Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha nalim8-al arra megyünk fel akkor Csornán megihatnánk egy kávét mert tesómék ott laknak és kávézójuk van Csorna közepén és ritkán találkozunk.
Persze csak ha útba esik majd.
Mi pedig Csornánál találkozhatunk veletek és onnan már együtt mehetünk kőszeg fele. Jövő héten még pontosítunk
Ha az útvonal wiskyman-éknek is megfelel akkor egyeztessünk majd hogy Győrnél hol és mikor találkozunk. Persze jövő héten ráér mert addig még sok minden történhet :)
Nekem 1-el kisebb fogaskerék van elől, csak az a baj h már így vettem, tehát nincs viszonyítási alapom :) A tulaj azt mondta sokkal dinamikusabb így a motor. A végsebességből nem tudom mennyit vehet le, valamennyit biztosan (persze csak akkor ha az előző fogaskerék is teljesen le tudta forgatni).
Viszont a km órám az lényegesen többet csal. GPS-hez képest kb 17 km/h.
Nekem az útvonal is és az általad leírtak tökéletesen megfelel
Majd még értekezünk
Hi! Nekem is -1, +1 van,tényleg rugalmasabb így. Avégsebesesség nem is biztos, hogy csökken, mert gyári áttétellel nekem soha nem sikerült leforgatni a hatodikat, ezzel tovább lehet húzatni 6.-ban. A cserét tényleg szettben érdemes csinálni..
Jól van, akkor menjünk erre:

térkép

Nekem gps-em nincs, de betanulom szívesen az utat, illetve lesz nálam osztrák és magyar térkép is. Megyek elöl is, ha akarjátok, bár aki gyorsabban akar vagy tud menni nálam (valószínűleg lesz ilyen, persze nem biztos az nyugodtan előremehet.

Biztosan más stílusban megy mindenki, az én kérésem annyi, hogy ne észnélkül, de ne is túl lassan, lakott területen kívül olyan 130-as utazó szerintem normális, reméljük lassabban nem akar menni senki, de nem is szívesen veretnék 180-al odáig...

Kanyarokban meg úgyis minden kiderül, illetve mindenki derül...
Nekem is mindegy merre mennénk, csak egy ötlet volt a Kőszegi határátlépés. Én csak a térképet nézegetve gondoltam arra az útvonalra, mert egy kicsit rövidebb de a végcél így is lehet ugyan az mint az általad belinkelt útvonal végcélja. Én csak a Kőszeg mellett lévő közvetlen szerpentint ismerem feljebb még nem voltam a környéken, de legalább nem kell autópályán menni. De nekem is a motorozáson van a hangsúly az útvonal mindegy.
Ismét kérem, hogy a tel.számodat majd küldd el a pirosvillam81 kukac gmail pont com címre.

Azért kell, mert bármi lehet, késünk/késtek stb. és a motoron nincs internet, ugye
Elvileg jó, bár láncot-lánckereket együtt illik cserélni.

Én megvárnám a lánccserét, és akkor előre eggyel kisebb, hátulra eggyel nagyobb, az tuti.

Sógor zsaruk vizsgálódási szokásairól nincs infóm.
Felőlem mehetünk arra is, akkor 12:00-kor Kőszegen leszünk G.Zozyval.

Viszont akkor valaki vállaljamár fel a túravezető szerepet,meg linkeljen be egy végleges útvonalat, mert már fogalmam sincs, hogy merre megyünk.
Van valalkinek itt a 600f en elol egyel kisebb lanckereke? 4000 ft es azt mondtak nem kell hozza lancot cserelni ha jo meg a lancom. Igy lent erosebb lesz viszont bukok kicsit a vegsebessegbol. Van valakinek tapasztalata ez ugyben?

Mas. Ha megyunk ausztriaba, ott mennyire ellenorizgetnek? (Elol hatul vagott verseny gumim van fent E jel nelkul, trafik? Stb.)
Ne haragudj, de butaságot kérdezel (szerintem)
-az olajfolyás nem kilométerfüggő, ha folyik, akkor folyik. Ebből kilométerre következtetni nem nagyon lehet, legfeljebb a gép korára,vagy arra, hogy megsérült a szimering, miegymás.

Ha csak ennyi baja van, az nem tragédia. Egyébként egy tízéves gépben is lehet 10.000, meg egy háromévesben is 40.000...
Nekem tök mind1, benne vagyok, csak motorozhassak végre egy jót!
Ezen az útvonalon nincs autópálya.
a féket megcsináltattam a kötelező szerviznél, nem volt tétel..
szerintem a következőnél a telókat is megoldjuk, bár panaszom nincs rá és úgy vallom hogy ami jó ahhoz nem szabad hozzányúlni.. (persze nem úgy kell érteni hogy pl a blokkban sem cserélek olajat amíg nem füstöl, de mivel a teleszkóp tipikusan olyan hogy érezhetően válik szarrá és még nincs baja, nem sietem el)

más: tegnap láttam balesetet, egy 600F társa nyalt el a 7-es úton.. megálltam, dumáltunk, hozzátenni nem tudtam sokat, de innen is jobbulást a faternak! ha fórumos az illető, írja meg mi lett a sztori vége!
Srácok!
Mi lenne ha nem Sopronnál hanem Kőszegnél mennénk ki Ausztriába vagy arra jönnénk vissza mert ott is végig hegyi utak vannak jó kis kanyargós szerpentinekkel. Nézzétek meg a térképet ti is.
2 évente cserélni kell (vagy kéne) a fék és teleszkóp olajakat is.

Nem nagy pénz amúgy. Viszont kell embert találni rá aki ért hozzá.
Értem, köszönöm a gyors válaszokat!
Hát holnap megyek megnézem, ennyit mondott a tulaja! Képeken szépnek tűnik,aztán majd meglátjuk mit mutat élőbe!
Remélem nem fürdök be vele,ha megállapodunk és elhozom!
Másfél éve van az embernél és eladja.....egy ilyen gyönyörűséget :)
Tözskönyv, 2 gyári kulcs megvan hozzá, viszont a műszakija lejár kövi hónapban......
nekem meg 52000 van már a vasban, és a telóhoz még nem nyúltam, pedig 3 éve van nálam és beletettem már majdnem 30k-t, szóval illene minimum olajat cserélni benne...

ha tényleg csak ennyi a gubanc, akkor szerintem megúszható egy szimmering + olaj cserével. szerelő azért lássa mielőtt kipengeted érte a zsetont!
Én 17 vagy 18 ezerrel vettem az enyémet tavaly és 20-nál kellett nekem is csináltatni. Mondjuk az enyémben is lehet több km volt, de egyben van és nagyon jó motor és a teló javítása sem egy nagy összeg. Szóval, ha csak ennyi baja van, akkor nem nagy probléma.
Sziasztok!

Egy 2002-es f4ből 18600km(ennyi van benne) után folyhat a jobbos telóból az olaj? Vásárlás előtt vagyok és ennyi baját mondta a tulaj, érdekesnek tartom ennyi km után,de mondta hogy nyugodtan rádughatjuk gépre tényleg ennyi a km benne......
Ezt leszámítva szép a motor nagyon!
Valakinek valami hasznos tanács?
Nem, semmiképpen. Majd belinkelem rendesen.
Én egyedül megyek, asszony ugyan van, de nem benzintyúk jellegű (sajnos) nem igazán szeret motorozni, pláne nem 400km-t.
Még valami, ugye nem akarunk autópályán menni? Csak mert az utolsó belinkelt térképen még úgy van.