Gumit keresek hátsót a gépemre, tudtok segíteni?. tudjátok 180/55 zr17 .Michlen pilot sport van rajta, ezt is szeretném rárakni ha lehet, de más is szóba jöhet.
Előre is köszönöm segítségetek.
Oszinten,nem tudom a lancnak az apolasat az elozo tulajnal...lehet h ez a tulzott mosas,nekem az enduro utan maradt meg,mert azzal ha lementem terepre,csupa gane volt a lanc...ezzel nem megyek terepre,s porra,szal nem ker annyi mosast...csak kenest.Koszi a segitseget
A láncnál az a lényeg, hogy soha ne legyen száraz, mert akkor a gumigyűrűk hamarabb elöregednek és kiengedik a görgők közül a kenőanyagot. Egyébként a spré sem tud bemenni a görgők alá hisz a gumigyűrűk nem csak kifele de befele sem engedik az anyagokat. Tehát a lánc bármilyen kenése is csak a felületet keni és csak a lánc görgői és lánckerék közti súrlódást hivatott csökkenteni, na meg a gumigyűrűk élettartamának növelése az egyik fő cél. A láncok tönkremenetelét elfáradását inkább az elöregedett gumigyűrűk végett, a görgők alól eltávozott gyárilag belepréselt kenőanyag szivárgása okozza. Ilyenkor jön az azon szakaszon lévő láncszemek túlmelegedése és ez által a lánc szakaszos megnyúlása. Tehát a láncunk élettartama legfőképp nem attól függ, hogy állandóan totál lemossuk és agyonfújjuk láncsprével, lehet a nem megfelelő anyaggal történő sűrű mosás többet árt mint használ. Egy a lényeg mindig legyen rajta egy kis kenőanyag (de abból sem túl sok, mert az meg nagyon magába gyűjti a koszt) és ha már nagyon szennyezett csak akkor kell mosni gumibarát anyaggal. Bocs egy kicsit hosszú lett
a lánc eléggé vallásos téma, olyan kb mint a gumi..
nekem szerelő mondta hogy nem baj ha nem tisztogatom, megmutatta hova gyűlik fel a dzsuva meg a lácspray az első lánckeréknél, és szerinte bőven elég ha onnan néha kiszedem (le kell venni hozzá a láncvédőt és az első lánckerék mögötti műanyag vezetőn állni szokott az anyag)
mondtam neki hogy majd amikor hozom olajcserére hatezrenként, legyen olyan szíves akkor megcsinálni, ne nekem kelljen már :D
Amúgy van benne igazság, mert a láncnak van némi "öntisztulása"
Pl. egy jó esős motorozás eltávolítja a dzsuva egy részét, utána úgyis levereti az ember mosóban, aztán sprayt neki.
Igazából annak kell mosni, aki sokat megy poros helyen, mert a por a láncspray-vel együtt elég durva elegyet alkot,ami növeli a kopást.
Amúgy meg xarni bele, lassan négy tank benzin egy láncszett. (Persze csak vicc.)
Eső után elvileg mindig kéne fújni. Tisztítani csak olyannal ami nem eszi a a gumigyűrűt, pl. petróleum, benzin sajna nem jó. Átlagban olyan 20-25 k-t mennek el és ha nincs nittelő szerszámod, akkor mindenképp szerviz a csere. Persze egyben lánckeret is muszáj lyenkor dobni. áLtalában 30-ból megvan minden.
Nem volt szerencsem ezzel a lanc dologgal..de na..remelem abban szerencsem lesz hogy kihuzzam meg ezt a szezont csere nelkul.Oszinten bevallom,ha ugy lenne penzem,mint ahogy nincs,akkor is ien regi vassal jarkalnek.Honda az Honda mindig...s foleg a 90es evek Honda-i..nincsenek tele elektronikaval,kiporgesgatloval,injektorral,elektromos tokvakaroval stb...vagyok en,van a moci,en vezetem a mocit,nem o vezet engem
én sajátosan ápolom a láncom
ha eszembejut lefújom (heti 1x általában, de nem szoktam körbefújni csak ami kilóg épp, mert lusta vagyok), illetve eső után mindig.
ezzel az előző láncom elment 20ezret, és nemtom az előző tulaj mikor cserélte, a régi motoromon pedig én nem cseréltem és szintén elfurikáztunk pártízezret együtt.
mosni soha nem szoktam
igazából csak arra figyelek hogy ne száradjon ki, egyébként meg ott van és működik.. se helyem se időm nincs komoly esztétikai ápolásra, petróleumra meg a többire, de úgy gondolom a lánc nem is igényli ezt.. és nem igénytelen vagyok csak ezzel nem foglalkozom, egyébként vigyázok a paripára és le is szoktam mosni néha
Nem valószínű, bár előfordulhat, hogy gyengébb lánc volt fenn a kelleténél.
