Az uj Scorpion bukom tobbe kerult mint az elozo Shoei... szoval annyira azert nem egy szar kategoria... elmondanam hogy attol hogy uj, meg nem biztos, hogy szar..
köszi a választ! Tetszenek ezez a házi megoldások
Valami ilyesmire gondoltam én is, csak nem tudtam, hogy kell-e esetleg vmi extra biztosíték vagy vmi más elektronikai kütyü..
A tartót azt úgy akarom megoldani, hogy ebayről rendeltem biciklis telefontartót, ahhoz majd tervezek egy kis lemez konzolt, amit meg a tanktartó csavarra gondoltam feltenni. A kábelezésen meg majd ha ott járok akkor kitalálom merre rejtsem el és hová rögzítsem a csatit.
Én egy hónapja vizsgáztattam a motort Győrben, a Magyar Autóklubnál. Nekem is autós fékpadon méricskéltek, szerencsére nem volt gond, csak a kissé meghajtott rendszámra morogtak valamit. Jah, meg előtte szóltak, hogy gyári kidörrentővel vigyem, szóval plusz 5 perc szerelés. Szerencsére a hátsó gumira nem szóltak be, pedig már nem éppen makulátlan.
Szia.
Van ilyen tapasztalatom. Vettem egy szivargyújtó lengőcsatlakozót, ilyet a Motoboxban Pécsett, meg egy megfelelő szivargyújtó töltőt a Nokia telefonomhoz. Meg egy autós bölcsőt a telefonhoz. Aztán a lengőcsatit rácsavaroztam akku sarkaira, szépen kivezettem ülés alatt, idomra rászigszalagoztam (ez nem volt esztétikus, de cserébe nem kell sokat szerelni meg megbontani idomot) ott volt a töltő összedugva, hogy könnyen bonthassam (éjjelre kihúztam, nehogy lemerítse akkut), az autós bölcsőből meg némi napozószivacsból és tépőzárból telefontartót barkácsoltam a kormány közepére és kész is a házi GPS és telefontartó. Ezzel a verzióval voltam Németországban meg Alpok túrán, a korábbi kis Ninjámon csak a vezetékezés volt így megoldva, sőt ott ülés alá befért a nagyja, ott még nem volt tartóm, ott az egész telefont ragasztottam a tanktáskára. Azzal az installációval meg Milánóig mentem.
Szeretnék a motorhoz szivargyújtó csatlakozót GPS-hez.
Valakinek van innen ilyen szerkezete beszerelve, vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Gondolok itt a beszerelésre, kábel elvezetésre, árra stb.
Helló Bryan!
Az lenne a kérdésem, van nálatok beszámítás is az eladó motorokba? Konkrétan ezt a gépet néztem ki:http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/58629/honda-vfr-800
Ha tudsz még róla valamit, ami a hírdetésben nincs leírva megköszönném. Válasz jöhet e-mailra is: pityumotor@freemail.hu
bury: Superzone-ban minőségi bukót nem nagyon fogsz találni, arra célzok hogy nagy nevek nincsenek ott csak az olcsóbb kategória, pl scorpion amiről soha életemben nem hallottam semmit.
Koszontem szepen mester:)Most mar csak vezermulancot s feszitot kell keressek.Kicserelem most,s kb meddig fogja birni az uj?Kinek mien tapasztalata van ezzel kapcsolatban?Mien tipusu feszitot ajanlotok,mien lancot vegyek?
Szia, köszi a választ. Még egy ötletem van, megnézem a hűtő tetején (úgy nézem magasabban van mint a hátsó tartály) levő kupaknál, hogy ott van-e rendesen víz, lehet hogy levegős. Egy próbát megér, aztán megy szerelőhöz ha úgy sem jó.
Én azt is évente egyszer kifujattam kompresszorral és a következő évben cseréltem, tehát két évente, kb. 10-12 ezer kilométerenként.
De a sportszűrő jóval költség hatékonyabb és jobban is lélegzik tőle a vas. Nem kell félni a használatától, ha odafigyelsz rá és rendszeresen tisztítod nem okozhat semmilyen problémát.
Ha meg van hozzá sport dobod is az üzemanyag rendszer ráhangolásával több pacit is kicsikarhatsz a vasból mindenféle élettartam rövidülés nélkül.
Autós fékpad nem alkalmazható motor fék mérésre. Nekünk is be akarták mérni az FJR fékét, hát meg is bukott a gép szerint. Pedig olyat fog, hogy az rettenet. Na meg ABS-es is + integrált, tehát első és hátsó fog egyszerre bizonyos százalékban.
köszi az infót;) 2000 km raktam bele mióta kivettem akkor tiszta volt.szóval még ráérek újra kitakarítani. Amúgy a gyári szűrőt hány km ként kell cserélni? Az biztosabbnak tűnik nekem, mert tuti nem enged át semmit csak megéri-e mindig venni bele.
