Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

helló!

Nekem detto 5-6 között csinálja,pont az utazóban valóban 90-100-as tempó,még nem olyan hangos,de már megnézettem és ahogy írták is a többiek feszítő! honda szervízben kérdeztem 23-25-be fáj!
Stifi, sztm én nem fogom kibírni 20000ig, mert nagyon erotikus nekem ez a hang...
Köszi az infot, remelem segiteni fog. :)
Mindenkinek akinek gondja van/volt/lesz a vezermulancfeszitovel katt a linkre./ Itt vannak tanacsok hogyan es milyen feszitot lehet alkalmazni.

http://www.aperaceparts.com/te...

Par szazat mar beraktam mindenfele motorba. Sok sikert.
5 liter körüli a fogyasztásom, igaz nem vagyok egy ghost rider az utakon..
versenytempóban viszont megeszi a 10-et. de ahhoz folyamatos nyélgáz kell!

feszítő: én 20ezret mentem csörgő feszítővel mire meguntam.. azért senkit nem bíztatnék erre, ha csörög cseréld ki, de egy bizonyos szinten igazából csak zavaró, aztán elkezd erősödni és hamar meg lehet unni mert 5000-6000 között van 100-as utazó, meg ott jön meg az ereje is, így sokszor használod ott és barmoira tud zavarni a hang.. arról nem is beszélve ha már a kormányon érzed a rezgését :)
szép motor, ilyen színben akartam először!
nekem ferodo sinter betétjeim vannak, közúton tök jó (kakucson meg kecskemét ringen pedig nem szoktam fékezni :D )

azt akarom csak mondani hogy szerintem a legtöbb utángyártott de nagyobb márkanév jó lehet a géphez, én autóba és motorba is mindig ilyeneket veszek és minden oké!
hát ilyen alkatrészt csak márkaszervizben kapsz, 20-25k az ára + a szerelés minimum fél óra, de inkább 1-et szeretnek számlázni...
érdemes más (pl időszakos) szereléssel egybekötni, nekem a gyertyákkal, olajjal együtt cserélték 1 óra munkadíjért kompletten, pedig a gyertyákat nem is ott vettem..
Most mi az igazság azt olvastam hogy a cbr600F4S ek sokat zabálnak,9,meg 10 litert is,de többen azt írják jó fogyasztása van,akkor jobban zabálna mint a ami volt kawasaki zx636r?
A 7-8e sem sok, olvasgattam már hogy ez típusbetegség, de azt hittem, hogy ez a hiba egyszer előjön, kicseréled és egy jó ideig nincs vele gondod...,de akkor ez ezek szerint tévhit. 52e-nél még nem volt semmi gondod ez nem is meglepő, hisz mégiscsak egy Honda! Ne is legyen ez után se semmi baj vele Nézetem a képeidet, gyönyörű a mocid, ugyanebbe a színbe szerettem bele én is, de mégsem ilyen lett... Köszi a gyors válaszokat és a megerősítés abban h mi a baja a drágámnak!
Nem okoz gondot, csak szar a hangja. Igen az ár volt kb. 23000, a km már 52000. Na jó lehet hogy 7-8000-et is kibír, most nem kerestem elő a dokumentációt. Sajnos ez ilyen, de ezen kívül soha semmi baja nem volt,a kötelezőkön, és a fogyó-kopókon kívül!
megvan a válasz a 23000 először azt hittem km volt benne annyi...bocsi félreolvastam.
HPeti! 5-6 ezret bír ki nálad? Hú nem kevés az egy kicsit vagy hogy.hogy csak ennyit bírnak ki ezek a feszítők nem értem... Ha nem cseréled ki elvileg nem tud kért tenni csak az akusztikai kellemetlenségek vannak ugye? Na és még egy kérdés így a végére, ha már te ennyire rutinos vagy ebben a cserélgetésben, egy -tól -ig skálán be tudnád nekem lőni az árat?
Hi! Biztos, hogy feszítő, én idén cseréltem, asszem 23000 volt, az enyémben ez már a negyedik úgy, hogy volt olyan szezon, hogy végig szólt, de nem cseréltem. Nálam 5-6000-et bír ki általában, és úgy ahogy mondod, ha esik a fordulat, jobban szól, mert nincs terhelés.
Sziasztok!

Végre megvan a gép! :) Olasz importhoz képest meglepően szép állapotú és úgy néz ki műszakilag is rendben van. Kap friss olajat, és előre új fékbetéteket. Ebben szeretném kérni a segítségeteket, mert a gyárit igen borsos áron adják. :S Ti mit javasoltok, milyen betétet kéne bele tenni és hol érdemes megvenni?

Üdv
Nincs mit!
stifi esetleg emléxel rá hogy mennyibe került ez a történet, mert akkor ezek szerint nekem is esedékes egy feszítőcsere...
feszítő.
pontosan ugyanígy csinálta nálam is, és pontosan ezekel a szavakkal írtam le a hangot a szerelőmnek. cseréltem benne olajat, mértünk szelephézagot de csak nem szűnt meg a probléma, végül kicseréltük a feszítőt és heuréka!
azóta mentem 7000 km-t és szerintem megint hallom, de lehet csak belemagyarázom már..
Pityusz, köszönöm a válaszaid és a segítőkészséged, majd egy kicsit komolyabban utána járok ezeknek a hangoknak és ha hazaért a feszítő akkor a legnagyobb örömömre ki lesz cserélve!
Nekem bizonyos fordulatszámokon szólt,meg néha alapjáraton...
Nem tudom mostanában mennyi,sztem olyan 20-25 max...
Akkor ezek tudatában nálad mi volt a jelenség? Valami hasonló? Mert nekem tényleg csak itt csinálja,de mondjuk ha feljebb pörgetem és motorfékkel érem el ugye fentről lefele haladva ezt a fordulatot akkor mintha egy kicsit jobban csinálná. Jól tudom h a feszítőcsere olyan 40e körül van?
Nekem 7e km-nél cserélték anno garanciában!
Terhelés alatt is minden sebességben és üresjáratban is. most van benne 14000km ilyen hamar megfáradna a feszítő? :\
csak omw kúton tankolok és ott sem az alap 95öt hanem maxx motiont! Szal sztm ott nem lehet gond.
Ez mind segíthet, de lehet, hogy nagyobb vagy dupla hűtő kell. Utóbbit versenymotoron láttam már. Ha megnézed pl. Mókus motorját, azon mekkora hűtő van...

Ja és tanulj angolul, mert külföldi fórumokon sok okosság van. (meg sok hülyeség is, de az most mellékes )
Terhelés alatt is vagy csak ha állsz?
Ha is-is sztem vez.lánc(feszítő)...