Kis segítség kellene. Szerinted a 100LE-ig ajánlott láncok pl. DID 525 vm2 X gyűrűs vagy DID 525 vx elengendően erősek a bringára, vagy érdemesebb megvenni a 100LE felett ajánlott láncokat pl. DID 525 zvm2....?
Elvileg a gyári lánc is 100LE-ig, szóval a gyengébbik kategóriába tartozik, ha jól tudom.
Elütött egy őzet?! Remélem tényleg nem komoly. Én meg egy szerencsetlen macsekon mentem majdnem keresztül, alig tudtam kikerülni.
Estefelé majd teszek fel pár képet, amit telefonnal csináltam.
Nem tudtok valami nagyon ócsó idomról F4i-re? Egy jobbos és egy fejidom kéne rá, lehetőleg minél olcsóbban. Karcok, szín nem érdekel, csak legyen egyben, ne kelljen műanyagozni. Neten találtam balost 5 ezerért, de jobbost és fejidomot hasonló áron sajnos sehol nem találtam. Előre is köszi a segítséget!
Szombat este eszembe jutott, hogy a Schwarzenbach-Bromberg szakaszt ne hagyjuk ki, hát nem csalódtunk sz.tem. Ézésre 45 fokos emelkedő, visszafordítókkal, ebből 200m-en három...A kilátás meg...
Nekem az jött be a legjobban, de Höllental is nagyon jó és gyönyörű rész.
Visszafelé már puhánykodtunk, Sopronnak jöttünk, ami annyira nem izgalmas, de így elfáradtunk rendesen. Én legalábbis.
Lánglovag meg elcsapott csorna-környéki őzet, szerencsére nincs nagy baj, de ezt majd ő elmondja.
Nagy problémával fordulok hozzátok hátha tudtok segíteni!
Van nekem egy cbr600 f2 es típusú motorom 92-es gyártmányú. Egy éve is csinálta ugyan ezt a jelenséget de utána abbahagyta, most megint kezdi de nagyon rossz :/
A hiba:
3000-es fordulat alatt köhög, gáz adásra nagyin bedadog van hogy le is fullad, valami elektromos baja lesz mert ha lekapcsolom a lámpát akkor működik rendesen, de pld ha minden lámpát felkapcsolok megáll a motor. Új aksi van benne vettem fesz szab (és egyenirányítót?) is de nem változott a dolog, Viszont az eredeti és amit vettem hozzá két csatlakozónál égés látható a csatlakozón, járó motornál viszont ha lehúzom a csatlakozókat ugyan úgy megy tovább mintha misem történt volna... külön áramkör van a gyújtáshoz? Az aksi meg nincs lemerülve ha csak róla venné az áramot ugyanis ha megáll a motor lazán újra lehet még indítani önindítóval... Valakinek valami ötlet?
Nekem is mondja mindig az asszony, hogy miért ilyen drága hobbit választottam, de nem tehetek róla a véremben van. Na meg azért szereti ő is a motorozgatást. Néha nálunk is erőn felüli vállalás a motorozás, valahogy mindig megoldjuk. Ebben viszont nagy szerep jut az asszony pénzkezelési fortélyainak
Jó ötletek ezek az együtt motorozgatások, csak elég nehéz összehozni, hogy mindenkinek jó legyen. De próba szerencse
A következő legyen mondjuk a Horvátországi hegyeken át egy tengerparti túra. Asszonypajti már tervezget is. Talán még egy egy éjszakás, tehát 2 napos túra is lehetne!
2 főre 10eft egy éjszaka. De majd ezt még megdumáljuk.
Kaposvárról legalább 600 km oda-vissza. 180km-t tudok elmenni jobb esetben 1 tank benyával attól függően, hogy mennyire pirítok. (volt már rá példa , hogy 150-160 km után kivillant a "tankolj már lámpa". De akkor tényleg nagyon határon mentünk mindenhol.)
Szóval a 600 km az legalább 3.5-4 tank benya. 1 tele tank 6500-7000 Ft. Na így jön ki az az összeg. Sajnos!
Hogy sikerult vegul a tura nektek? Minden rendben volt?Mondjuk kicsit irigykedtem vegig a hatterben hogy mien jol viszitek,mig az en kicsikem szerelonel van egy hetig,s csak a Sbk 2011 marad meg a mocizashoz:( Na de a lenyeg a lenyeg,rendbe van szedve a motra,karbipucolas,karbiszinkron,vezermulanc csere.Eddig 3000 s 4000 kozt csorombolt a lanc miatt,most meg mintha turbo lenne benne,suvit diszkreten ebben a fordulatszam taromanyban.Valakinek valami otlete?Ha gondoljatok a nyaron, egy Transzfogaras,Transzalpina turat szervezunk az itthoniakkal,szivesen latunk benneteket is.A Transzalpinan friss aszfalt van,a Transzfogarason mar nem annyira.Berakok egy linket,amit meg a Transzfogarasos turarol irtam volt a tavaly http://www.tesztmotor.hu/olvasoi/mese/a-vilag-legszebb-utja.html .Ja es mindket szerpentin Erdelyben van
Én is sajnálom, de megértem. Zozynak oda-vissza 600 km, az azért 200-al több, mint nekünk.
Én se vagyok Joe bácsi, néha kicsit anyagi erőn felüli ez a motorozás dolog nálam is (néha meg nagyon) de mondjuk egy középkategóriás autó fenntartása se sokkal olcsóbb.
Nem tudom megyunk-e.
Anyagi gatak keletkeztek. Eddig is ugy volt hogy szukosen kijon a tura ,de nem, mert az asszonykameknak kijott a teli futes tullepes (tavfuttes) 24000Ft es ez nelkul is szuken jott volna ki az a 30000Ft amibe ez a tura kerult volna. Csak a benzin min. 22000Ft.
Megprobaltam meggyozni hogy megoldjuk de most meg a 40 fokot is mondja hogy ilyen melegben nem bir ki 600 km-t motoron.
Ha valtozas lesz azonnal szolok!
1-2 het mulva anyagilag megoldhatobb lesz tuti!
Nagyon mennek NAGYON, de egyedul a 30 ropi nekem is sok. A 15000 meg siman bele fert volna.
SORRY
Kis segítség kellene. Szerinted a 100LE-ig ajánlott láncok pl. DID 525 vm2 X gyűrűs vagy DID 525 vx elengendően erősek a bringára, vagy érdemesebb megvenni a 100LE felett ajánlott láncokat pl. DID 525 zvm2....?
Elvileg a gyári lánc is 100LE-ig, szóval a gyengébbik kategóriába tartozik, ha jól tudom.
Nálatok melyik van,és mennyi szettben?
Köszi