A sportlégszűrőt én 5000 km-enként tisztítom, mivel sport motorral nem nagyon közlekedem poros úton. Van hozzá komplett tisztító és olajozó készlet. Lefújod a tisztító szerrel mi feloldja a dzsuvát, utána lemosod langyos csapvízzel. Száradás után pedíg lefújod az olajozó sprével és már mehet is a helyére vissza.
Nekem bevált, egy gyári szűrő árának 2/3-áért megvan a tisztító szett, mi legalább 5-6 tisztításra elegendő. De a sportszűrőt legalább 5000- renként tényleg tisztítsd meg, igaz a légáteresztő képessége tényleg nagyobb mint a gyárinak, de ebből kifolyólag a szemetet is hamarabb beengedi a hengerekbe ha nem figyelsz oda rá eléggé.
köszi a választ! Tetszenek ezez a házi megoldások
Valami ilyesmire gondoltam én is, csak nem tudtam, hogy kell-e esetleg vmi extra biztosíték vagy vmi más elektronikai kütyü..
A tartót azt úgy akarom megoldani, hogy ebayről rendeltem biciklis telefontartót, ahhoz majd tervezek egy kis lemez konzolt, amit meg a tanktartó csavarra gondoltam feltenni. A kábelezésen meg majd ha ott járok akkor kitalálom merre rejtsem el és hová rögzítsem a csatit.
Hát nem győri vagyok, hanem lipóti, de ezüst-piros-fekete a mocim, és mivel sokát járkálok Győrben, elképzelhető, hogy engem szoktál látni. :)
Van ilyen tapasztalatom. Vettem egy szivargyújtó lengőcsatlakozót, ilyet a Motoboxban Pécsett, meg egy megfelelő szivargyújtó töltőt a Nokia telefonomhoz. Meg egy autós bölcsőt a telefonhoz. Aztán a lengőcsatit rácsavaroztam akku sarkaira, szépen kivezettem ülés alatt, idomra rászigszalagoztam (ez nem volt esztétikus, de cserébe nem kell sokat szerelni meg megbontani idomot) ott volt a töltő összedugva, hogy könnyen bonthassam (éjjelre kihúztam, nehogy lemerítse akkut), az autós bölcsőből meg némi napozószivacsból és tépőzárból telefontartót barkácsoltam a kormány közepére és kész is a házi GPS és telefontartó. Ezzel a verzióval voltam Németországban meg Alpok túrán, a korábbi kis Ninjámon csak a vezetékezés volt így megoldva, sőt ott ülés alá befért a nagyja, ott még nem volt tartóm, ott az egész telefont ragasztottam a tanktáskára. Azzal az installációval meg Milánóig mentem.
Szeretnék a motorhoz szivargyújtó csatlakozót GPS-hez.
Valakinek van innen ilyen szerkezete beszerelve, vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Gondolok itt a beszerelésre, kábel elvezetésre, árra stb.
Köszi!
Ha érdekel valakit,bontásra itéltem F1-es cbr-em,minden alkatrésze baráti áron eladó,lehetőleg telón keressetek,mert keveset netezek! 30 259-05-47
Az lenne a kérdésem, van nálatok beszámítás is az eladó motorokba? Konkrétan ezt a gépet néztem ki:http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/58629/honda-vfr-800
Ha tudsz még róla valamit, ami a hírdetésben nincs leírva megköszönném. Válasz jöhet e-mailra is: pityumotor@freemail.hu
Köszi a segítséget: üdv: Sityu22
De a sportszűrő jóval költség hatékonyabb és jobban is lélegzik tőle a vas. Nem kell félni a használatától, ha odafigyelsz rá és rendszeresen tisztítod nem okozhat semmilyen problémát.
Ha meg van hozzá sport dobod is az üzemanyag rendszer ráhangolásával több pacit is kicsikarhatsz a vasból mindenféle élettartam rövidülés nélkül.
Nekem bevált, egy gyári szűrő árának 2/3-áért megvan a tisztító szett, mi legalább 5-6 tisztításra elegendő. De a sportszűrőt legalább 5000- renként tényleg tisztítsd meg, igaz a légáteresztő képessége tényleg nagyobb mint a gyárinak, de ebből kifolyólag a szemetet is hamarabb beengedi a hengerekbe ha nem figyelsz oda rá eléggé.
5után alágyújtok a mocinak.
De egyedül nem jó annyira csavarogni.