Nem az elektronika tilt le hanem a Ram Air rendszer miatt van!
Hiába vetted le a fejidomot meg a csövezést . Menet közben a légszűrő házban felépül a nyomás viszont a karbi úszóházban nem, ezért a karbiból nem kapja fel az üzemanyagot! Ugy kell módosítani a légszűrő házat hogy a menetszél ne jusson be! Próbáld ki légszűrő ház nélkül!
Biztos van még másik piros fs is, bár még nem nagyon láttam a környéken ilyet. Tegnap voltunk Nyirádon rallycross EB-n (fasza volt ), aztán hazafelé jövet láttuk, hogy ott volt egy tricolor cbr a Rob Roy Whisky Bár előtt Győrben. Nem te voltál?
Ha nem fárasztó akkor még leírom mi van a hűtésemmel (kinyomta a vizet stb)
A szerelő még nem ért rá, így megnézegettem kicsit. Beröffentettem, a hűtő egyenletesen melegszik, a termosztát 75 fok környékén rendesen nyit ahogy kell. Viszont 106 fok környékétől elkezd emelkedni a kiegyenlítőben a víz, 112-nél kapcsol a venti és erre kinyomott vany 1-1,5 deci lötyit a túlfolyó csövön.
Megbontottam az elejét, levettem a hűtőről a kupakot, ott a víz, viszont a gumi rajta kicsit mintha rojtos lenne az érintkezős felületen.
Akkor erre valami ötlete valakinek? Szerelő nem most lesz sajna, de motorozás sem, mivel most 3 hétig külföldön leszek. Csak utána tudom elvinni, de nem hagy nyugodni a dolog.
Nem nagyon tudom, hogy mi lehet a probléma, de biztos összefügg a műszerfallal....
Néztem ezt a motort, Te árulod vagy Te vetted meg?
Egy ilyen szép gyári állapotú gépet nem sajnálsz streetelésre használni?
sziasztok , lenne egy kérdésem : honda cbr 600 f3 típusú motorom van és szeretném átalakítani fighterré , csak az a probléma hogy az idomokat leveszem illetve a műszerfalat a motor nem hajlandó kb50 km/h nál többet menni és letilt az elektronika ! Viszont üresben rendesen kiforog ! Tudnátok segíteni nekem hogy lehetne megoldani ezt a problémát ?
Köszi ezt még megpróbálom. De egyébként nem hiszem hogy az. Ilyen ütemszerű a ciripelés,nem folyamatos. Meg van mikor picit hosszabb szünet van aztán megint csinálja. Ezért gondolok szelephézagra. Meg unokatesóméban mikor a feszítő fáradt el az hangosabban ciripelt. Hát igen legalább át lesz nézve a gép és minden pöpec lesz rajta legalább meg 1 jó darabig nem kell hozzányúlni remélhetőleg.
Egyébként 1 magán "maszek" szerelőhöz viszem. Szerintem elég jó áron dolgozik (bár ebben nincs tapasztalatom) rövid határidővel. Nagyon sokan viszik hozzá a mocit és mindenki dicséri.
14 000 Ft a munkadíja a szelephézag ellenőrzésnek,állításnak és a karbiszinkronnak szétszedéssel összerakással. Erre csak a cserélendő alkatrészek (lapkák stb.) ára megy rá pluszba.
Hát ja, ha már amúgy is le kell bontani a karbiszinkron miatt, akkor érdemes megnézetni és kiderül mi van. legalább nyugodt leszel. Azt még megnézném a helyedben, hogy nem a kuplung hangját hallod-e. beindítás után húzd be a kuplungot, és hallgasd változik-e valami.
Az én gépemre Basi motoros társunk csinálta a sárvédőt. Nagyon meg vagyok vele elégedve, elég rövid határidővel dolgozik. Több haver is csináltatott az óta már vele, más fajta gépekre is.
Az elérhetősége: basi@citromail.hu
Vedd fel vele a kapcsolatot
Köszi szépen az infót. 54 700 km van most az enyémben. Az előző tulaj mikor megvette leellenőriztette (elvileg) és azt mondta nem kellett hozzányúlni. Ez 12 000 km-el ezelőtt volt. Igazából el akarom vinni 1 szelep hézag ellenőrzésre mert felfigyeltem rá hogy hidegen van 1 kis ciripelő hangja. Ha bemelegszik elmúlik. De nagyon minimális ez a hang mert nekem csak akkor tűnt fel mikor hallottam az unokatesóm ugyanilyen gépét utána közvetlenül az enyémet. Elvileg nem vez lánc feszítő mert az zajosabban ciripel. Néhányan azt mondták hogy ne foglalkozzak vele mert annyira minimális majd csak akkor ha melegen is csinálja. De nem akarok igénytelen tulaj lenni meg kell neki 1 karbiszinkron is úgyhogy szerintem a 2-t így egyszerre megcsináltatom.
Sziasztok! F4 re szeretnék hátsó sárvédőt! Tud e valaki olyat aki nem csak ígérgeti az elkészítését? A válaszokat előre is köszönöm!
3 hónap után már beleuntam a vállalkozó szellemű mesterekbe!Mindenki csak ígér de nem teljesít!
Szia!
Nem esküszöm meg, de azt hiszem 24ezrenként kéne ellenőrizni. Az enyémben most ellenőrizték először 51000 km-nél, és nem kellett állítani, de ismerek olyat, akinek még 80000 km-nél is teljesen fasza volt, pedig nem nagypapásan voltak használva. Mennyi is van a tiédben?
Valaki írja már le nekem hogy szelephézagot mennyi km-en ként kell ellenőrizni/állítani. 12 000 km-t hallottam de ha valakinek van kezelési könyve lesse már meg benne nekem,mert én nem kaptam a mocihoz.
Előre is köszönöm.
Sok mindentől függ hogy melyik olaj a jó. Motor évjáratától, mire van használva stb.
Általános utcai használatra szerintem 10w40-es félszintetikus olaj a jó választás. Márkában mindenki másra esküszik szinte. Kinek mi jött be. Én Shellest tettem bele legközelebb Motult fogok.
Úgyhogy ha utcán használod a motort akkor én a MOTUL 5100 10w40 Ester-es olajat ajánlanám. Nekem szerelő haver mondta hogy a motul kifejezetten motorkerékpárokba gyártja az olajakat és az észter nagyon jó a váltónak és a kuplungnak.
Hanyas évjáratú mociba kell és mire használod a motort?
Audiban, talán győrszentiván felől jöhetett egy piros fs nem tudom te voltál e , bizonyára van több is:) nekem ez az fs kb 1 hónapja van meg elötte F3 as cbr em volt.
Hiába vetted le a fejidomot meg a csövezést . Menet közben a légszűrő házban felépül a nyomás viszont a karbi úszóházban nem, ezért a karbiból nem kapja fel az üzemanyagot! Ugy kell módosítani a légszűrő házat hogy a menetszél ne jusson be! Próbáld ki légszűrő ház nélkül!