Hello.A karbiban nincsenek elkopva a tuszelepek?Nem tul dus a benzin? Ellenorizd le a gyertyakat,s akkor kiderul hogy igen dus benzint kap v sem.En ezekkel kezdenem,remelem segitettem
Sziasztok ! A segítségeteket kérném, 1997 cbr 600 f3-am van.
0-4 fordulatig viszonylag jó, aztán kb 4-7 ezerig dadog, torpan, aztán megint egész jól húz, de nem pörög ki teljesen. rengeteget eszik, feketén füstöl. Voltam vele karbit nézetni, szinkron, de állítási lehetőség nincs az úszószinten. mi okozhat ekkora túlfogyasztást és teljesítmény vesztést. köszi előre is
Most direkt megfigyeltem a fogyasztásomat mert itt mindenki 5-6 literekről beszél.
Nos : totál tele töltött tankkal (90%ban a barátnőm is jött velem , ő 65kg) , elég tempós vezetésnél 153km után villant be, majd 173 km-nél mind a 4 csík egyszerre villogott, a kútig éppen el tudtam gurulni.
Csak egyedül , ha az asszony nem ül fel akkor max 10km-rel többet megy el. Ez átlag. Néha többet tudok menni , néha kevesebbet.
Emlékszem amikor megvettem (2008) , akkor 200-220 km simán elmentem vele és csak az után villant ki, tehát még bő 20-25kmt tudtam volna menni. (de akkor még nem nyitott yoshi volt rajta)
Megkerlek szepen,nezzel akkor mar az en vasamhoz is egy par utangyartott tukrot 1993 CBR 600 F2.Amivel vettem,ien gagyi kicsi keskeny tukor,nem latom meg a vallamat se benne
Sziasztok,
1987/88-as Honda CBR 600F mocihoz keresek egy pár visszapillantó tükröt, új és használt is érdekel. Akinek van eladó legyen szíves jelezze.
Köszönöm
Hogy kerülne hozzám? Kaposvári vagyok. Mennyire fix az ár? Csak, hogy gondolkodjak-e rajta. Mert ha 15eftot kell eltankolni, hogy elmenjek érte akkor ....
zozy84@gmail.com
Köszi! Motulba is meg castrolba is van jó forrásom......itt csak a tapasztalatokra voltam kiváncsi,de asszem ez egyértelműen eldőlt. Holnap megveszem a motult, azt akkor olyat veszek sztem amit ír a könyv 10w40 vagy 10w50-et majd ami lesz!
nekem a gyári 10W30 és castrol racing 10W40 olajokkal is akadt a váltó 4-5000 km után, de csak minimálisan.. mondjuk én minden ilyen szart megérzek, a láncfeszítőt is hallottam csörögni amikor megvettem a motort és utána még 24000 km-t mentem vele mire kicseréltem, egyszerűen a szerelő (és a fórum) azt mondta ne foglalkozzak vele, de nem bírtam tovább..
szóval ez a váltóakadás is olyan, hogy csak néha nehezebben tudtam üresbe tenni, meg 1x-1x nem vette be az egyest csak kuplungkiengedés után, nagyon ritkán... de a motullal 6000 km után is olyan mint amikor beletöltötték, szerintem 12000-et is elmenne vele (motul 5100 10W40)
egyébként bármelyik olaj jó kell legyen bele ami teljesíti az SE, SF vagy SG API követelményeket, megnéztem a szervizkönyvet. bár nekem ez már semmit sem mond, erre próbálj meg figyelni és úgyis a saját tapasztalatod győz majd meg róla mi a jó!
Nekem kawám van. Én motul 5100 10w-50et használok. Általában pörgősen megyek vele. szoktunk bójázni is, ahol 100fokon van végig a gép. nekem sose keményedett be a váltó. de vannak vagány castrolosok akiknek meg kell állni pihenni mert túlmelegszik. véletlen tudok segíteni motulban :-)
de ezen kívül is ezt írnám.
lehet a castrol-os vonal is beindul. kaptam egy jó árat viszont a neten még ennél is olcsóbban vannak. kérdem én hogyan?
Amúgy a kocsimba használok motul 10w40-et! Mondjuk különbséget nem vettem észre a castroltól,mert előtte az volt benne,csak mivel még új szerzeményem ez az f4i így gondoltam pl ilyenek végett amit írtál is hogy akad a váltó stb, megkérdezem kinek mi jött be...
Tudom hogy 10w40 amit előírnak hozzá!
