Gratula a vashoz sok balesetmenteset hozzá. Majd képeket tölts fel róla meg az adatlapod töltsd már ki. Én a helyedben valami bubis plexit vennék rá nem gyárit. Jobban is néz ki meg jobb lesz a motor szélvédelme.
A kuplung kar nincs 1500 Ft. Ez valami ratyi minőségű utángyártott cucc lenne? Rendelt már valaki esetleg innen valamit?
Felhívtam a Hondát. Holnap mondanak árat kuplung és fék karra de a fék pedálon elhűltem. 29 000 Ft a gyári 1 kis alu vagy alu és mg ötvözet nem tom mi darabért. Enyhén ledöbbentem.
Ebből veszek bontottat 6-8 ezerért ha lesz jó. Ha a belinkelt kuplung és fék kar szerintetek nem jó akkor az még 1 ideig hanyagolva lesz.
Sziasztok! A hétvégén megvettem életem első 600-as gépét egy CBR 600 F3-at. A gép nem új, de jó állapotban van, viszont teljesen szűz terep számomra, a jövőben feltennék néha egy egy kérdést ha nem probléma. Indulás képpen keresek új, vagy utángyártott, vagy használt de kristálytiszta plexit mert az viszont besárgult az előző tulajnál... Előre is köszönöm... Attila
sokat voltam kakucson mostanában. ha 20-40 ember van a pálya körül akkor is fel lehet menni úgy hogy nem kellemetlen a társaság, sosincs fenn egyszerre mindenki!
én most vasárnap terveztem kimenni, tesztmotor tréning lesz, mellettük is bőven el lehet férni :)
Sziasztok...lenne egy olyan gondom hogy a Hondám cbr 600f1 kihagy és dadog folytonosan és basszus már mindent kipróbáltam,fuvóka csere,légszűrő stb és még mindig dadog..Kigyorsitásnál meg mindenhogyan,,,,Arra gondoltam hogy a csonkokkal van a gond mert már kő kemények és farsot szív ...szerintetek?Köszi üdv:)
Én is erre gondoltam, hogy péntek+akciós nap, az lehet sok embert eredményez..
Mi is úgy mentünk hogy 20-30 pálya,aztán kb ugyanennyi pihi, mert még mindig sajog a combom
Na meg nem tudom, de csak elkezdődött a suli, az is tuti megcsappantja kicsit a létszámot..tényleg ki kell fogni
Az akciós péntek szerintem felejtős, mert ha túl sokan vannak,az nem jó. Aztán lehet,hogy túlparázom,de ha már 500km-t megyek odáig, akkor ne a többieket kelljen kerülgetni.
Nekem igazából bármelyik nap jó,mert kiveszem szabiba.
Az annyira nem jó, ha akciós, mert akkor megintcsak sokan vannak.
Bár a franc tudja,ki kell fogni.
Egyébként egész nap képtelenség körözni, 20 perc után úgy elfáradsz, mintha betonoztál volna, szóval ha sokan vannak és normálisak, akkor lehet 2 csoport is, akik 20 percenként mennek.
Mi most csütörtökön voltunk, nagyon király volt, nem voltak sokan!
Viszont azt mondták, hogy előtte szerdán és pénteken is sokan voltak lent! Lehet szerencsésebb inkább csüt vagy szerdán menni mint pénteken. De legyen szerencsétek!
Az meg hogy 4 rongy egész napra, hát szerintem 4 óra is bőven elegendő :)
Szia!
A második variáció a helyes,kicsavarod és vissza dugod koppanásig.Én is azt hittem,hogy betekert állapotban kell nézni de a service manualban egyértelműen le van írva.
Hazaértem a túrából, azóta volt már egy Kakucs is, nagyon megy a vas
Kiszedtem a végsúlyt és végső soron nem kellett semmilyen törtkiszedő szerszám, nem kellett semmit kifúrni. Simán kiszedtem a rögzítő fém gyűrűt, aztán beletekertem a súlyba egy hosszú mentes szárat és azzal kihúztam.
Már csak egy másik kellene a törött helyére. Valakinek esetleg van elfekvőben, vagy tudja hol tudok szerezni?
Lenne egy kérdésem, van egy cbr 600 f3-as pályamotorom, és ezen nem tudom hogy az olajszintet teljesen betekert nívópálcán kell-e nézni vagy pedig csak beledugni koppanásig, és úgy mutat helyes értéket. Szervízkönyvet nem találtam, ezért fordultam hozzátok.
Előre is köszönöm.
Gratula a vashoz sok balesetmenteset hozzá. Majd képeket tölts fel róla meg az adatlapod töltsd már ki. Én a helyedben valami bubis plexit vennék rá nem gyárit. Jobban is néz ki meg jobb lesz a motor szélvédelme.