Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

lehet csak ellenőrizni akarja a szerelőt.
Akkor jó

Egyébként előbb-utóbb egy kicsit mindenki kezd érteni hozzá, már ha érdekli.
Egy olajcserét még megcsinálnék, ha lenne szerszámom, idomokat leszedem-felrakom,de mondjuk karbiszinkronnak meg szelephézagolásnak nem állnék neki.
Üdv skacok fs hez keresek fejidomot lehet törött is ha javitható darabok is érdekelnek főleg a felső része ha van valakinek valami darab ne dobja ki jelezze
Üdv
semennyire sem értek a motorokhoz.
tudom hol vannak a kerekek, hogy kell vezetni és nagy vonalakban ennyi.
Ott is jó a CBR felirat. FS-eken is ott van. Hajrá.
Miért, a szerelőd nem tudja? Vagy magad csinálod?

Nem javaslom. Ez eléggé szakszervíz-gyanús művelet.

Most tényleg, itt mindenki maga szereli a motorját, vagy csak én vagyok technikai analfabéta...?
Köszi megnézetem!
Valaki meg tudja nekem írni, hogy milyen értékre kell állítani a szelephézagokat?
Hali

Ha vétel előtt volt szervizen arra nincs mit adni. Ha számlával igazolt akkor sem! Uncsitesóm a 400-as Banditáját új akkuval vette számlával igazoltan. Csak a haza utat bírta ki...
Ha nem biztos a forrás szerintem vidd el 1 átnézésre. Én is elvittem 1 sokak által dicsért szerelőhöz. Nem márka szervíz de meg vagyok vele elégedve. 12 500 Ft-ért szelephézagot ellenörzöt , állított, karbiszinkront állított gyertyákat gyertyahézagokat vezérlést megnézte stb. Előtte nekem is ingadozott az alapjárat meg néha picit torpant is. Most 4500-től úgy megindul mint szinkron előtt 6 000 től így most már nem is pörgetem annyira. Szerintem ezt az ingadozást a rossz karbi szinkron okozhatja esetleg ha nem jó a levegőszűrő v ilyesmi.
Másnak hátha lesz még ötlete.
Remélem tudtam segíteni.
Hali

Levegőszűrőt mikor nézted/ cserélted?
Bár ez túlfogyasztást nem igen okozhat csak most hirtelen ez jutott eszembe.
Így van. Ha sárga lenne és áramszedő is lenne rajt, akkor pedig akár villamos is lehetne!
Köszönöm az elismerő szavakat mindenkinek!
Az undertail-t magam szabtam alu lemezből és matt feketére fényeztettem, így színben is tökéletesen passzol a sárvédő megmaradt ívéhez.

@Gyula: PONTOSAN! Így igazán magaménak érzem, minden tekintetben. Nem az a "bohóc-motor" fényezés.

@Gyurci: Él persze, hívj nyugodtan.

@Nalim8: Arra gondoltam, hogy a ram-air nyílásra iratnám rá oldalt, vékony fekete vonallal a CBR-t, mint a képen. Szerinted?

Mellesleg EZ a kép volt a múzsa.
Nagyon szép lett! Most már óvatosan! :)
Bryan, a 784 végű mobilod él? Holnap délelőtt hívnálak gyorsan kellene kuplung bowden, már ha van raktáron nektek.
Hali Bryan!
Szép lett! Most legalább olyan mit mindig is szerettél volna
ha két lámpatest lenne elől, ez egy amerikai piacos gyári 600F4i lenne :)

nagyon szép lett, vigyázz rá! az undertail végül hogy jött össze, gyártattál meg flex?
bocs, elbattam , úgy láttam hirtelen, hogy F3 :-)
nagyon szép, csak kár, hogy nem a gyári, lyukacsos sárvédő van elől rajta. NICE !
Ha már hagyományőrző a festés, akkor javaslom,hogy a CBR felirat is ott legyen, ahol az eredetin:
Szép lett mester!
Múltkor hiányoltátok a képeket. Ím hát kattogtattam párat gyorsan a végkifejletről. Tehát most már késznek mondható, így néz ki. A Honda felirat lesz még a hasán, talán még egy CBR felirat valahol és semmi más.
Ötletelhettek rajt, ha van kedvetek, szivesen veszem a jó ötleteket.
Sziasztok!
Nekem is kellene egy kis szaktanács:)
Ingadozik az alapjáratom. Mikor megvettem a vasat ,előtte volt nagy szervizen és volt karbi szinkron.
Mit próbáljak?
Az rendben van , csak az a furcsa, hogy alapjáraton megy mind a 4 szépen jár, meg magas fotdulaton is. És mondom nagyon feketén kormol mint egy diesel autó, és szerintem mintha túltöltené valamelyik hengert benzinnel... és a karbik elvileg szuperek.
Vagy tedd vissza a régieket egy próbára, ha még megvannak. Az új gyertya is lehet szar.
Szerintem érdemes lenne gyertyát cserélni, főleg, ha úgy hallod, hogy néha csak 3 henger megy.
Szia !

Köszi, a válaszokat, de nem igazán vagyok előrébb, ugyanis amiket mondtatok ellenőrzés az már megtörtént: alapos karb tisztítás, ellenőrzés, mivel az úszóház és a nyelve is műanyag, szintet nem lhete állítani, gyertyák szinte újak, ( bár attól még lehet rossz). mechanikus kopásnak jele nincs, mind a 4 karbiban egyformák az alkatrészek. nagyon dús keverék van nagyon sokat eszik és nagyon büdös. meg nem lehet kipörgetni max 10-ig elforog :-( . a dadogós tartományban 4-7 ezerig mintha 3 henger lenne :-( . kb ennyi.
Köszi Mindenkinek.
Hasonló tüneteket csinált egy yamaha is, mindent kimértünk rajta, injektor is jó volt, semmi hibakód nem volt, végül kiderült hogy szar volt a gyertya (ngk). Égesd ki a gyertyákat, karbi tisztítás. Ez a mai benzin annyi adalékot tartalmaz már, hogy 2-3 hónap állás után is tele lesz dzsuvával az úszóház és egyből eldugítja a fúvókákat. De ha ömlik a karbiba a benzin, akkor tűszelep vagy O gyűrű.