Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nézd meg az mbmgumi.hu -n elég jó áron vannak az abroncsok !
Sziasztok!

Gumit keresek hátsót a gépemre, tudtok segíteni?. tudjátok 180/55 zr17 .Michlen pilot sport van rajta, ezt is szeretném rárakni ha lehet, de más is szóba jöhet.
Előre is köszönöm segítségetek.
Oszinten,nem tudom a lancnak az apolasat az elozo tulajnal...lehet h ez a tulzott mosas,nekem az enduro utan maradt meg,mert azzal ha lementem terepre,csupa gane volt a lanc...ezzel nem megyek terepre,s porra,szal nem ker annyi mosast...csak kenest.Koszi a segitseget
végre én is kapok megerősítést a dologról
Nem is hosszú, de legalább kimerítő!
Ilyenkor jövök rá, hogy nem trehány vagyok, hanem tudatosan helyesen kezelem a láncot!
A láncnál az a lényeg, hogy soha ne legyen száraz, mert akkor a gumigyűrűk hamarabb elöregednek és kiengedik a görgők közül a kenőanyagot. Egyébként a spré sem tud bemenni a görgők alá hisz a gumigyűrűk nem csak kifele de befele sem engedik az anyagokat. Tehát a lánc bármilyen kenése is csak a felületet keni és csak a lánc görgői és lánckerék közti súrlódást hivatott csökkenteni, na meg a gumigyűrűk élettartamának növelése az egyik fő cél. A láncok tönkremenetelét elfáradását inkább az elöregedett gumigyűrűk végett, a görgők alól eltávozott gyárilag belepréselt kenőanyag szivárgása okozza. Ilyenkor jön az azon szakaszon lévő láncszemek túlmelegedése és ez által a lánc szakaszos megnyúlása. Tehát a láncunk élettartama legfőképp nem attól függ, hogy állandóan totál lemossuk és agyonfújjuk láncsprével, lehet a nem megfelelő anyaggal történő sűrű mosás többet árt mint használ. Egy a lényeg mindig legyen rajta egy kis kenőanyag (de abból sem túl sok, mert az meg nagyon magába gyűjti a koszt) és ha már nagyon szennyezett csak akkor kell mosni gumibarát anyaggal. Bocs egy kicsit hosszú lett
a lánc eléggé vallásos téma, olyan kb mint a gumi..
nekem szerelő mondta hogy nem baj ha nem tisztogatom, megmutatta hova gyűlik fel a dzsuva meg a lácspray az első lánckeréknél, és szerinte bőven elég ha onnan néha kiszedem (le kell venni hozzá a láncvédőt és az első lánckerék mögötti műanyag vezetőn állni szokott az anyag)
mondtam neki hogy majd amikor hozom olajcserére hatezrenként, legyen olyan szíves akkor megcsinálni, ne nekem kelljen már :D
Szia!
Tudnál egy elérhetöséget adni,ahhol Denso gyertyát tudnék vásárolni.
Köszönöm!
Üdv: Ildikó
Ez érdekes.

Amúgy van benne igazság, mert a láncnak van némi "öntisztulása"
Pl. egy jó esős motorozás eltávolítja a dzsuva egy részét, utána úgyis levereti az ember mosóban, aztán sprayt neki.

Igazából annak kell mosni, aki sokat megy poros helyen, mert a por a láncspray-vel együtt elég durva elegyet alkot,ami növeli a kopást.

Amúgy meg xarni bele, lassan négy tank benzin egy láncszett. (Persze csak vicc.)
PC25-ös 530-as volt, PC31-estől van 525. De JT lánckerék katalógusában megnéztük, és egyezik a mérete, szal lelehet cserélni 525-ösre.
ez jo kerdes latod.Nem ismerem meg a tipust nagyon jol muszaki szempontbol mert uj vagyok meg vele...
Létezik, hogy 530as lánccal szerelik a mocidat?

Katalógus valamiért azt erőlteti.
30 szerintem azért kevés lesz rá.
Lánc mindig téma

Eső után elvileg mindig kéne fújni. Tisztítani csak olyannal ami nem eszi a a gumigyűrűt, pl. petróleum, benzin sajna nem jó. Átlagban olyan 20-25 k-t mennek el és ha nincs nittelő szerszámod, akkor mindenképp szerviz a csere. Persze egyben lánckeret is muszáj lyenkor dobni. áLtalában 30-ból megvan minden.
Nem volt szerencsem ezzel a lanc dologgal..de na..remelem abban szerencsem lesz hogy kihuzzam meg ezt a szezont csere nelkul.Oszinten bevallom,ha ugy lenne penzem,mint ahogy nincs,akkor is ien regi vassal jarkalnek.Honda az Honda mindig...s foleg a 90es evek Honda-i..nincsenek tele elektronikaval,kiporgesgatloval,injektorral,elektromos tokvakaroval stb...vagyok en,van a moci,en vezetem a mocit,nem o vezet engem
én sajátosan ápolom a láncom
ha eszembejut lefújom (heti 1x általában, de nem szoktam körbefújni csak ami kilóg épp, mert lusta vagyok), illetve eső után mindig.
ezzel az előző láncom elment 20ezret, és nemtom az előző tulaj mikor cserélte, a régi motoromon pedig én nem cseréltem és szintén elfurikáztunk pártízezret együtt.
mosni soha nem szoktam

igazából csak arra figyelek hogy ne száradjon ki, egyébként meg ott van és működik.. se helyem se időm nincs komoly esztétikai ápolásra, petróleumra meg a többire, de úgy gondolom a lánc nem is igényli ezt.. és nem igénytelen vagyok csak ezzel nem foglalkozom, egyébként vigyázok a paripára és le is szoktam mosni néha
a gixxerek pályázni meg széthajtani, az f-es ciberek túrásabbak, meg hát hoooondaaaaaa 444
Mondd meg nekik, hogy 20 éves Gixerekkel nem nagyon futkároznak a népek, de 20 éves Hondákkal még igen. Vajon miért?...
Nem valószínű, bár előfordulhat, hogy gyengébb lánc volt fenn a kelleténél.
Amúgy ezek ilyenek. Egy darabig minden rendben, aztán hirtelen lóg, nyúlik, mindent csinál. Nem tudni hány km-t tettek bele előtted, ápolták- e stb.

A kiadás sosem jön jókor, de most lesz egy új láncszetted, amivel egy darabig tuti nem lesz gond.

Ja, még annyit, hogy a láncmosás szerintem olyan, mint a hajmosás, túl gyakran sem jó. Évente egyszer mosom, vagy ha nagyon retkes, egyébként csak áttörlöm Brigós ronggyal.

A Brigónak kb 90%-a petróleum, úgyhogy bajt nem csinál, persze mindenki másra esküszik, ez már-már vallási kérdés.
Áh most győzködnek az adás vétel topicban hogy 300 is sok érte mert hát csak 20 éves és nem gixer.
Nem sok érte Laci, csak pang a piac, sajnos.

Az az igazság, hogy ennyiért nem is szabadna eladni. Gondolom ha nem hiányozna az a 300 ruppó, te is megtartanád.

Amúgy akarsz másikat? Csak 600F-et vehetsz, különben seggberúgunk.
üdv használ valaki gold frem fékbetétet, csere előt állok nekem a gyári jött be legjobban csak arra vagyok kiváncis érdemes e váltani átlagos használatról lenne szó
Vagyis madryder46@gmail.com ....ez a valos email cim
Okes,koszi elore is:) madryder46@yahoo.com a mail cim
madryder46@gmail.com