Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt,hogy sikerült összehoznod pályázol?
Szia Miki!
Igen szükségen lenne még a féktárcsára.
Szeretnék kérni egy árajánlatod tölled ill.milyen állapotú a tárcsa.
A képet elküldöm az enyémröl.
Köszönöm!
Üdv:Márton
Sziasztok!

Jó hogy szóba került a kipufogó téma. Tegnap megállítottam a rend éber őrei. Tipikusan az "addig keresgélünk míg nem találunk valamit" címszó lehetett érvényben. 3-an voltak. Papírokat kért. Rendben. Aztán kötelező tartozékokat rendben. Utána világító berendezéseket nézték(végig kellett kapcsolgatnom mindent) ez is rendben. Utána az egyik elkezd lámpával nézelődni a kipufogó környékén. Ajj ajj gondoltam magamban. Nincs E betűm. Kérdezte így vettem-e a motort mondtam hogy igen. Megkérdezte az 1-ik hogy mennyi a havi keresetem? Hát mit ne mondjak ezen meglepődtem. Nagy csend nem mondtam semmit. Kis idő múlva megszólal hogy ő ezt azért kérdezte hogy mennyi idő múlva tudok beszerezni egy E betűs dobot. A műbizonylat és az E betű közül az 1-ik is elég lenne nekik. Július elejéig kaptam haladékot.
Azt szeretném kérdezni hogy ezt a kipufogót legálissá tudnám - e tenni valahogy? Honnan tudnék 1 műbizonylatot szerezni? Gondolom másnak is volt már kipufogóval ilyen gondja. Egyébként annyi jó van a dologban hogy büntetést nem kell fizetnem.
Nem akarom levenni ezt a kiput nagyon szeretem a hangját.
Segítségeteket előre is köszönöm.
Szia van féktárcsám ,ha még szükséged van rá elérhetőség az adatlapomon üdv Miki
Nagyon jó gumi. Tartós, tapadós. Ideális túragumi a mindennapokra.
Vasárnap kerül fel hátra egy road3 2ct. Sok reményt fűzök a gumihoz.
Sziasztok!

Nem tudjátok dolgozik valaki a Székesfehérvári Hondánál?
Köszi!
Nekem annó Metzeler Sportec M1 volt az R1-en és az is csúszkált. Soha nem tennék ilyen gumit a motoromra többé. A pirelli supercorsa-val soha nem volt csúszkálás. A metzeler közúton és hungaroringen is csúszkált szóval melegen és hidegen is....xar gumi volt, soha többé.

A metzeler racetec-et dícsérik csak hamar kopik. Az lehet, hogy jó gumi.

Az FJR-en most Michelin pilot road3 van, még esőben is nagyon szuper. Úgy lehet vele csapatni mint száraz úton. Viszont egy ismerős pilot road2-vel amit eléggé meghajtott esett egy nagyot első kerék kicsúszás miatt.

Szóval a gumi, motor, vezető, és időjárás függő erősen.

Én a pirellire és a michelinre esküszöm.
Annak idején nézegettem én is, de sajna nem fért bele a javításba...

Nálam Yoshi trioval lenne a csúcs.

Akra nem gyárt 600F-re úgy tudom....

Mondjuk az érdekelne,hogy mi van akkor,ha más típusra valót tesz fel az ember gyereke
Az enyémen leo vince sbk oval evo van, rohadt jó hangja van (bár én sosem hallom csak mondják) az e betű nem érdekel, azt sem tudom van e rajta :)
Nekem is olyan kéne, de ahogy írtad aranyárban mérik.

Azt a pénzt inkább eltankolgatom. :)
Az enyémen egy MIVV Suono van, E-betűs, kártyával (e nélkül semmit nem ér az E), kivehető hangtompítóval, brutál jó hanggal , de az ára is brutális (www.danger.hu)
Sziasztok!
Kinek milyen sportdob van a gépen?
Szeretnék majd venni és szívesen olvasnék pár tapasztalatot (ár,minőség,froma,"e" betű...) a különböző dobokkal kapcsolatban.
Amik főként érdekelnek: Akrapovic, Yoshimura, Two Brothers, Leo Vince, Arrow, Bódis, Martin (de persze más márkák is szóba jöhetnek)
Na és persze a muzsika sem mellékes
Köszi
Sziasztok!
99-es évjáratu F4-hez keresek egy bal elsö féktárcsát.
Ha valaki tudna eladót, az ildi.frey@gmail.com címre írjon legyenszíves!
Köszönöm!
Oké, ez így teljesen rendben van, a te hozzáállásod tök normális. Nem jött be a Sportec, van ilyen.

Én csak általában azon szoktam kiakadni, amikor sok nagyeszű a nulla motoros tudásával előadja, hogy milyen szar ez meg az a sportgumi, aztán lehet, hogy felét sem használja ki a gumi tudásának. Persze senki ne vegye magára, meg nem kötö
zködni akarok, és a fórumtagok amúgy is kivételek

Ahogy írják is, Pilot Road és Pilot Power között kb. 4 mp van, az is leginkább pályán jön elő, utcán az semmi.

