Hello.Bocs hogy csak most valaszolok nektek,ma sikerult egy emeloalvanyt csinalnom,s leellenorizni a lancot...haaat,a siras az kerulget,hogy oszinte legyek...szepen szakaszosan van nyulva a lanc.Nemtudom mikor csereltek mien lancot tettek az olaszok fel,vagy a kedves roman kollegak..de hol feszul,hol lazul,s szemmel nagyon szepen latszik....nyitott lancra cserelni,majd azt felnyitolni,vagy zart lancot tenni? Meik lesz jobb,es a zart lancnal ennel a vasnal is lekell kapjam a hatso lengovillat h tudjam feltenni? Valaszotok elore is koszonom
A fúvókákkal volt a gond, valami nagymester túl dörzsárazta őket :-D gondolom vmi őstehetség lehetett. Hondáék kiszúrták rögtön hála...
Így occóért megúszom a storyt, hétvégén go dobogókő :-D nem mind1 , hogy a koszt szeded ki a fúvókákból vagy már magát az anyagot marod egy dörzsárral. Apró hiba, de nagyon-nagyon komoly és bosszantó tud lenni. U.i. Az anyja pic*áját aki ilyet csinál, a mókolás az megy... Na ennyi. Széles Utat ! Biztos utat, benzinkutat !
Forgatod a hátsó kereket és ha érzed, h egyik helyen nehezebb a másik helyen könnyebb forgatni, akkor tényleg szakaszosan van megnyúlva a lánc és akkor csere, hiába húzol rá, mert néhol nagyon feszes lesz, máshol meg laza.
Szepjoestetkivanok Ma hazafele ereztem a baloldali labtarton hogy pulzal a talpam alatt a motor.Nezem a lancot,s latom hogy van egy fel le jateka,olyan tunet mintha meglenne nyulva.Tudnatok egy gyors tippet adni?Nem szeretnem tulhuzni sem,hogy nehogy elszakadjon.A mocit 2 honapja vettem,akkor a lanc,kifogastalan allapotban volt,a fogaskerekek sem kopottak.... Varom az otleteket kollegak
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
2004-es a motor. Az előző tulaj szerint még az a láncszett van rajta amivel kigurult a gyárból. Akkor 20 E km volt benne. Megnéztem az www.motoralkatresz.eu oldalt, és Bury e-mailjét is. Még egy pár napot várok a cserével, de elsőre sokkal jobban hangzik 30-45 E Ft mint 70 E ft.
láncszettből, olajból, fékbetétből, gyertyából szerintem felesleges gyárit venni, főleg ennyiért. 20ezerért kapsz nagyon jó minőségű láncot kb, és ugyanúgy viheted a márkaszervizbe cserére, meg fogják csinálni. a többire is igaz, kiváló minőségű nem honda dobozos cuccokat lehet kapni a gyári ár töredékéért!
Így occóért megúszom a storyt, hétvégén go dobogókő :-D nem mind1 , hogy a koszt szeded ki a fúvókákból vagy már magát az anyagot marod egy dörzsárral. Apró hiba, de nagyon-nagyon komoly és bosszantó tud lenni. U.i. Az anyja pic*áját aki ilyet csinál, a mókolás az megy... Na ennyi. Széles Utat ! Biztos utat, benzinkutat !
Alkatrész + kp-ért vennék használtat :)
De nem tudom hol. kérdezősködök.
postát is számold bele :)
2004-es a motor. Az előző tulaj szerint még az a láncszett van rajta amivel kigurult a gyárból. Akkor 20 E km volt benne. Megnéztem az www.motoralkatresz.eu oldalt, és Bury e-mailjét is. Még egy pár napot várok a cserével, de elsőre sokkal jobban hangzik 30-45 E Ft mint 70 E ft.
f4i mind egyforma
ez a legjobb a motorodnak és a pénztárcádnak is!
Az utóbbitól vettem Én is, iszonyat korrektek!
ma elküldöm