Köszönöm a válaszokat srácok! Lánc és feszítő csere lesz szerintem is, hétvégén nekiesünk. Egyébként a Castrol olaj nem az igazi bele? Mit szeret igazán? Széles utat!
Tulajdonkeppen nem ordongosseg. En a kovetkezokeppen csinalom: a kontraanyat teljesen kitekerem hatra a csavar vegeig. Az o gyurut is eltolo oda hogy ne zavarjon mikor kezzel tekergetem ki be a csavart azaz ne legyen ami fogja a csavart. Ekkor lehet erezni a legjobban mikor mennyire feszit. A menetre meg egy pici zsirt is teszek hogy konnyebben mozogjon. Igy konnyen tudom beszabalyozni. Nem szabad tulfesziteni. Utana allitani pedig csak akkor kell ha hallod ujra csilingelni. Ez lehet tobb ezer kilcsi is.
Előbb is jelentkezhetett volna. Hónapokig vitatkoztunk, hogy jó-e a manuális feszítő, én végülis vettem egyet az Ebay-en, de nem rakattam be, helyette gyári ment bele.
Ha viszont újból elromlik, berakatom/berakom.
Floridáig nem megyünk el, de ha kérhetem, tudnál pár szót mondani a beépítésről, illetve pár trükköt a beállításról , neadj' isten képpel együtt. (érzésre, hallásra vagy hogyan állítod, illetve milyen gyakran kell állítgatni)
Hang utan feszitem igen. Eloszor miutan beraktan kezzel addig tekerem amig megall aztan pocogtetem az inditot parszor es meg fprdul a csavar majd beinditom es akkor is kezzel csavarom. Amikor elcsendesedik akkor vissza engedem amig ujra elkezd csilingelni a lanc majd finoman addig tekerem amig elcsendesedik. Es csak ezutan huzom le a kontraanyat. Szakadt lanc nem nagyon fordul elo inkabb a vezetot eszi meg pillanatok alatt.
Sportec M3 jól tapadt, csak 13ezret bírt ki, ezért inkább tartósabb gumit akarok most rátenni. Meg ezek a 2-3 komponensű gumiknak igen jó hírük van pl. roadtec Z8.
Nekem michelin pilot power van és megvagyok elégedve vele ,esőben is fasza, és jól tapad, persze ha világjáró túrára indulsz akkor valami keményebb keverékű túragumit érdemes felraknod.
Nekem volt fent road attack 1. de ha néha megcibálod a mocinak a szarvát, az a gumi kevés a 100 pacihoz.
Vettem rá tavasszal egy Pirelli Diablo rosso corsa gumit, hááát sokkal másabb lett az egész gép, jobban tapadt, soha nem forgott meg a kerék 1. fokozatban, de mire jött volna a jó idő, elkelt a moci...
Szia.Azt akarom kerdezni toled , hogy csavaros lancfeszito,a manualis ,nem kartekony a vezermulancra nezve?Hang utan spanolod,az meg okes,de ha tul csavarod s elszakad?
Ti milyen gumit használtok a cbr-en? Most Sportech M3 volt nekem, de hamarosan cserés lesz. Ezeken gondolkozok: BT 023, pilot road2, roadtech Z6 & Z8, Diablo strada, Angel ST, Road attack 1 & 2, motion. Köszi a tanácsokat.
Jo lenne hallani azt a hangot. Lanc az inkabb olyan csorgo hangot ad. Lancot szerintem nem kell cserelned de a feszito mivel olajhidraulikus sajna jobb ha ujra csereled. En havonta cserelek egyet mert annyira erzekenyek. Ebay:ape timing chain tensioner
Hatalmas segítségre lenne szükségem! Vettem egy CBR 600 F -et 2001-est, még karburátorost. Kb 800 Km-t tettem meg vele, olajcsere érett lett, és le is cseréltem. 10W 40 Castrol olajat kapott. Csere után mentem vele kb 10 km-t és mikor megálltam hallottam hogy valami kopog benne. Vezérműlánc gyanúsnak tűnik a dolog, e egyből olajcsere után? Aztán úgy gondoltam lecserélem az olajat 15W50-re hátha, de sajnos semmi változás! Esetleg valami tipp? Előre is köszi.
Az enyémen 190\55 van fent. Simán jó és jobban lehet dönteni. Csak a láncvédót kellett leszedni mert nem fért be alá. De az pár csavar és lent is van. Ennyi.
Ha valaki Castrolt akar venni, akkor innen vegye.
Van kedvezményem. Ha valakid érdekel szóljon :)