Szal szerintem egy sporttúra gumival is igencsak keményen lehet veretni, és még a pénztárcádat is kíméli, mert nem fogy el 3000 km alatt.

Ahhoz, hogy egy jó mai sporttúra és egy sportgumi között (utcán) érezd a különbséget, már igencsak tudni kell motorozni, úgyhogy aki ilyet állít, annak minden elismerésem, mert ő nagyon tudhat.
Én metzeler rennsportot használok, sosem volt még bajom vele (euroringen sem). Én ajánlom :) 2,5-2,9 :)
A gumi kérdésre visszatérve, ez is nagyon szubjektív dolog. Rengeteg mindentől függ, guminyomás, aszfalt minőség és hőfok, vezetési stílus stb. Na meg az a legfontosabb, hogy ki milyen körülmények között használja a gépet. Aki sokat közlekedik vele és szinte minden időjárási viszonyok között használja egyértelmű, hogy neki nem a szupersport gumi lesz a legjobb választás. De aki szinte csak jó időben motorozik és olyan tempót megy ami eléggé feltudja melegíteni a sportosabb gumikat is az valószínű nem egy túragumit fog legjobban szeretni, főleg ha még néha benéz egy pályára is. Persze a vágott slick és hasonló nyalánkságok használatát közúton én sem tartom normálisnak.
Én csak a tapasztalatomat írtam le a Sportec M3-ról, nekem az felmelegítve is meg -meg csúszott, abban a bizonyos körforgalomban mikor majdnem pofára estem akkor is nyári kánikula volt és már vagy 80 kt-t jöttem vele nem kis tempónál és nem is egyenes szakaszon. A Pirelli Diablo Corsa III egyszer sem produkált nálam még ilyet, pedig 3 hátsót is elkoptattam belőle. Ezek az én tapasztalataim! Hisz tapasztalatokat kértek tőlünk.
Egyébként tényleg okos választás a többkomponensű gumi, a közepe nem kopik olyan hamar a szélein pedig tapadósabb, hisz úgy is ott van szűkség igazából a tapadásra.
Esőben meg úgy is oda kell figyelni minden gumira, akkor nem a száguldozás a legfontosabb. Na meg itt jön, ki hány kilométert motorozik esőben meg szárazon. Tudom mindenkit elkaphat egy zápor, de akkor meg vissza kell venni a tempóból és meg kell tanulni esőben is biztonságosan motorozni. Az meg nem csak gumi kérdése.
helló kipróbáltam úgy sem jó, kitakartam a felét a beömlőnek ami a váznál van úgy valamivel jobb de nem forog ki rendesen :S mit kéne pontosan csinálni vele szted ?
www.danger.hu
Sziasztok!
Honda CBR600f-hez keresek bukógombát lehetőleg konzolost, hogy ne kelljen fúrni az idomot, de nem igazán találok ilyet a neten.
Tud valaki segíteni?
Köszi!
aham...


































































Sziasztok! Én is leírom a gumis tapasztalatokat, hátha érdekel valakit. Nekem pilot power 2ct van, előtte is az volt, a vége felé elég sokat közlekedtem keresztben, de annak is megvan a varázsa. Most a zsír új, 2012-es gyártás(61000.- volt!) elég jól tapad, de hosszú egyenes után azért mocorog a hátulja egy autópálya fel-,vagy lehajtón. Pályán sincs vele gond, amíg nem 2:00 a cél a Hringen. Nekem eddig ami a legjobb volt tapadás tekintetében az a bt002, bt003, de ezek nem túl tartósak, dehát valamit valamiért. A supercorsa is nagyon jó volt, sc2-t használtam, ez utóbbiak viszont esőben nem sokat tapadnak, de azért lehet velük közlekedni.
Hali!

Contit még nem használtam,de csak rosszat hallottam róla. Igaza van Nalim8 kollégának. Michelin Pilot Power abban az árban van. Unokatesóm ezt használja az ugyanilyen motorján. Csak ezt más nem hajlandó rátenni. Esőben is jól tapad. A 2 CT változatot ajánlanám (2 komponensű.) Nem sokkal drágább a simánál de a sima változat elég hamar elkopik pláne hátul...
esőben nem motorozok, a motorozás legyen élvezet, ne szívás
Aki szerint a Metzeler Sportec M3 szar, továbbá közúton legalább Supercorsa-val kell közlekedni, annak ajánlom figyelmébe a következő cikket:

link

Én ebből azt a következtetést vonnám le, hogyha a sportgumi megcsúszik a körforgalomban, akkor nem a versenygumi felé kell váltani, hanem vissza a sporttúra felé.

Pesze mindenkinek szíve-joga, felőlem mehettek slick-el is, de esőben én megyek el kívülről....