Amúgy ezek ilyenek. Egy darabig minden rendben, aztán hirtelen lóg, nyúlik, mindent csinál. Nem tudni hány km-t tettek bele előtted, ápolták- e stb.
A kiadás sosem jön jókor, de most lesz egy új láncszetted, amivel egy darabig tuti nem lesz gond.
Ja, még annyit, hogy a láncmosás szerintem olyan, mint a hajmosás, túl gyakran sem jó. Évente egyszer mosom, vagy ha nagyon retkes, egyébként csak áttörlöm Brigós ronggyal.
A Brigónak kb 90%-a petróleum, úgyhogy bajt nem csinál, persze mindenki másra esküszik, ez már-már vallási kérdés.
üdv használ valaki gold frem fékbetétet, csere előt állok nekem a gyári jött be legjobban csak arra vagyok kiváncis érdemes e váltani átlagos használatról lenne szó
Gumit keresek hátsót a gépemre, tudtok segíteni?. tudjátok 180/55 zr17 .Michlen pilot sport van rajta, ezt is szeretném rárakni ha lehet, de más is szóba jöhet.
Előre is köszönöm segítségetek.
Ilyenkor jövök rá, hogy nem trehány vagyok, hanem tudatosan helyesen kezelem a láncot!
nekem szerelő mondta hogy nem baj ha nem tisztogatom, megmutatta hova gyűlik fel a dzsuva meg a lácspray az első lánckeréknél, és szerinte bőven elég ha onnan néha kiszedem (le kell venni hozzá a láncvédőt és az első lánckerék mögötti műanyag vezetőn állni szokott az anyag)
mondtam neki hogy majd amikor hozom olajcserére hatezrenként, legyen olyan szíves akkor megcsinálni, ne nekem kelljen már :D
Tudnál egy elérhetöséget adni,ahhol Denso gyertyát tudnék vásárolni.
Köszönöm!
Üdv: Ildikó
Amúgy van benne igazság, mert a láncnak van némi "öntisztulása"
Pl. egy jó esős motorozás eltávolítja a dzsuva egy részét, utána úgyis levereti az ember mosóban, aztán sprayt neki.
Igazából annak kell mosni, aki sokat megy poros helyen, mert a por a láncspray-vel együtt elég durva elegyet alkot,ami növeli a kopást.
Amúgy meg xarni bele, lassan négy tank benzin egy láncszett. (Persze csak vicc.)
Katalógus valamiért azt erőlteti.
Eső után elvileg mindig kéne fújni. Tisztítani csak olyannal ami nem eszi a a gumigyűrűt, pl. petróleum, benzin sajna nem jó. Átlagban olyan 20-25 k-t mennek el és ha nincs nittelő szerszámod, akkor mindenképp szerviz a csere. Persze egyben lánckeret is muszáj lyenkor dobni. áLtalában 30-ból megvan minden.
ha eszembejut lefújom (heti 1x általában, de nem szoktam körbefújni csak ami kilóg épp, mert lusta vagyok), illetve eső után mindig.
ezzel az előző láncom elment 20ezret, és nemtom az előző tulaj mikor cserélte, a régi motoromon pedig én nem cseréltem és szintén elfurikáztunk pártízezret együtt.
mosni soha nem szoktam
igazából csak arra figyelek hogy ne száradjon ki, egyébként meg ott van és működik.. se helyem se időm nincs komoly esztétikai ápolásra, petróleumra meg a többire, de úgy gondolom a lánc nem is igényli ezt.. és nem igénytelen vagyok csak ezzel nem foglalkozom, egyébként vigyázok a paripára és le is szoktam mosni néha
Amúgy ezek ilyenek. Egy darabig minden rendben, aztán hirtelen lóg, nyúlik, mindent csinál. Nem tudni hány km-t tettek bele előtted, ápolták- e stb.
A kiadás sosem jön jókor, de most lesz egy új láncszetted, amivel egy darabig tuti nem lesz gond.
Ja, még annyit, hogy a láncmosás szerintem olyan, mint a hajmosás, túl gyakran sem jó. Évente egyszer mosom, vagy ha nagyon retkes, egyébként csak áttörlöm Brigós ronggyal.
A Brigónak kb 90%-a petróleum, úgyhogy bajt nem csinál, persze mindenki másra esküszik, ez már-már vallási kérdés.
Az az igazság, hogy ennyiért nem is szabadna eladni. Gondolom ha nem hiányozna az a 300 ruppó, te is megtartanád.
Amúgy akarsz másikat? Csak 600F-et vehetsz, különben seggberúgunk.