Lenne egy olyan problémám, hogy a motoromnak (cbr 600f 2007) 5000-5500as fordulaton elég érdekes a hangja. Zörgő csörgő hangot ad ki, de csak ezen a fordulattartományban. Se alatta se fölötte. Olyasmi hangot kell elképzelni mintha egy alátét lenne egy köracélon és az "zörögne". Ha valaki járt már így és rájött a hibaforrásra vagy csak szimplán tudja, hogy mi adja ki ezt a hangot, akkor megkérném, hogy ne tartsa magában ezt az információt! =)
Előre is köszönöm a segítségeteket! Széles utat! :)
én ehhez hülye vagyok, de sokan építenek stunt motort a 600F-ből, érdemes utánaolvasni a neten ki hogy oldja meg ezt a kérdést. tény hogy melegben 3 piroslámpa után már 107 fokos a vizem és megy a ventillátor, egyhelyben állatkodás közben ez komoly gond lehet és biztos van rá megoldás!
Sziasztok zsiványok:)A kérdésem a következő szerintetek hogyan hűtsem jobban a Hondámat?Ez 1 F1 es cbr és Stuntolok vele és irgalmatlan teljesítménye miatt bazira nagy hőt termel és hűtenem kéne..Dupla ventilátor segíthet ezen?Illetve rátettem a fesszabályzóra egy kis ventillátort hogy az se melegedjen klassz lett...na mind1 szóval sajna még a könyökök is nagyon melegednek ugye és lehet bandázs kéne rá,hogy ne fűtse az olajhűtőt és társait....köszi a válaszokat üdv Tomi
Hát majd meglátom mi lesz belőle :) idén már nem fogok motorozni ha megveszi valaki, jövőre szeretnék valami teljesen mást, CB1000R a kiszemelt de még ez sem fix.
én szívesen megvenném, csinálnék belőle pályamotort vagy streetfightert
viccet félretéve, sajnálom hogy eladod - valószínű sokáig fog még üldözni a tudat hogy nagy kár volt érte, de biztosan az új vasat is fogod tudni szeretni! :)
Szép napot csak egy felvetés a hűtőmosáshoz.
Nem tudom a cbr mennyire tolerálja a trisós hűtőmosást.
Melóhelyen mi minden gép motorját meg hűtőjét nagy generálkor meg évente átmosatjuk trisós vízzel.
Mielőtt még valaki lehurrogna ezek mezőgazdasági gépek meg bányaipari gépek
Azt megkoszonnem mester:),akarhogy is,a vendegem vagy
marci 25: Marci,nalad a pont ..nekem ugy tanitottak meg a csavar nevet hogy "Ize' csavar" legalabb mar tudom a pontos nevet enis
Nem emlekszem kulonleges csavarokra. Nyomatek adatokat majd ideirom hogy jol rakd ossze. Karbik termeszetesen lejonnek a hengerfejrol. Nem iszok ugyhogy a palinka nalam jatszik. De koszi az ivitaciot.
okes koszi a gyors valaszt.amint az idom engedi akkor batyammal szetkapjuk s rendbetesszuk.meg annyit szeretnek kerdezni h a karburator sort lekell e szedjem kulon v az jon hengerfejestol?s a szelepfedel alatt vannak e speci feju csavarok ami osszetartjak a blokkot mint pl az amerikai v nemetorszagi kocsiknal.ugy ertem nem sima csavar v inbusz fejes hanem valami tobbszogletu csavar..ha jarsz Erdely fele ,meghivlak egy jo palinkara
Hello:)Ma bejarattam a mocit a friss vizzel.Mentem vele 32 km s leengedtem a vizet ujra.Olyan kremszinu viz jott ki belole.Most ujratoltottem a rendszert,es azt vettem eszre hogy a kiegyenlito tartalyba jon fel a levego.Batyam aki autoszerelo guru,szerinte ez a hengerfejre utal,mert gaz jut valameik hengerbol a hutorendszerbe.Ilyen tipusu,v hasonlo eszrevetellel volt e dolgod? Valaszod elore is koszonom
Fölösleges ugyanahhoz a típushoz ragaszkodni, mivel a motorgumikat folyamatosan fejlesztik.
A Pilot Sport már jó tíz éves fejlesztés. 20 körül csak használtat kapsz.
Egyébként meggyőződésem,hogy egy pár új sporttúra gumi,legyen akár "budget-tire" Conti Motion, többet nyújt utcán,mint mindenféle szedett-vedett használt sportgumi,főleg, ha nem párban cserélik. ( Lehet vitatkozni. )
Hát fájó szívvel de megszületett a döntésem :(
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_fs-6051180
Feladtam a magasító kormány keresést, túrásabb mocit szeretnék.
Ha esetleg valakit érdekelne a masina írjatok nyugodtan a predakon@gmail.com-ra.
