Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

En sem mentem meg szerintem 170-nel tobbel, egyetlen egyszer mentunk 200-zal, de akkoris utas voltam. Teljesen egyetertek Veled, lakott teruleten belul Pesten pl siman lehet 70-80-100-zal menni bizonyos helyeken, es en lakott teruleten kivul sem szeretem ha valaki esz nelkul szaguldozik. (attol meg egyenesen hanyingert kapok mikor meglatom, hogy ezek a 200-zal meno Nagymenok raadaskent mondjuk rovidnadragban es poloban, kesztyu nelkul es edzocipoben motoroznak....)
"200 felett ... egy benézett kanyar"?

Szerintem kevesen szoktak ilyen tempónál kanyarokat bevenni

De komolyra fordítva: aki 2kilóval akar menni, az tegye az üres autópályán, az arra való.
erről nem fogunk vitatkozni, 200 felett az én véleményem az hogy mindenhol veszélyes és én nem közlekedem így.
a városban 100 meg értelemszerűen nem a 30-as övezetben, de budapesten (nem tudom ki honnan ír) számtalan helyen biztonságosan lehet csorogni 100-zal, a főutak többsége több sávos.

de felőlem mindenki úgy közlekedik ahogy akar, nem akarok én papolni. annyit megjegyeznék még, ha az én autómba kenődik egy önjelölt ghostrider és túléli, a saját kezemmel fejezem be amit elkezdett, és ott helyben felnégyelem az illetőt - persze csak ha egyértelműen ő volt hülye
amíg nem történik meg a baj mindenki lazábban kezeli ezeket, remélhetőleg még egy nagyobb perec után sikerül rájönni mindenkinek hogy mi a helyes és felelősségteljes gondolkodás.
Bocsi, de nagyobb gáz, és sokkal balesetveszélyesebb városban 100-al menni, mint lakott területen kívül 200-al...
Félre értés ne essék, én nem azért írtam amit írtam mert ha 90 van akkor 90-el megyek hanem abban a tartományban motorozom mint amit nalim is írt, 110-150. Nyilván olyan helyen ahol a körülmények is megfelelőek ehhez.
Helló
Én 20ért vettem az 5mm mélységű 180/55 R17 Metzeller M3-at felszerelve.
Nem tudom hogy hol laksz, de segítek ebben ha érdekel.
Mondjuk múltkor már nagyon kevés volt nála.
Lehet kapni garnitúrában is de külön külön is.

Üdv: Fecó
tegnap engem is belevittek, stíröltem őket aztán belefutottam egy traffiba :(

annyira azért nem voltak jók így
Én eddig háromszor mentem 200 felett a motorral, 2x a 14-es úton Szlovákia felől egy nyíl egyenes szakaszon, úgy hogy nem volt forgalom és a vadakat is lehetett volna látni, mert csak szántó volt kétoldalt. A harmadik alkalom pedig most vasárnap a túráról hazafelé esett meg, az új elkerülő úton Csorna és Rábapatona között, de ez az út kb. autópályának felel meg.
Egyébként én is azt vallom, amit nalim8 írt, ezért is tudtunk normálisan, kúltúrált módon túrázni együtt vasárnap.
Köszi szépen.
biztos ciki a sok versenyző között ilyet leírni, de én még nem mentem 180 felett a vasammal..
pedig nem vagyok egy szent, olyan 100-as tempó körül érzem jól magam (városban is sokszor elkúszik ide az óra), ha nem akarok nézelődni akkor 120-130-cal szoktam utazni. 100-nál 5000 a fordulat, ideális a fogyasztás és lehet nézelődni.

aki 200 felett megy közúton az vagy szeret nagyot mondani és nem igaz, vagy ha komolyan gondolja akkor csak idő kérdése mikor kenődik szét egy tereptárgyon, és akkor garantáltan zsákban viszik el. nem a gyorshajtással van a baj emberek, hanem azzal hogy ilyen tempónál ha bármi történik, meghaltál. egy benézett kanyar és a szalagkorlát vagy az első fa / buszmegálló darabol fel, esetleg a távolsági busz ami arra jár, és higgyétek el az eszetlen száguldozásból csak idő kérdése, hogy mikor lesz tragédia. szerencsésebb esetben 100 év után, így előbb halsz természetes halált, ha peched van akkor 20 évesen húznak zsákba.

és akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ha elesel a 200-zal száguldó motorod ki tudja hol áll meg, de remélem nem a szembejövő 5 tagú család autója fogja meg...

na ennyit a szenteskedésről, folytassuk a beszélgetést :)
Valaki keresett gyertyát, én boltban vettem májusban 6000/ db áron gödöllőn egy olajboltban. (imr9c9hes) tökéletes, és szerintem árban is elfogadható.
Nekem úgy rémlik elég a 108-as is. Nekem legalábbis az van rajta 525zvm2.
Azt sajnos nem! Szeretnék segíteni, de utána próbálok járni én is!
A nézelődéssel csak csinyán! Forum előtt egyszer a lányok vittek bele a bajba!
Jo en lany vagyok , de en pl. a varosban mondjuk olyan 70, kozuton meg a 110-130 kenyelmessel megyek...ha motorozom nem csak a szaguldas a lenyeg, en pl. szeretek nezelodni... (ezert megyek inkabb szep helyeken mint autopalyan). Ha CSAK az lenne a lenyeg hogy gyorsan eljussak Abol Bbe nem biztos, hogy motoroznek. De ez az en velemenyem...
Azt tudtam , hogy az a méret. A Pirelli oldalán is Újdonságnak van feltüntetve ez a méret. Biztos ezért drágább. (meg a +5 cmért )

Ennyi.

(Különben meg a 130-150 átlagsebességnek teljesen jó. Az mondjuk faluban 60-80 , kívül meg lehet párszor 200 felett is. Persze csak ha a körülmények megengedik. )
A /szám jelentése: a gumi magassága a szélesség arányában. Ha jól tudom azért jó,mert így bedöntött állapotban a gumi aszfaltra felfekvő területe nagyobb.

Hmm, miért drágább? Gondolom mert speciális méret.
Predakon, Zozy: szerintem mindkettőtöknek igaza is van, meg nem is. Persze nem én vagyok az etalon,de valahol a "mindig betartom a 90-et" és a "200-al megyek a közértbe is" típus között vagyok. Láttam már pályát meg tiltásban a fordszámmérőt, de leginkább 130-150 között érzem jól magam.

Voltam egyszer túrázni egy csapattal, 90-el mentünk végig a Balaton északi partján, na az sem normális dolog. A motorozás lényege a gyorshajtás, csak nem mindegy, hogy hol és mikor. Aki ezt nem így gondolja, az valószínűleg nem tud motorozni.

Van egy "Ezresgixer"-es csapat mifelénk, na azok úgy mennek,mint az állat. 150-es tempónál kikerülnek, mint a pocsolyát. Nagyon tudnak, meg szívesen tanulnék is tőlük, ha kicsit visszavennének, de az már sok közúton. Menjenek pályára.
Csajokkal együtt?
Én is cseréltem első kerék csapágyat, de én megvettem a Karasnában. Koknkrét típushoz kértem alvázszám alapján és így 1db 5050ft-ba került, így a kettő 10.100ft. Elvileg jó bele másmilyen csapágy is, de én nem biztos, hogy játszanék ezzel. Méretet sajnos nem tudok mondani hozzá.
Tud valaki 90%os hátsó gumit?
Pesten én is tudnék de nem engedik kihozni hogy a haverom elhozza. Csak úgy működik hogy beállok motorral, felteszik és mentem is.
Pesti ismerőseim csak így vesznek gumikat. Alig használtak, sokon még a "szőrök" meg a gyári jelek rajta vannak a futófelületen , tehát pár kmt gurultak vele max, a gyári ár töredékért.
Jó lenne ilyet szerezni mert egy új hátsó 50-60eft, a vágott slick 12eft ami tök jó és 3000kmt simán elmegy és rohadtul tapad (csak eső ne essen), de nincs rajta 'E' betű.
Valaki meg tudná mondani, hogy miért drágább egy 180\60\17es gumi mint a 180\55\17es? Jobb? De miért? Állítólag versenyen is \60as gumival mennek.
30eftért adnának egy Pirelli diablo rosso cora-t ami 180\60as , 50km-t mentek vele. Lista ára 65-70eft állítólag. Kb 5eft-tal több mint a \55ös.

(csak kérdezem mert érdekelne, de most ennyim sincs és inkább megint felmegy a vágott slick 12eftért felszerelve)
Köszi Bryan!
Az pilota mennyibe kerul?