5000 fordulat kozott ugy csinalt mintha bedobtam volna egy marek anyat a hengerekbe.A kicserelese nem nagy problema,vezermulancot kell venni ami kb 15000 forint, s kicserelese egy jo 1 orai szereles.A vezermulanc feszitot azt nem csereltem,mert olajos/mechanikus,kinyomtam belole a levegot olajban,visszatettem,s mar jo is.
Én az enyémmel a mostani túrán 1 nap alatt 610 vagy 620 km-t tettem meg 1 nap alatt nagyrészt 2 személlyel. És nagyrészt szerpentinen (Transzfogaras). Úgyhogy lehet velük nagyobb távokat is menni bár ehhez meg kell szokni a motort meg emberfüggő is. Nekem spec csak a nyakcsigolyáim fájtak biztosan rossz a tartásom erre még majd kitalálok valamit...
Vez lánc feszítő hangja nem tom pontosan milyen. Ha ilyen problémája van a mocinak jellemzően hideg motornál hallatszik és csak bizonyos fordulatszám tartományban.
Sziasztok, érdekelne doboztartó konzol cbr 600 f3 -hoz, használtan ( is), hol lehet ilyet beszerezni? tudom google a barátom, de nem igazán találtam egy oldalt sem, vagy csak húszonezrekért. a platni az már részlet kérdés... csak a fém váz-konzol kéne. Köszi.
Hali whiskymen!
A Börtönbe mentünk tűzoltási és kiürítési gyakorlatra. Tényleg nem vettelek észre, biztos inkább a csajokat nézegettem mint a vízműves autókat
Megint szervezhetnénk valami gurulást, akár hévizi barátunk által említett kisebb pályára. Talán most már nem lesz olyan buta meleg
Mégvalami !
Sokan írták hogy a vezérműlánc feszítő hamar feladja a szolgálatot.
Ez pontosan mit jelent? S írták még hogy annak a hangjára figyelni kell, nem-e csörög meg ilyesmi. Honnan lehet felismerni hang alapján ha azzal van a hiba és nem esetleg mással?.
És esetlegesen egy ilyen vezérmúlánc feszítő csere menyibe kerül?.
Hát igen, Svájc és Olaszország között van azért külömbség.
Olaszországgal az a baj hogy rengeteg Román-Magyar-Cigány vándorolt be, és megrontották az ottaniakat is :P
Svájcba azért sokkal másabb a helyzet, oda a bejutás is nehezebb, és az állampolgárság megszerzése is!
Amm szerintetek f2 -vel menyire jó túrázni? 350-400 km es utat meglehet tenni vele?
Ugyan nem motor ,csak autó de melótársam eddig csak svájcból vett autót. Azt mondta rendesek nem vernek át és az autók pik pakk állapotban vannak. Ezt kevés magyar eladóról lehet sajnos elmondani. Tisztelet a kivételnek.
Megint egyeztessünk időpontokat és amelyik legtöbbünknek jó akkor irány Kakucs.
bár nem veszek részt a programon mert csak pályázok és nem érdekel a tréning, de elvileg ez lesz ott:
http://karasna.hu/karasna-moto...
Írjátok meg kinek-mikor jó. Ha el tudtok szabadulni, akkor lehetne hétközben is, mondjuk egy szeptemberi péntek. Délelőtt üres a pálya, de délután sincsenek sokan hétközben.
Aztán egy hosszú telet kellesz kivárni míg újra menni lehetlesz.
Esetleg majd ha megveszem én is, és te is megszereled, hajthatnánk 1ütt valamerre, ha lenne kedved.
Én az enyémmel a mostani túrán 1 nap alatt 610 vagy 620 km-t tettem meg 1 nap alatt nagyrészt 2 személlyel. És nagyrészt szerpentinen (Transzfogaras). Úgyhogy lehet velük nagyobb távokat is menni bár ehhez meg kell szokni a motort meg emberfüggő is. Nekem spec csak a nyakcsigolyáim fájtak biztosan rossz a tartásom erre még majd kitalálok valamit...
Vez lánc feszítő hangja nem tom pontosan milyen. Ha ilyen problémája van a mocinak jellemzően hideg motornál hallatszik és csak bizonyos fordulatszám tartományban.
Mondj neki 15-öt!
Elvileg jó...
A Börtönbe mentünk tűzoltási és kiürítési gyakorlatra. Tényleg nem vettelek észre, biztos inkább a csajokat nézegettem mint a vízműves autókat
Megint szervezhetnénk valami gurulást, akár hévizi barátunk által említett kisebb pályára. Talán most már nem lesz olyan buta meleg
Sokan írták hogy a vezérműlánc feszítő hamar feladja a szolgálatot.
Ez pontosan mit jelent? S írták még hogy annak a hangjára figyelni kell, nem-e csörög meg ilyesmi. Honnan lehet felismerni hang alapján ha azzal van a hiba és nem esetleg mással?.
És esetlegesen egy ilyen vezérmúlánc feszítő csere menyibe kerül?.
Olasz viselkedés nem jön be nekem sem.
Olaszországgal az a baj hogy rengeteg Román-Magyar-Cigány vándorolt be, és megrontották az ottaniakat is :P
Svájcba azért sokkal másabb a helyzet, oda a bejutás is nehezebb, és az állampolgárság megszerzése is!
Amm szerintetek f2 -vel menyire jó túrázni? 350-400 km es utat meglehet tenni vele?