Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

dobj egy mailt.

Szerintem van jobb ajánlatom :-)
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni valaki láncszett csere témában? Az egyik Hondaszalon árajánlata: 65E Ft a gyári szett + 5E Ft munkadíj, vagy 55E Ft munkadíjjal ha csak a lánc gyári. Bele sem merek gondolni, hogy valaha el kell majd adnom ezt a motort, úgyhogy a legjobbat szeretném rá, de valami azt súgja, hogy van ennél jobb ajánlat is!
A segítségeteket előre is köszönöm!
Én is várom majd
okidoki:)
Hát ha kész lesz majd megosztom Veletek, hátha segítségül jön majd valakinek.
Akkor viszont a gyűrűid vannak rettenetesen kikopva.....több verzió nincs :)Bátyámnak is füstölt mint az isten nyila és ette a benyát....
Szia, kéken sosem füstöl, se hidegen se melegen, se alapon se fordulaton, hál' istennek. Csak feketén de nagyon. meg fogyaszt vagy 15 litert százon. :-D , kisszerelőnél volt, azt mondta a karbiban minden ok. Kíváncsian várom a nagyokat ( Hondáék) mit mondanak rá
Hát igazából csalóka a dolog valóban kéknek kéne lennie de,mondjuk lehet az is hogy sokat kap és azért fekete....Bár ha ráhúzol fekete ha visszaengeded a gázt akkor kék,akkor szelepszárszimering....Üdv
Hali ! Hát remélem nincs igazad . Most Hondáéknál van Takober-nél. Takács Feri bácsi majd megszakérti. Szelepszárszimmering hibánál nem kéken kéne füstölnie? mert olajat nem eszik, csak feketén füstöl.
A kábel végén ami megégett kicseréltem azaz az égett részt kivágtam és toldottam..azóta okés ...Asszem a generátor kap túl-áramot mert a fesszabályzó nem jó és túltölt...ez okozza az égést illetve még az is okozhatja hogy régi a kábel ugye és a korodáció miatt kifekszik...inkább ez mondjuk!
A töltés rendben van de olyan mintha nem tárolná a naftát, arra gyanakszom hogy az egyik cella meghalt. Majd otthon terhelés mérővel elemzem.
mármint a kábel végén a sarukat? vagy új kábel?
Toltes jo? 14,2-14,4V korul kell lennie. De a valasz igen. Ezert van ra garancia. Nalunk Pl 1 ev csere ha nem jo.
Szia igen nekem is ez az égéses téma volt... rendbe hoztam a kábelt és azóta okés...
Hát elvileg van, gyakorlatilag majd kiderül. De kicsit "kabbefaszom" életérzés kerülget az akkuval kapcsolatban....rohadjon meg.
Én mások és saját tapasztalatából azt vettem ki, hogy az olcsóbb nem giga nevű aksik jobban bírják.

de a fél év az szopó, garancia van rá?
Ja, hát van akinek villáskulcs kell hozzá, nekem elég a slusszkulcs is
jó lenne megpróbálni de bejöttem a companyhoz és itt persze nincs 10-es kulcs az ülés leszedéséhez :S:S
A múlt héten az enyém is rámhozta a frászt, teljesen haldoklós tüneteket produkálva. Mivel egy nappal előtte még jó erőben volt (igaz nekem yuasa van) ezért csatlakozó, és biztosíték igazgatással próbálkoztam, és nekem bejött. Egy próbát megér!
Sziasztok! Az lehetséges szerintetek, hogy egy zsír új banner akku kb fél évet bír ki? Úgy fest beszart az akksi, de nevetséges ha ennyi idő alatt.....
hali!

z probléma? az mi? am a generátorra én is gyanakszom de az egy drága kör lesz, neked van utolag beépített riasztód? (nekem van s arra is gyanakszom picit) ugye egyenirányítót cseréltem és ott vannak azok az égési nyomok :/ neked is hasonlóak a dolgok?
Ha van egy muszered akkor a generatort konnyen kimerheted. 2 fazis kozott merj AC feszultseget kb 4000-es fordulaton lehuzott fesszab konnektornal. Azaz 3 fazis 3 meres mindig azonos fordulatnal. Min 50-60 V-ot kell merned. Ezutan nagyon fontos hogy nezd meg nincs-e a generator tekercs a testen. Ha igen akkor nem jo akkor sem ha a megfelelo feszultseget adja. Szal ellenallas meres barmelyik gen lab es test kozott allo motornal. Az egett konnektort MINDIG kicsereljuk vagy javitjuk. Ezutan merhetunk feszultseget az akksin. 14.3V a tokeletes kb 2000 fordulaton. Ezutan lehet tovabb menni a hibakeresesben.
ez nem fofuvoka es nem subertu es nem levegoszuro problema. Csakis uszoszint-alapjarati fuvoka -alapjarati levego csavar. Ha az uszoszint jo akkor a ket utobbin kell valtoztatni. Ha durrog az szegeny keverekkepzesre utal. Ellenorizd eloszor a gyertyakat ugy hogy totyoreszel a motorral par kilometert. Rogton mutatni fogja hogy szegeny-e vagy sem. En ugy emlekszem hogy 38-as megy bele. Azzal jonak kell lennie.
Szia nekem érdekes mód hasonló bajom van épp....Hát szerintem z lehet a baja bár én is most puhatolózom hogy generátor probléma...szerinted mi lehet?üdv