Hát ez aranyos. Ilyen kéréssel nem mindennap találkozik az ember.
Konkrétan szeretnél is valamit, vagy csak általában alkatrészt vennél?
Na jó,néhány jó tanács: 1. általában mindent máshol érdemes megvenni. pl. pinkmotors.hu láncszettre "szakosodott" vagy ott a motoralaktresz.eu
2. Google a barátod. Ha már van interneted,használd is.
3.ha már külföld, akkor Ebay.
4.itt is sokan foglalkoznak ezzel-azzal pl. Bryanfox, Bury ha jól tévedek.
Jó áron tudnék egy 2007es 600RR-t. Csak gyorsan el kellene adnom az enyémet hogy azt meg tudjam venni. Most cseréltem benne légszűrőt, fékbetéteket, fékolajat, stb. Meg a yoshi karbon dob csak 150eft körül van. Szóval nem volt tervben az eladása de jó áron kapnék egy 4 évvel fiatalabb 600rr-t. (he el tudnám adni ezt gyorsan.) Egy ismerős szólt hogy a haverjának elviszi a bank a mocit ha nem adja el.
600F4i/FS tulajok/ismerők!
A hátsó rugós tagnál mi a helyes értelmezése a manual-ban található infónak, miszerint a 3-as pozíció a gyári beállítása a hátsó előfeszítésnek?
Azért kérdezem, mert amikor teljesen kitekerem (nincs több kattanás kifelé), akkor a rugóstag alján lévő kis "pöcök" az 1-es jelzésnél áll (ill. az 1-es jelzés áll ott). Ha ez azt jelenti, hogy a legkisebb előfeszítés az 1-es fokozat, akkor a gyári alap beállítás innen 2 katt. Ha ez valójában a 0 (teljesen kitekert, és az a kis izé csak véletelenül van az 1-esnél, semmi köze nincs ehhez), akkor 3 katt innen a gyári alap.
No, ez bonyolultabban hangzik, mint amilyen valójában...
Minőség?! Szerintem kaqxar! Tipikus kínai tömegtermék. A gyárinál nincs jobb ebben sem. Ennek a felfogatása elég ratyi műanyag, így ha jól meghúzod, szétb@ssza a csavar feje a nyílást. A behajlást nagy sebességnél meg lehet oldani azért a csukló csavarjának erős meghúzásával.
De annyit ér a tükör amennyibe került! Ha sérül, majd cserélem újra, nem kell rá vigyázni, mint az aranyra!
Nekem ugyan ezt csinálta nemrég. A riasztómnál lehetett valami elektromos probléma mert kivettem és megszűnt a dadogás, fulladás. Ha nincs riasztód akkor is szerintem valamilyen elektromos probléma okozhatja. Generátor csatlakozóját, illetve a feszültségszabályzó csatlakozóját kellene megnézned. Nekem volt olyan is h alapjáraton járattam és mikor már annyira bemelegedett hogy bekapcsolt a hűtőventilátor abban a pillanatban leállt a motor. De azonnal újra is tudtam indítani és akkor már járt hűtőventivel együtt.
Már megtaláltam a szervizkönyvben. Amúgy én csinálgatom ami kicsit egyszerűbb dolog. Tegnap vittem haveromhoz a motort (autószerelő) és ott cseréltem benne magamnak gyertyát, ha egy kis segítség kellett meg kéznél volt a srác. Mondjuk arra nem számítottam, hogy a fél motort le kell bontani a gyertyacseréhez.
Viszont még csere után is csinálja, amit a túráról hazafelé kezdett, hogy 3-4 ezres fordulat alatt dadog. De csak melegen, hidegen szépen megy azokon a fordulatokon is. Vkinek van ötlete, hogy mi lehet még? Injektorral vmi? Dugulás?
Köszönöm. Én spec az ebay-en vettem ezeket Kínyából, de lehet nálunk is kapni a motoros boltokban. Univerzális integrált indexes tükörnek hívják és volt talán 8eFt a pár. Már nem is emlékszem pontosan az árra, de nem több az tuti!
előre ugyan ez: 120/70/17 9ezer. Egész jók.
Ismerősömnek lett volna, de eltaknyolt a mocival. Így nem vette meg érthető módon. Kell valakinek?
Fényképet tudok csinálni. meg megmérni milyen a borda mélysége
Konkrétan szeretnél is valamit, vagy csak általában alkatrészt vennél?
Na jó,néhány jó tanács: 1. általában mindent máshol érdemes megvenni. pl. pinkmotors.hu láncszettre "szakosodott" vagy ott a motoralaktresz.eu
2. Google a barátod. Ha már van interneted,használd is.
3.ha már külföld, akkor Ebay.
4.itt is sokan foglalkoznak ezzel-azzal pl. Bryanfox, Bury ha jól tévedek.
Érdekelnének weboldalak , akár magyar akár külföldi ahol van nagyon sok és részletes alkatrész. Képekkel, árakkal.
köszi Marci
Rossz helyen hirdeted, itt már mindenkinek van F-je
Na jó, sok szerencsét a cseréhez, aztán nézz ám be utána is ide.
http://www.hasznaltauto.hu/motor/honda/honda_cbr_600_f4-59
82371
Ha valakit érdekel irjon nyugodtan. Van még pár extra amit nem irtam oda.
A hátsó rugós tagnál mi a helyes értelmezése a manual-ban található infónak, miszerint a 3-as pozíció a gyári beállítása a hátsó előfeszítésnek?
Azért kérdezem, mert amikor teljesen kitekerem (nincs több kattanás kifelé), akkor a rugóstag alján lévő kis "pöcök" az 1-es jelzésnél áll (ill. az 1-es jelzés áll ott). Ha ez azt jelenti, hogy a legkisebb előfeszítés az 1-es fokozat, akkor a gyári alap beállítás innen 2 katt. Ha ez valójában a 0 (teljesen kitekert, és az a kis izé csak véletelenül van az 1-esnél, semmi köze nincs ehhez), akkor 3 katt innen a gyári alap.
No, ez bonyolultabban hangzik, mint amilyen valójában...
De annyit ér a tükör amennyibe került! Ha sérül, majd cserélem újra, nem kell rá vigyázni, mint az aranyra!
Integrált tükör az ebay-en
az index izzós, v ledes benne?
Nem volt olyan egyszerű, mint gondoltam. még a gyertya sor felett van a termosztát vagy micsoda. azt is le kell szedni, hogy odaférj.
tiszta szar
Viszont még csere után is csinálja, amit a túráról hazafelé kezdett, hogy 3-4 ezres fordulat alatt dadog. De csak melegen, hidegen szépen megy azokon a fordulatokon is. Vkinek van ötlete, hogy mi lehet még? Injektorral vmi? Dugulás?