Jó lenne olyan új gazdának eladni aki valóban vigyázni fog rá :(
Nekem gyári fényezésű volt a cibber, és 465 ért kelt el. 495 re tartottam, meg is adták volna érte, csak miért is ne akkor szólalt meg a vezérműlánc, amit addig sosem hallottam. Friss olaj, fékbetétek, fékfolyadék, levegőszűrő. Amit én vettem volna bele a szezon alatt, az egy aksi, meg 4 gyertya.
Sajnos tényleg pang a piac, én örültem, hogy elment, csak azóta meg megy a vakarózás, hogy vajon fogok találni, megint egy olyan jó állapotú gépet...
Majd lesz valahogy, úgy még nem volt hogy ne legyen sehogy
Hát a szerelőm azt mondta lábtartót előréb lehet helyezni hogy fel tudjam tenni a lábam,mert most csak épp a sarkamat tudom rátenni,legalábbis a hornettén,de ez a gép jobban kéne a hornetnél
hello.sikerult ma atmosnom a hutorendszsert,vezetekeket,vizpompat,thermostatot...nem is csodalom h tul meleg volt a blokk mert elvolt dugulva az egesz rendszer.a kiegyenlito tartalybol fecskendovel kellet kiszivnom a fagylaltot.van egy oan sejtesem hogy nem hengerfej pakolas,mert a motorolajbam egy gram vizet nem fedeztem fel.az olajszuro mellet van az olajszuro...ugy tunik kicsit taknyos a kornyeke.holnap bejaratom hadlam mit produkal.ha megint megdugul olaj miatt,akkor blokkbontas:(
szia , a cbr-en igen csak hátul van a lábad, és előre dőlős, de nem kényelmetlen, megállásoknál is mozgatnod kell előre a lábad, mikor leteszed, hiszen hátrébb van a lábad a lábtartón, nekem is szokatlan volt mert én egy supermotoról ültem át, ahol csak balra ill. jobbra mozdítottam a lábam és már lent is volt, itt azért más a helyzet. mihamarabbi gyógyulást és széles utat !
Lenne egy kérdésem,most szeretnék motort venni és kettő lehetségeset találtam,az egyik egy honda hornet 600 a másik meg egy honda cbr600F4s na most én két éve szenvedtem balesetet és még a lábam nem úgy hajlik vagyis a moci lábtartóját át kéne alakítani,csak nem tudom hogy milyen az üléspozició a cbr600f4-en mennyire előre dőlős meg lenne e értelme a lábtartót rajta előréb helyezni,mert ha nem akkor sajna csak a cb600 hornett marad az meg még ráadásul idom nélküli is.
Lenne egy olyan problémám, hogy a motoromnak (cbr 600f 2007) 5000-5500as fordulaton elég érdekes a hangja. Zörgő csörgő hangot ad ki, de csak ezen a fordulattartományban. Se alatta se fölötte. Olyasmi hangot kell elképzelni mintha egy alátét lenne egy köracélon és az "zörögne". Ha valaki járt már így és rájött a hibaforrásra vagy csak szimplán tudja, hogy mi adja ki ezt a hangot, akkor megkérném, hogy ne tartsa magában ezt az információt! =)
Előre is köszönöm a segítségeteket! Széles utat! :)
A motor minden alkatrésze olcsón eladó,posta ok: 30 259-05-47
viccet félretéve, sajnálom hogy eladod - valószínű sokáig fog még üldözni a tudat hogy nagy kár volt érte, de biztosan az új vasat is fogod tudni szeretni! :)
Nem tudom a cbr mennyire tolerálja a trisós hűtőmosást.
Melóhelyen mi minden gép motorját meg hűtőjét nagy generálkor meg évente átmosatjuk trisós vízzel.
Mielőtt még valaki lehurrogna ezek mezőgazdasági gépek meg bányaipari gépek
marci 25: Marci,nalad a pont ..nekem ugy tanitottak meg a csavar nevet hogy "Ize' csavar" legalabb mar tudom a pontos nevet enis
A Pilot Sport már jó tíz éves fejlesztés. 20 körül csak használtat kapsz.
Egyébként meggyőződésem,hogy egy pár új sporttúra gumi,legyen akár "budget-tire" Conti Motion, többet nyújt utcán,mint mindenféle szedett-vedett használt sportgumi,főleg, ha nem párban cserélik. ( Lehet vitatkozni. )
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_fs-6051180
Feladtam a magasító kormány keresést, túrásabb mocit szeretnék.
Ha esetleg valakit érdekelne a masina írjatok nyugodtan a predakon@gmail.com-ra.
Jó lenne olyan új gazdának eladni aki valóban vigyázni fog rá :(
Sajnos tényleg pang a piac, én örültem, hogy elment, csak azóta meg megy a vakarózás, hogy vajon fogok találni, megint egy olyan jó állapotú gépet...
Majd lesz valahogy, úgy még nem volt hogy ne legyen sehogy
Hát a szerelőm azt mondta lábtartót előréb lehet helyezni hogy fel tudjam tenni a lábam,mert most csak épp a sarkamat tudom rátenni,legalábbis a hornettén,de ez a gép jobban kéne a hornetnél