Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A hengerfej pakolast egy mernok gyartja le aki tomiteseket keszit mar karriere kezdete ota.az a helyzet hogy a zsebem nem erossen engedi meg az eredeti alkatreszeket.hazi szereles de de eddig sose volt meg bajom belole.A hengerfej egyenes a tomites az 1es es a mellete levo henger kozt ment szarra.latszik
ott a tomitesen is az olajos viz nyoma.a hengerek egyaltalan nem mutatjak a korukat,a dugattyukon sincs semmi nyoma koxosodasnak.eddig ugy nez ki hogy megerte az 900 $koruli arat a moci.Varom a nyomatekertekeket akkor.elore is koszonom
Megvan a nyomatek de csak foot pound ertekben. Megkeresem a helyes meter/kilogram erteket es irom ide. Addig alaposan nezesd at a hengerfejet. Elsosorban az egyenesseget. Aztan a szelepeket teszteld le. Legyen a tomites felulet szep tiszta. Tomites eredeti Honda?
ezt a szép motort kár elbontani
telefon szám helyesen 06309492804
honda cbr 600 f3 alkatrészei bontásból eladók 0630949804
Értem, köszönöm a hasznos infókat!
Saját műhely. Nem tegnap kezdte.
Szerintem jól dolgozik, és a mai árakhoz képest nem drágán.
Én amíg Szegeden éltem csak hozzá vittem a VFR-t. Szinte mindig tökéletes munkát kaptam. Amikor vmi becsúszott (ritkán, apróság, csak az nem hibázik, aki nem dolgozik), akkor nagyon korrektül kiigazította.
Eléggé el van látva munkával, így néha kisebb csúszás előfordult, cserébe a lehetőségekhez mérten ő is rugalmas.
3 éve nem dolgoztattam vele, mert Bp-en élek, szóval ezek akkor infok.
daVeFR, igen jó lenne itt egy megbízható és a munkájához értő és munkájára igényes szerelő. Köszönöm a javaslatot lehet élek majd vele. Amúgy az úriemer szerel valahol vagy csak otthon?
Szia! Bocs, nem olvastam vissza a teljes szálat, de ha Szegeden keresel megbízható szerelőt (és az sem baj, ha nem márkaszerviz óradíjjal dolgozik), akkor ajánlom R. Attilát (Telen@r-98hat308hét).
Stifi azért gondoltam a halasiakat mert hallottam már róluk egyik cimborámtól aki meg volt velük elégedve, pedig elég igényes és precíz a cimborám, de azért köszönöm a jótanácsokat.
Szia Mester:)Ma sikerult szetkapni a blokkot batyammal,megkerlek majd,ha lesz idod,tedd fel ide az oldalra,a nyomatek ertekeket,amik lefogatjak a hengerfejet. [A 8as hexagon csavarok ertekeit] Koszi szepen
Akkor gondolom nem igazán lehet gond a fogyasztással mert néztem a tiéd a sima F4i én meg az FS változatot veszem 43000km van a gépben de pöpec,vezérmű dologról már hallotam.
én spec nem hiszek a márkaszerviz imidzsben, én az ott dolgozó emberekben hiszek, ezért javasoltam fehérvárat vagy a budapesti karasnát. de hordtam még régen a dreambe is, ott sem volt semi gond.
szerintem el kell menni valami aprósággal (pl olajcsere), váltani kell pár szót a srácokkal és abból le tudod szűrni hogyan dolgoznak meg mégis milyen emberek - szerintem ez számít igazán.

a karasna 5 évvel ezelőtti csapatára nem bíztam volna semmilyen komoly munkát, de azóta sokat fejlődtek és nekem kvázi a szomszédjaim!
HPeti, elvileg nem szabadna bajának lennie...
Stifi, sajna olyan helyen lakok h innen minden messze van. (Szeged) Ami legközelebb van ide márkaszervíz az Kiskunhalas. A karsna az Bp ha jól tudom ugye? Köszönöm az ajánlásokat, de a halasi szervizen jár az eszem hogy az van a legközelebb és mivel márkaszervíz csak nem valami kis pokemonok dolgoznak ott, hanem csak értenek hozzá. de mivel a sors útjai kifürkészhetetlenek így még az sem kizárt hogy másfele veszem az irányt.
El is felejtettem, h 14e a km, így nyilván se gyertya, se hézag nem lehet gond.
a szelephézagot 24ezrenként kell ellenőrizni. nekem 48ezernél sem kellett hozzányúlni, csak elég szar meló, hidegen kell mérni és sok pöcsöléssel jár, 2 óra munkát szoktak felszámolni érte az meg elég húzós.. 1 nap meg rámegy..
nem tudom merre laksz, és páran biztos nem így vannak vele de ha márkaszerviz akkor szerintem a Karasna megbízható hely.
fehérváron meg ott az egyik fórumos kolléga, őt is jó szívvel ajánlom annak ellenére hogy nem ismerjük egymást és még nem voltam náluk soha mert nekem messze van... (BryanFox)
Valóban érdemes átnézni pár dolgot, mondjuk a szelephézagot 14e-nél nem hiszem h álítani kell de a többire érdemes ránézni valóban.
23-25-ben biztos nincs szerelés, de otthon is megoldható, ha valaki nem fakezű, és érez magában elég erőt. Ha nem akkor sem kell feltétlenül márkaszervizben berakatni, bármelyik szerelő bepattintja fél óra alatt, kb feleannyiért. Amúgy én is azt mondom, hogy ha már le kell bontani, érdemes ránézni a dolgokra, ami útba esik: levegőszűrő, gyertyák, szelephézag, stb...
BenF, értem. Mondjuk a munkadíj nem hiszem hogy egy tetemesebb összeg lenne ha esetleg ebben az árban nem lenne benne... Legalábbis remélem! Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat és a segítségeket! Illa berek, nádak erek, a motorosok jó emberek!
nalim8, persze hogy lehet jobban pörgetni, sőt kell is, de szeretem ha minden rendben van a géppel legyen az moci vagy kocsi, mondjuk a moci az egy kicsit előrébb van.
Nekem azt mondta a Hondás srác, hogy 23-25-ből jönne ki a csere,hogy most ez tartalmazza e a munkadíjat vagy sem,azt nem tom :)
Feszítô: kb. 10.000km-t mentem csörgô feszítôvel úgy, hogy 8000-es fordulaton utaztam, ahol már nem csörgött. Azóta cserélve lett.
Azért azon gondolkodjatok el, hogy egy sportmotor normális üzemi fordulatszáma nem 5-6000.... Nyugodtan lehet kicsit pörgetni, nem fog szétesni.
Alternatív megoldás a manuális feszîtô, de ezt már kitárgyaltuk kb. 18-szor.
Csácsumi
BenF, nekem sem brutálisan hangos de hallatszik sajna... 23-25 munkadijastól?
Köszi szépen..hát azért igyekszem megoldani a dolgot...teszek rá nagyobb hűtőt vagy dupla vencsót..üdv