Egyik cimborám esküszik erre hogy ő pl castrol 10w50 f1 racing mittudomén mit tesz bele,mert hogy a magas fordulat miatt jobb az! Csak kiváncsi vagyok mi a vélemény erről......hogy tényleg jó-e, kifingatni nem akarom a mocit.....jó tudom nagy baja nem lehet,de azt sem akarom hogy csipegesse az olajat
nem csak a 10W40 a lényeg, inkább az olaj minősítése.
a megfelelő minősítésű motorkerékpár olajból a castrol és a motul is ugyanolyan jó lehet, akár a 10W50 is, de felesleges.
az ajánlott olaj ugyanis 10W30, ennél magasabb melegoldali olajat tök felesleges beletenni, persze ha szerinted így jobb, vegyed csak.
ha tapasztalatra vagy kíváncsi, én 10W40 motult használok, de volt már castrol racing olajam is, attól 4000km után kicsit akadt a váltó, a motullal tökéletes.
elméletben viszont nem szabad különbségnek lennie ha motorba való, megfelelő minősítésű olajat használsz.
BryanFox kéne megerősítse ezt (és kéne beírnia a minősítést, mert ő vágja ezt )
Egyik sem ugyanis tudomásom szerint 10w40 kell bele.
De majd a többiek is leírják mit gondolnak. 2 közül melyik az meg kinek mi... Az tény hogy a Castrolt inkább autóhoz a Motult kifejezetten motorhoz tervezték.
0-4 fordulatig viszonylag jó, aztán kb 4-7 ezerig dadog, torpan, aztán megint egész jól húz, de nem pörög ki teljesen. rengeteget eszik, feketén füstöl. Voltam vele karbit nézetni, szinkron, de állítási lehetőség nincs az úszószinten. mi okozhat ekkora túlfogyasztást és teljesítmény vesztést. köszi előre is
Nos : totál tele töltött tankkal (90%ban a barátnőm is jött velem , ő 65kg) , elég tempós vezetésnél 153km után villant be, majd 173 km-nél mind a 4 csík egyszerre villogott, a kútig éppen el tudtam gurulni.
Csak egyedül , ha az asszony nem ül fel akkor max 10km-rel többet megy el. Ez átlag. Néha többet tudok menni , néha kevesebbet.
Emlékszem amikor megvettem (2008) , akkor 200-220 km simán elmentem vele és csak az után villant ki, tehát még bő 20-25kmt tudtam volna menni. (de akkor még nem nyitott yoshi volt rajta)
1987/88-as Honda CBR 600F mocihoz keresek egy pár visszapillantó tükröt, új és használt is érdekel. Akinek van eladó legyen szíves jelezze.
Köszönöm
zozy84@gmail.com
motul szerencsére megint beindult.
Magyarországon vagyunk, találékony népség a miénk!
szóval ez a váltóakadás is olyan, hogy csak néha nehezebben tudtam üresbe tenni, meg 1x-1x nem vette be az egyest csak kuplungkiengedés után, nagyon ritkán... de a motullal 6000 km után is olyan mint amikor beletöltötték, szerintem 12000-et is elmenne vele (motul 5100 10W40)
egyébként bármelyik olaj jó kell legyen bele ami teljesíti az SE, SF vagy SG API követelményeket, megnéztem a szervizkönyvet. bár nekem ez már semmit sem mond, erre próbálj meg figyelni és úgyis a saját tapasztalatod győz majd meg róla mi a jó!
de ezen kívül is ezt írnám.
lehet a castrol-os vonal is beindul. kaptam egy jó árat viszont a neten még ennél is olcsóbban vannak. kérdem én hogyan?
Egyik cimborám esküszik erre hogy ő pl castrol 10w50 f1 racing mittudomén mit tesz bele,mert hogy a magas fordulat miatt jobb az! Csak kiváncsi vagyok mi a vélemény erről......hogy tényleg jó-e, kifingatni nem akarom a mocit.....jó tudom nagy baja nem lehet,de azt sem akarom hogy csipegesse az olajat
a megfelelő minősítésű motorkerékpár olajból a castrol és a motul is ugyanolyan jó lehet, akár a 10W50 is, de felesleges.
az ajánlott olaj ugyanis 10W30, ennél magasabb melegoldali olajat tök felesleges beletenni, persze ha szerinted így jobb, vegyed csak.
ha tapasztalatra vagy kíváncsi, én 10W40 motult használok, de volt már castrol racing olajam is, attól 4000km után kicsit akadt a váltó, a motullal tökéletes.
elméletben viszont nem szabad különbségnek lennie ha motorba való, megfelelő minősítésű olajat használsz.
BryanFox kéne megerősítse ezt (és kéne beírnia a minősítést, mert ő vágja ezt )
De majd a többiek is leírják mit gondolnak. 2 közül melyik az meg kinek mi... Az tény hogy a Castrolt inkább autóhoz a Motult kifejezetten motorhoz tervezték.
Kérdés: Castrol 10w50 vagy Motul 10w50 ?
aztán sose sikerült venni.
ma már nem bírnám tankolni szerintem