Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ment a mail privátban, hogy melyik jó helyette! (Nem nyilvános!)
Szia. Meg van a "miért"-je az iridiumos gyertyáknak, hidd el. Én nem tenném bele a CR9EH-9-et az IMR9C-9H helyett!
A tank mögötti, az ülés fölötti rész érdekelne konkrétan.
mindjárt megnézem, hogy van-e hozzá
CBR 600 F2,3,4 bontott alkatrészek eladók. 70/6321-829
Még csatlakozhattok egy kis szombat délelőtti guruláshoz:
https://www.facebook.com/event...
Még egy kép a vasakról, hátulról:
Itt van pár kép a túráról, remélem lesz még alkalom még egy ilyesmire.
Egyébként melyik az a gyertya típus, ami olcsóbb mint az iridiumos, de szintén jó bele, csak max nem bírja addig? Előre is köszi (Bryan ).
Jópofa srác vagy, engem nem bántottál meg csak más a véleményünk a motorozásról és arról hogy hol hogyan húzzuk a gázt, 100 életed van belefér :) szeva
Örülök h jó volt a túra! A következőre én is benevezek
Nem lóg csak múltkor ki volt szedve a kerék és hát a csapágyak nyomják a zsírt kifele illetve nem a legtökéletesebb!Tudod a méretét esetleg?Vagy konkrét típust?
Aranyos lehetsz.
Alakzatban is lehet menni akármeddig, akárhol. De tény hogy nem szívesen megyek 50el faluban meg 100al lakott területen kívül. DE attól még szoktam ha mondjuk kezdő is van közöttünk vagy gyengébb motorral valaki. Van haverom pl. akinek gsx-r 600a van de akárki körbe motorozná egy babettával is. Na ha ő jön velünk akkor mindig bevárjuk és alapból úgy megyünk hogy ne "húzzuk" bele olyan szituba amit már nem tudna kezelni.
DE attól még nem szeretek így menni!
Megbeszélhetünk nyugodtan egy találkozót pl a Mecsek pihenőnél vagy Pécstől a Balaton déli partjáig akárhol egy gurulásra. Én lennék a legboldogabb ha hasonló tempóban motorozó srácokkal mehetnénk motorozgatni. (vagy pályázni de arra nem nagyon van pénzem, de az euro-ringre is mehetünk majd 1x csak előre beszéljük meg)

(de "bírom" az olyan motorosokat mint pl a báttyám akit imádok , de sportmotorokat vesznek mert az rohadt trendi meg vagány de a vezetési stílusukhoz egy 125ös nagyrobogó is sok lenne de a tesóm legalább nem irogat SPORT MOTOROS fórumokon ha valaki 90nél jobban megy)

Nincs harag, remélem nem bántottam meg senkit!
Esetleg neked is "lóg" az első kerék, amit műszakin, a kerék megrázásánál behúzott elsőfékek mellett mondtak?
Hú basszus, még szerencsésen megúsztátok!

A gyári új 34.780.-Ft, de nézek bontottat is.
Helló!
Meg tudná mondani valaki h az első kerékbe milyen csapágy kell?Esetleg konkrét típus ami javasolt?
Köszi
G.Zozy: az eddigi kommentjeid alapján teljesen biztos vagyok benne, hogy nem mész mint az állat sehol, csak balatonra 200-al meg ki tudja még hogy hol és milyen körülmények között.
Persze azt csinálsz ami jól esik csak nehezen tudnám elképzelni, hogy egy túrán 5m-nél tovább bírnád a zippzár alakzatot és a sebesség korlátozásokat.
Én nem régen kérdeztem meg. DID lánc 33eft, hátsó lánckerék 8eft körül az első meg 4100. Én most csak első lánckereket cseréltetek 1el kisebbre az erő miatt. (15ösre asszem mert a gyári 16os)
JT márkájú.
Szia.
Nem igazán tudom neked beazonosítani, hogy a gyári lánc melyik u.gy. DID láncnak felelne meg, nem mennék bele találgatásokba.
Azt viszont tudom, hogy a 100LE fölötti lánc ajánlott inkább a motorunkra, mert -értelem szerűen- tovább bírja.
Előre mindenképp egy gyári lánckerék dukál a minőség és a láncvezető gumibakok miatt, hátra jó az u.gy. lánckerék is.
Tehát DID lánc: 525ZVM-X (116-os: 36.200,-Ft, arany színű: 39.800,-Ft)
Gyári első lánckerék: 13.900,-Ft
U.gy első lánckerék: 4.100,-Ft
U.gy hátsó lánckerék: 8.000,-Ft
Gyári láncszett pl. 2005-ös F4i-hez br. kk: 63.275,-Ft
Ismeretlen úton nem megyek így! Nem megyek bele olyan kanyarba állat módon aminek nem látom a végét!
Én már ébredtem úgy (angliában) , hogy éppen 6an tettek rá a hordágyra nyakmerevítőben és a nevemet kérdezgették meg hogy milyen nap van azt figyelve hogy mennyire vagyok képben. Na akkor sem láttam hogy a döntött tempós ballos kanyarban egyszer csak megjelent egy körforgalom. (új út volt, nem volt még kitáblázva Corby felé, egész heti meló után mentem fáradtan egy körre. Aztán az lett a vége hogy 1mp alatt vágták le rólam a ruhám valami lézer ollóval mert mindent vágott mint a vajat)

Szóval ismeretlen helyen, ismeretlen kanyarban nem tempózok!
Ja igen, majdnem elfelejtettem! Szükségem lenne egy első sárvédőre, ha valakin tud jelezze. Előre is köszönöm.
Én is a balatonon voltam ez helyett
nekem is el kellett volna mennem :(
Mi nem mentünk ám 200 felett, legfeljebb olyan hosszan.

Fogd vissza magad, különben nem viszünk el legközelebb.

Viccen kívül,volt egy-két tréfás kanyar. Mondjuk csorogsz le a szerpentinen 100-al, aztán jön egy visszafordító, ha későn veszed észre, így is keresztben csúszva veszed be, szóval ott nem nagyon érdemes száguldozni.
De jóó! (a túra, nem az őz elütése)
Legközelebb remélem tudunk mi is menni! Tökre bosszant , hogy nem tudtam ott lenni! Ezért idegből csak 200 felett mentem le a Balatonra 2 napra!
Hali srácok!
Az Osztrák túra tényleg nagyon jól sikerült, jól elfáradtunk a dög melegben. Szuper útvonalat tervezett nalim8 és whiskymen, gyönyörű táj és rengeteg kanyar. Én 2 óra alvás után mentem a túrára így még jobban elfáradtam. A fiatalabb srácok nagyon ügyesen "kanyargóztak", mi a nyugdíjasabb tempónkkal nem is mindig tudtuk velük tartani a lépést a szerpentineken.
Remélem még összetudunk hozni hasonló napokat
Hazafele az út végétől 4 km-re egy vasútátjáró előtt kb. 100-as tempónál elém ugrott egy őz. Olyan közel ugrott elém, hogy nem tudtam kivédeni az ütközést. Az őz hátsó combja körül találhattam telibe mert csak úgy pörgött az úton utánam, a haver jól látta hátulról és ezt ő mondta. Nagy csattanás, a kormányt majdnem kitépte a kezemből a sisakomnak repülő műanyag darabok ez kb. fél másodperc alatt. Az első sárvédőm szétrobbant (kapott belőle a hűtő is) de szerencsére nem ereszt, más kár talán nem lett!
Fő az, hogy talpon az-az keréken tudtam maradni! De a lényeg a lényeg, a túra szuper volt