Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem ugyan olyan peugeot robogóm is volt. csak kékben :)

RS azért újabb technika
Szeretnék még ez életbe vagy egy AF1 et vagy egy RS-t beszerezni pályázási célra.
Nekem kettő is volt.

Én a 125öst szerettem.

160as nem volt túl jó. Úgy rázott mint az állat :)
Nehezen tudtam tőle megszabadulni.
ez egy jó megközelítés, ne hagyd hogy elvakítson a szerelem :D
(én alku nélkül vettem meg az első 600F4i-t amit meg is néztem élőben, patent állapot, szervizkönyv, 24ezres nagyszerviz után. most 52k van benne, máig tökéletesen üzemel)

ne hagyd magad becsapni és szerelő lássa a motort mielőtt kipengeted a vételárat!
Látom 160 as.

Nekem is 160 polini volt meg 34 delorto. Jól ment a kis méregzsák!
thx, írtam levelet
hdavid0000@gmail.com
David0: mi az email címed?
Az elmondásaitokból ítélve azt fogom választani amiből jobb állapotút találok. Nincsenek nagy különbségek és amúgy is ezek a dolgok (kényelem, kinézet) akkor már semmit nem fognak érni amikor itt lesz végre a garázsomba Ha F lesz akkor azt, ha FS akkor azt fogom imádni
Köszönöm mindenkinek aki segített és pár hét, ne adj Isten pár hónap múlva már mint tulajdonos fogok jelentkezni!
nekem is volt futurám, jaj de bírtam :)
NŐK..........
Szeva Dávid!

Az FS-t leginkább az osztott ülés, fekete segédváz és a hiányzó középsztender különbözteti meg az F-től. A többi nem túl érdekes, néhány technikai részlet kuplung, szelepek terén, talán még annyi, hogy az FS fickósabb az egy foggal nagyobb hátsó lánckerék miatt.

A fentiekből látható, hogy az F a kényelmesebb, praktikusabb, két személynek meg főleg.

Keménydobozolni szerintem egyiket sem érdemes, amúgy is horror drágák, viszont vannak jó textil nyeregtáskák. Utóbbiból Oxford a csúcs.
Hát igazából ezt úgysem lehet kitalálni, hogy mennyit kétszeméllyel mennyit egyedül, nyilván kicsi páromat nem szeretem itthon hagyni. Viszton a nem túl nagy termete miatt (50kg 160cm ) az ő véleménye szerint pont semmit se érezne a kényelmi különbségekből és mivel ő áldását adta miszerint neki mindegy hogy melyiket veszem, így az lesz a befutó amelyikből jobb állapotút találok. Őszintén kicsit szurkolok az FS-nek Egyébként van olyan évjárat ami jobb a többinél, vagy esetleg van olyan dolog amire figyelni kell vásárláskor?
régen jártam kocsival pestre.

Nekem az volt a furcsa, hogy városban gyorsabban mennek, mint a 6os úton.

városban 100al mentünk a forgalomban városon kívül meg 90ra belassultak.

Nálunk van egy tök hosszú, fasza minőségű út és szinte nincs rajta forgalom. Haverom ha erre jön akkor mindig csapat mint az állat. Egyszer elütött egy nyulat és majdnem fejre állt. Azóta ő se nyélen jön erre. Meg én se ez miatt.

Van ismerősöm aki szintén egy ilyen jó úton csapatott. Egy autós ment előtte, szembe sehol senki. Odacsapott a gépnek. 240el előzte volna de az autós egyszerűen rárántotta a kormányt. Az emberünk túlélte. Az autós azt mondta, hogy defektet kapott. Persze a fotókon látszik, hogy ez nem igaz. A többi már történelem.

Sajnos vannak ilyen faszkalapok.

Ezektől a köcsög osztrák rendszámos munkás emberektől félek nagyon. Mennek mint az állat és semmi nem számít nekik.
Örülök, hogy nem vagyok egyedül a sebességgel kapcsolatos témakörben
Hali Dávid0.
Először is, JÓL DÖNTÖTTÉL
Viccet félretéve, mindegyik jó választás. Azt kell eldönteni mennyit szeretnél 1 illetve 2 személlyel közlekedni. 2 személy számára egyértelműen jobb választás az F4 és könnyebb doboztartót is tenni rá. Az FS is kényelmes elöl de az utasnak gyötrelem. Na meg persze az is számít neked melyik jön be jobban, nagyon jó és sokoldalú gépek.
még egy szösszenet aztán tényleg befejezem az okoskodást és mindenki motorozzon ahogy akar.

