Szia hát igazából valami gyenge kopogást hallok de hibátlanul forgatja a hajtókarokat.....remélem nem lesz baj..olajat leeresztettem vadonatúj olajszűrő van benne,akkor próbáltam ki.....Hát hétvégén megpróbálom beinditani olaj vissza stb és hát meglátjuk,szerencsére egy barátom tök véletlen elad nekem egy cbr blokkot ugyanezt....lehet ha bedöglik kivágom és bele a másik blokk...szerencsére nincs mitől félnem még......
TÚRAFELHÍVÁS
lásd előzmény (mindig az eredeti hsz-re fogok visszautalni, de folyamatosan frissítem az infókat)
Szóval akik jönnének eddig: G.Zozy
Whiskyman
nalim8
Még annyi,hogy a túrázás alapvető szabályaival remélem mindenki tisztában van: cikcakk alakzat, egyenesekben az utazósebességet nem lépjük, előzésnél balra kitett karral segítjük a mögöttünk haladót, ha szabad a pálya, stb. stb.
Az, hogy ki-mennyire csiga természetesen relatív, a gyorsak úgyis előremennek,de lekanyarodás előtt egymást bevárjuk stb.
Lehet fegyelmezett motorozás odáig, a szerpentinen meg "szabadprogram" utána megbeszélt indulással. Szóval minden megoldható.
TÚRAFELHÍVÁS
lásd előzmény (mindig az eredeti hsz-re fogok visszautalni, de folyamatosan frissítem az infókat) reméljük a többiek nem bánják, hogy mindenféle túrákkal teleszemeteljük a fórumot
Szóval akik jönnének eddig: G.Zozy
Whiskyman
nalim8
Whiskyman:Felőlem mehetünk Höllenthal felé is, ha szerinted jó, az Eisenstadt-Stotzing egyébként brutál jó, azt biztosan tudom, én inkább arra mennék.
A kettő együtt kicsit sok, bár még teljesíthető: térkép
Sziasztok!
Segítség kellene!
Vettem egy hátsó motoremelőt de nem passzol a motorhoz mivel nincs emelőszem a vázon.
Van valakinek esetleg ilyen szerkezete F4-hez?
Hogy kellene átalakítani az emelőt?
Én ugyan nem sport motor szerelő vagyok hanem csak mezőgazdasági gépek motorjait szerelem de ilyent még nem hallottam hogy még egyet kibír. Ha úgy szorult meg akkor főtengely csapágyak is megszorultak akkor nyekk mindennek. Ha már egyszer megszorult akkor valami fém sorja is van meg egyebek. Tehát olaj leenged szűrő csere. Valamint nem tudni hogy mennyit kaptak hajtókarok vagy lett e valami tekeredés nyúlás a hőterhelés miatt.
Legtöbb esetben amikor nálunk motor megszorul nyúlik a hajtókar szem és a dugattyúszem is . Tovább nem írom mert órákig lehetne írni a dolgokat. Tény hogy lehet hogy használható marad a motor valamilyen szinten de kapott a jóból az tutti és nem tudni mikor adja meg magát pontosan
Angliában dolgoztam 5,5 évig. Ott kint vettem a motort és ott vettem rá Yoshi slip on-t. Amerikai, (nagy USA felirat a japán felirat mellett ) , de az E betüt nem találtam rajta!
Viszont amikor haza hoztam akkor így lett forgalomba helyezve és így fényképezték le. Szóval ha a rendőr bele akarna kötni akkor mondom neki hogy a Közlekedés Felügyeletnél így lett Mo.on forgalomba helyezve.
Mi is akarunk menni Ausztriába mostanában Győrből. Nem akarsz, vagy akartok eljönni Höllentalba? Van ott egy majdnem 20 km hosszú szerpentin, az osztrákokra jellemző tükörsima aszfalttal. Kocsival voltunk ott 2 hete és akkor beszéltük, hogy motorral vissza kell jönni.
Ahova te nézted a túrát, onnan már nincs olyan messze, akár mehetnénk együtt a Fertő tótól. Itt a térkép, a szerpentines rész a cél előtti szakasz, egész jól látszik a térképen is.
Normális,nem tötymörgő de nem is száguldozó, nemdohányzó (csak vicc :) társakat keresek egy osztrák körre.
A túra célja Eisenstadt-Stotzing szerpentin, esetleg Hof am Leithaberge-Donnerskirchen. Sok motorozás, kevés nézelődés.
Várható utazósebesség 130, nehézségi fok mondjuk 3-as.
A túra egynapos lenne, Hévíztől kb.400 km,összesen ezért elsősorban a nyugati országrészben lakók jöhetnek számításba, bár akinek belefér, jöhet messzebbről is.
Időpont lehet június 30, vagy hétköznap egyeztetés szerint, ha nem esik.
Túrának nem írom ki, szerintem 5 motor lenne ideális. Szóljatok,hogy érdekel-e valakit. GPS-szel rendelekzők előnyben, nekem nincs, de azért eltévedni nem fogunk :)
Valaki tudna segíteni futómű beállítás ügyben? A hátsót maxra tekertük már fél éve. Jobb lett! Stabilabb lett de még sem pattog el.
Az elsőt pár napja állította keményebbre egy itteni (Kaposvár) szerelő akinek motoros boltja van legalább 10 éve és pályázni is szokott. Gondoltam utána tök jó lesz. Erre elpattog az eleje és "idegesen" viselkedik a motor. (nehezebb dönteni, ahol eddig kanyarban 2 személlyel bő 160al mentem gond nélkül, ott most egyedül 140nél azt hittem elszáll alólam a motor )
Vissza mentem hogy állítsuk vissza de azt mondta "tekergessem és előbb-utóbb jó lesz, elrontani nem tudom". Mondom fasza, köszi!
Japán vagy amerikai a Yoshimura kipufogó a motorodon? Az E betű után milyen szám és egyéb írás van feltüntetve? A kipufogó melyik részén vannak ezek?
Segítségedet előre is köszönöm.
Sziasztok......Van egy Honda cbr 600f1 street f motorom...és az a helyzet hogy az olajhűtő mindig folyt és bepipultam leszedtem...erre megszorult nekem a paripa... indítható,nincs baja forog már!A kérdésem az lenne hogy nagyon fontos az olajhűtés neki?Mert 1 kis picike 1 soros szarja van....Szóval szerintetek nincs baja vagy nem lesz baja neki?Visszakötöm a hűtőt mindenképpen!Milyen lesz ezután?Mert hallottam ha 1 Japán megszorul 1 et még bír.....Üdv Tomi és köszi a válaszokat.....
5L-es fogyasztás?
Még régen tele tankolva 200km után már bevillant.
De az elmúlt pár évben átlag 160-180km-t tudok elmenni egy tankkal. Persze nem éppen kíméletesen megyek vele. Gyári légszűrő és egy yoshi tri-oval carbon dobbal. Tudom , hogy szegényt így széthajtom de anyagi okoból nem cseréltem még le. De majd jövőre , jön az 1000RR! (ha minden jól megy )
Amúgy a világ egyik ékköve az F4!
Hát rendőrbe még nem akadtam, és remélem hogy nem is nagyon fogok:D Nincs hozzá műbizonylat csak bele tette valahogy (nem tudom mivel csinálta) az E betűt, meg elvileg ha benne van a DB killer akkor szabályosan használható:) Én mindig viszem magammal, aztán ha megállít a rendőr akkor azt mondom hogy így vettem:D:D és imádkozok hogy elengedjen:D De errefelé nem nagyon harapnak a zsaruk:) Mátraszelén dolgozik a csávó:) korrekt, és rendes:)
2 hét