Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello.Bocs hogy csak most valaszolok nektek,ma sikerult egy emeloalvanyt csinalnom,s leellenorizni a lancot...haaat,a siras az kerulget,hogy oszinte legyek...szepen szakaszosan van nyulva a lanc.Nemtudom mikor csereltek mien lancot tettek az olaszok fel,vagy a kedves roman kollegak..de hol feszul,hol lazul,s szemmel nagyon szepen latszik....nyitott lancra cserelni,majd azt felnyitolni,vagy zart lancot tenni? Meik lesz jobb,es a zart lancnal ennel a vasnal is lekell kapjam a hatso lengovillat h tudjam feltenni? Valaszotok elore is koszonom
A fúvókákkal volt a gond, valami nagymester túl dörzsárazta őket :-D gondolom vmi őstehetség lehetett. Hondáék kiszúrták rögtön hála...
Így occóért megúszom a storyt, hétvégén go dobogókő :-D nem mind1 , hogy a koszt szeded ki a fúvókákból vagy már magát az anyagot marod egy dörzsárral. Apró hiba, de nagyon-nagyon komoly és bosszantó tud lenni. U.i. Az anyja pic*áját aki ilyet csinál, a mókolás az megy... Na ennyi. Széles Utat ! Biztos utat, benzinkutat !
Szerintem jobb ha felrakod középsztenderre vagy hátsó emelőre. forgatod a kereket és közben alul ellenőrzöd, hogy egyformán laza-e.
Forgatod a hátsó kereket és ha érzed, h egyik helyen nehezebb a másik helyen könnyebb forgatni, akkor tényleg szakaszosan van megnyúlva a lánc és akkor csere, hiába húzol rá, mert néhol nagyon feszes lesz, máshol meg laza.
ha szakaszosan nyúlt akkor csere, ha nem akkor húzni kell rajta.
Szepjoestetkivanok Ma hazafele ereztem a baloldali labtarton hogy pulzal a talpam alatt a motor.Nezem a lancot,s latom hogy van egy fel le jateka,olyan tunet mintha meglenne nyulva.Tudnatok egy gyors tippet adni?Nem szeretnem tulhuzni sem,hogy nehogy elszakadjon.A mocit 2 honapja vettem,akkor a lanc,kifogastalan allapotban volt,a fogaskerekek sem kopottak.... Varom az otleteket kollegak
kifogy a benya akkor önindítóval még hazamész egyesben
Ezek a yuasa biztos azért ilyen drágák mert 3 motort is meghajtanak egyszerre :)))
Nincs valakinek eladó tükörreflexes fényképezője? Nikon előnyben.

Alkatrész + kp-ért vennék használtat :)
Nekem ez van benne, de ezzel vettem. Ha csak erre lehetne cserélni, én is pedált szerelnék rá azt hiszem.
45üzerért inkább betolom mindig :)
láttam már ezeket az árakat, hülyék ezek
ha keresgélsz, akkor ezt ne nézd meg :-)
valamelyik héten valahol láttam yuasa aksikat tök jó áron.

De nem tudom hol. kérdezősködök.
kinek az ajánlata jobb?

postát is számold bele :)
Tud valaki jó áron "Banner Batterie Banner Bike Bull Motor Akkumulátor AGM+SLA 50901"-et vagy yuasa YTZ10S-t? jó lenne
Nekem is kb. két hetes a láncom, az erőssebbik lánccal jött ki 44-re az anyag. Felrakva is bőven belefért 50-be. Jt kerekek DID lánc.
Köszönöm szépen a gyors válaszokat!
2004-es a motor. Az előző tulaj szerint még az a láncszett van rajta amivel kigurult a gyárból. Akkor 20 E km volt benne. Megnéztem az www.motoralkatresz.eu oldalt, és Bury e-mailjét is. Még egy pár napot várok a cserével, de elsőre sokkal jobban hangzik 30-45 E Ft mint 70 E ft.
ránézésre 2000+ :)
f4i mind egyforma
Mikori évjárat a mocid? Küldöm mindjárt az ajánlatot
láncszettből, olajból, fékbetétből, gyertyából szerintem felesleges gyárit venni, főleg ennyiért. 20ezerért kapsz nagyon jó minőségű láncot kb, és ugyanúgy viheted a márkaszervizbe cserére, meg fogják csinálni. a többire is igaz, kiváló minőségű nem honda dobozos cuccokat lehet kapni a gyári ár töredékéért!

ez a legjobb a motorodnak és a pénztárcádnak is!
Vatera vagy www.motoralkatresz.eu

Az utóbbitól vettem Én is, iszonyat korrektek!
Valami olyasmi:), és köszönöm!
szintén zenész? :)

ma elküldöm
zenesz8@freemail.hu