Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az uj Scorpion bukom tobbe kerult mint az elozo Shoei... szoval annyira azert nem egy szar kategoria... elmondanam hogy attol hogy uj, meg nem biztos, hogy szar..
Persze,biztosíték az kell, de annak a csatlakozónak tartozéka, amit linkeltem. Más nem kell.
Szia!

köszi a választ! Tetszenek ezez a házi megoldások
Valami ilyesmire gondoltam én is, csak nem tudtam, hogy kell-e esetleg vmi extra biztosíték vagy vmi más elektronikai kütyü..
A tartót azt úgy akarom megoldani, hogy ebayről rendeltem biciklis telefontartót, ahhoz majd tervezek egy kis lemez konzolt, amit meg a tanktartó csavarra gondoltam feltenni. A kábelezésen meg majd ha ott járok akkor kitalálom merre rejtsem el és hová rögzítsem a csatit.
Szia!
Hát nem győri vagyok, hanem lipóti, de ezüst-piros-fekete a mocim, és mivel sokát járkálok Győrben, elképzelhető, hogy engem szoktál látni. :)
Én egy hónapja vizsgáztattam a motort Győrben, a Magyar Autóklubnál. Nekem is autós fékpadon méricskéltek, szerencsére nem volt gond, csak a kissé meghajtott rendszámra morogtak valamit. Jah, meg előtte szóltak, hogy gyári kidörrentővel vigyem, szóval plusz 5 perc szerelés. Szerencsére a hátsó gumira nem szóltak be, pedig már nem éppen makulátlan.
Szia.
Van ilyen tapasztalatom. Vettem egy szivargyújtó lengőcsatlakozót, ilyet a Motoboxban Pécsett, meg egy megfelelő szivargyújtó töltőt a Nokia telefonomhoz. Meg egy autós bölcsőt a telefonhoz. Aztán a lengőcsatit rácsavaroztam akku sarkaira, szépen kivezettem ülés alatt, idomra rászigszalagoztam (ez nem volt esztétikus, de cserébe nem kell sokat szerelni meg megbontani idomot) ott volt a töltő összedugva, hogy könnyen bonthassam (éjjelre kihúztam, nehogy lemerítse akkut), az autós bölcsőből meg némi napozószivacsból és tépőzárból telefontartót barkácsoltam a kormány közepére és kész is a házi GPS és telefontartó. Ezzel a verzióval voltam Németországban meg Alpok túrán, a korábbi kis Ninjámon csak a vezetékezés volt így megoldva, sőt ott ülés alá befért a nagyja, ott még nem volt tartóm, ott az egész telefont ragasztottam a tanktáskára. Azzal az installációval meg Milánóig mentem.
Te is győri vagy? Nem egy ezüst-piros-fekete CBR-ed van? Mert azt elég sűrűn szoktam látni. Én egy fekete-piros FS-el járok.
Pedig nem kellene, csak speciális tartozékkal felszerelt motoros fékpaddal lehetne mérni.
Jó reggelt!

Szeretnék a motorhoz szivargyújtó csatlakozót GPS-hez.
Valakinek van innen ilyen szerkezete beszerelve, vagy tapasztalata ezzel kapcsolatban?
Gondolok itt a beszerelésre, kábel elvezetésre, árra stb.

Köszi!
Hali!
Ha érdekel valakit,bontásra itéltem F1-es cbr-em,minden alkatrésze baráti áron eladó,lehetőleg telón keressetek,mert keveset netezek! 30 259-05-47
Helló Bryan!
Az lenne a kérdésem, van nálatok beszámítás is az eladó motorokba? Konkrétan ezt a gépet néztem ki:http://www.hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/58629/honda-vfr-800
Ha tudsz még róla valamit, ami a hírdetésben nincs leírva megköszönném. Válasz jöhet e-mailra is: pityumotor@freemail.hu

Köszi a segítséget: üdv: Sityu22
bury: Superzone-ban minőségi bukót nem nagyon fogsz találni, arra célzok hogy nagy nevek nincsenek ott csak az olcsóbb kategória, pl scorpion amiről soha életemben nem hallottam semmit.
Koszontem szepen mester:)Most mar csak vezermulancot s feszitot kell keressek.Kicserelem most,s kb meddig fogja birni az uj?Kinek mien tapasztalata van ezzel kapcsolatban?Mien tipusu feszitot ajanlotok,mien lancot vegyek?
Szia, köszi a választ. Még egy ötletem van, megnézem a hűtő tetején (úgy nézem magasabban van mint a hátsó tartály) levő kupaknál, hogy ott van-e rendesen víz, lehet hogy levegős. Egy próbát megér, aztán megy szerelőhöz ha úgy sem jó.
No igen, de ettől függetlenül mérnek rajta...
Szia! Attól függ, milyen márkát keresel. Én a motoroázisba, euromotorba, parillába, éa a már említett superzonebaszoktam benézni.
Én azt is évente egyszer kifujattam kompresszorral és a következő évben cseréltem, tehát két évente, kb. 10-12 ezer kilométerenként.
De a sportszűrő jóval költség hatékonyabb és jobban is lélegzik tőle a vas. Nem kell félni a használatától, ha odafigyelsz rá és rendszeresen tisztítod nem okozhat semmilyen problémát.
Ha meg van hozzá sport dobod is az üzemanyag rendszer ráhangolásával több pacit is kicsikarhatsz a vasból mindenféle élettartam rövidülés nélkül.
Autós fékpad nem alkalmazható motor fék mérésre. Nekünk is be akarták mérni az FJR fékét, hát meg is bukott a gép szerint. Pedig olyat fog, hogy az rettenet. Na meg ABS-es is + integrált, tehát első és hátsó fog egyszerre bizonyos százalékban.
köszi az infót;) 2000 km raktam bele mióta kivettem akkor tiszta volt.szóval még ráérek újra kitakarítani. Amúgy a gyári szűrőt hány km ként kell cserélni? Az biztosabbnak tűnik nekem, mert tuti nem enged át semmit csak megéri-e mindig venni bele.
Superzone :) Mi ott vettunk mult heten 2 bukot, most durva learazasaik vannak, erdemes korulnezni!
A sportlégszűrőt én 5000 km-enként tisztítom, mivel sport motorral nem nagyon közlekedem poros úton. Van hozzá komplett tisztító és olajozó készlet. Lefújod a tisztító szerrel mi feloldja a dzsuvát, utána lemosod langyos csapvízzel. Száradás után pedíg lefújod az olajozó sprével és már mehet is a helyére vissza.
Nekem bevált, egy gyári szűrő árának 2/3-áért megvan a tisztító szett, mi legalább 5-6 tisztításra elegendő. De a sportszűrőt legalább 5000- renként tényleg tisztítsd meg, igaz a légáteresztő képessége tényleg nagyobb mint a gyárinak, de ebből kifolyólag a szemetet is hamarabb beengedi a hengerekbe ha nem figyelsz oda rá eléggé.
Sziasztok tud valaki valami a sportlégszűrőröl? p.l tisztítás, hány km ként, mivel, hogy stb. Mert sportszűrő van a mocimban előző gazdi vette bele.
F2-ben mechanikus(rugós) hidraulikus rásegítéssel!
A vezermulanc feszito mien ezekben a tipusokban?Mechanikus vagy hidraulikus?Nagyon sokat segitene az ha valaki beavatna eme sotet titokba:))
Nem lakik valaki solt közelében?

5után alágyújtok a mocinak.
De egyedül nem jó annyira csavarogni.