100 km/óra sebességgel az átlagos féktávolság: 68 méter
200 km/óra sebességgel az átlagos féktávolság: 215 méter

a 200 feletti sebesség nem utcára való, akárki akármit mond és akárhogyan tud motorozni, de nem vitázni akarok erről meg meggyőzni sem akarok senkit, mindenki azt csinál amit akar. de a tapasztalat az hogy akik nagyon mennek, semmit sem tudnak se a fizikáról, de a fekete nejlonzsákról - kívánom hogy ne is legyen rá szükségük az életben!

http://www.kisdoboz.hu/fekut/
"Ha egy hirtelen eléd kerülő akadálynál 100 km/h sebességgel épp megtudtál volna állni, 200 km/h sebességgel haladva 67.78 méter megtétele után 192 km/h sebességgel ütközöl vele."
erről ennyit
A 200-as tempóhoz annyit, minden okoskodás nélkül, hogy jól ismert nyílt útszakaszon gyér forgalom mellett lehet akár még 200 felett is repeszteni ( én is megtettem már jó párszor), de ne ez legyen a megszokott tempó. Normál Magyar forgalmi és út viszonyok között ez már veszélyes, nem csak magunkra nézve de másokra is. Lehet valaki nagyon jól tud veretni, de ha egy másik valaki hibázik vagy csak nem jól méri fel a közeledő sebességét tuti biztos a "fekete fóliás" baleset. Sajna én már láttam eleget, mikor felnőtt emberek sírva mormolják maguk elé..........! De már késő és a megtörténtet nem lehet visszacsinálni.
Én is azt vallom inkább mit nalim8 és még páran tökéletesen leírtak. Igazán veretni meg pályára kell menni, hol nincs fa meg szembejövő forgalom. Engem már közúton kerültek ki mint a pocsolyát, de érdekes módon a P Ringen meg én kerültem ki a srácot külső íven. Közúton mindig bőven ráhagyással kell közlekedni, a pályán kell a határokat feszegetni és a lábtartót koptatni. Közúti motorozások alkalmával még a térdkoptatót is a nyereg alatt tartom. Vasárnap mielőtt az őzet elütöttem 180-nal jöttünk és csak a vasútátjáró előtt lassítottam kb. 100-ra mikor is csattant "Bambi". Ha nem lassítok lehet nem ütöm el, de lehet, hogy akkor most nem forumozhatnék veletek és egy család sírna otthon.
Annak túl sok értelme nincs de ki lehet cserélni, csak sok minden kell hozzá

Ha már kényelem és túra, az F is elég kényelmetlen hátul, fél óránál hosszabb ideig
Egyébként ha FS-t veszek és mégis úgy döntenék hogy egybeülést szeretnék (aztmondják az kényelmesebb) akor FS-nek a hátulját ki lehet cserélni az F-es ülésre és idomra?
FS-t nem fogod dobozolni, a különbségekről (mert van néhány technikai paraméter is ), itt olvashatsz: http://cbrforum.com/forum/f4i-...
F szerintem 2 szemellyel tutira kenyelmesebb... abbol kiindulva, hogy az enyem FS es hatul olyan 70km utan mar nem tul oszinte a mosolyom Elol kenyelmes az FS is..
Heló!
Motor vásárlása előtt állok, és a Honda cbr 600 f sorozat mellett döntöttem, viszont a sorozaton belül is van kettő ami között viszont nem sikerül dülőre jutni. Sajnos az ismerőseim között nincsen senkinek ilyen gépe, így gondoltam tőletek kérek segítséget. Az F4 és FS verzió az amit szeretnék. Mik a különbségek, melyik a kényelmesebb, mind a kettő dobozolható-e?
Előre is köszönöm a válaszokat!
Senki nem mondta hogy autopalyan 100zal megy. 150 korulrol volt szo, aki meg esetleg szeret veszelyesen elni, felolem menjen 200zal. Nekem nem kenyelmes, es nemis szeretem...
Hy! Most bontok egy gixert. Van vagy 80 kilcsi a gumikban. Pirelli supercorsa. Ha kell egy 20-as az ára. 70/6321-829

Pusztán kiváncsiság, nem szeretnék itt háborút kirobbantani, de...
Minek vesz az ember rendszámos sportmotort, ha 100al megy autópályán?
Urak, ne legyünk már álszentek. . .