Holnapi nap folyamán,ha jól emlékszem azt mondta az ismerősöm hogy holnap megy be hozzátok! Egy szakvéleményre lenne szüksége!
Röviden vázolom hogy miért is: nem adták meg az elsöbséget neki, ő már kiállt előzni és az előtte lévő autós is kihúzta az autóját pont neki,aztán a biztósító miatt kellene egy szakvélemény a mociról!
Megoldható lenne? Illetve ha igen,megírnád kit keressen ezügyben?
Köszönöm szépen!
U.i: Nincs véletlen valami szép 600.as f4-etek jó árban? :))
Felfedeztem, hogy van egy vágás a gumiban.
Ezért nem kockáztattam. Választottam mást.
sportgumi, de 3 komponensű így remélem azért tartós is lesz.
Ami most fent van az nem rossz szerintem. "fehér aszfalton" csúszott csak., de hát ott minden csúszkál. Egy bajom van vele, hogy elkopott a hosszabb túrák miatt a közepe.
Kipróbálom ha nem jó akkor frissiben megy az eladók közé és vadászok egy road3at
elkophatott még a lamella is, vagy nem emel ki rendesen amikor behúzod a kart..
bár én nem értek hozzá, előszörolaj, aztán bowden, aztán lamella mielőtt nagyon szétszedném vagy drága gyári alkatrészt tömnék bele.. nekem f4i van, a váltója mesésen jó még 5000 km után is a megfelelő olajjal.. (motul 10w40 vált be eddig, volt olyan olajam amivel akadt a váltó)
a keresetedet azért szokták megkérdezni mert így burkoltan ki tudják puhatolni hogy hajlandó vagy-e zsebbe fizetni nekik ott és azonnal, illetve ha büntetnek akkor ezt is figyelembe tudják venni a bírság kiszabásakor. (utóbbi egyre kevésbé számít, már szinte minden szabálysértés fix díjas)
a helyes válasz így a "semmi köze hozzá"
szerezz egy gyári dobot és tartsd a sufniban. helyben nem büntethetnek meg max szigorított műszaki vizsgára tudnak beinvitálni, oda meg el tudod vinni a gépet a gyári dobbal. szopás ha már idáig elfajul a beszélgetés, de szerintem ez a legjobb amit tenni lehet, ha megmondod hogy van gyári dobod otthon lehet nem szívatnak halálra... a rendőr nem műszaki vizsgaállomás, hiába nézegeti az izzókat meg a dobot, semmi hatásköre nincs ilyen téren, max ha nem ég valami akkor megbüntet, vagy ha gyanús a jármű műszaki állapota akkor elküld műszaki vizsgára.
de szerintem normális hangnemben mindent el lehet intézni.. én sem a "semmi köze hozzá" verziót szoktam alkalmazni, mert a kereset kérdésig el sem jutunk. én már a legelején közlöm hogy nem írok alá semmit és ne raboljuk egymás idejét hibakereséssel, hanem engedjenek utamra és keressenek más balekot mert velem nagyon hosszadalmas lesz a papírmunka.. eddig bejött, bár motorral még soha nem igazoltattak (6 év alatt)
nekem yoshimura rs3 oval van, amerikai import mindenféle E betű és decibel killer nélkül (így vettem a gépet, megvan a gyári dob is hozzá tartalékba)
először is sokkal keskenyebb tőle a paripa
másodszor pedig nagyon hangos. akartam venni bele egy szűkítőt de nincs hozzá furat, pöcsölni meg nem volt kedvem vele hogy gyártsak bele menetet, ezért eltoltam a vételt. egyébként bele lehet applikálni a db killert, itthon forgalmazzák is a gyárit, bele is próbáltam de alacsony fordulaton nem hallottam különbséget, magas fordulaton meg nem érdekel, ott a gyári dob is hangos...
ha lesz valami motoros megmozdulás a közeljövőben és el tudok menni, megmutatom ;)
Nem tudom mi okozhatja a jelenséget. 1 olaj ken mindent nincs külön sebváltóolaj. Ha nem tudod mikor volt olaj cserélve vagy 1 évtől és 6000 km-től régebben volt akkor cseréld le az olajat olaj szűrővel együtt hátha javul a helyzet.
Leírtam lejjebb hogy kötözködtek a kipufogómmal hogy nincs benne E betű. Láttam a vidit a Yoshidról az is amerikai mint az enyém. Azt szeretném kérdezni van-e benne E betű?
Ha van akkor a dob melyik részén van feltüntetve és milyen szám/milyen írások vannak az E betű után?
Segítségedet előre is köszönöm.
Hello.Nemtudom e veletek is megtortent e a kovetkezo estet...93as cibremmel mikor neha neha valtok,akarmeik fordulatszamnal,neha ugy csinal mintha 2 fokozat koze tenne a sebbesseget...csunyan kerreg a valto,s nem akarja bevenni semeik fokozatot...oankor felrehuzok egybol,kicsit megpadlozom a valtot,s helyre jon utana...vajon az olaj figurazna benne?ezekbe van kulon sebvalto olaj?vagy a rendes motorolaj adja a kenest a valtonak is?
Holnapi nap folyamán,ha jól emlékszem azt mondta az ismerősöm hogy holnap megy be hozzátok! Egy szakvéleményre lenne szüksége!
Röviden vázolom hogy miért is: nem adták meg az elsöbséget neki, ő már kiállt előzni és az előtte lévő autós is kihúzta az autóját pont neki,aztán a biztósító miatt kellene egy szakvélemény a mociról!
Megoldható lenne? Illetve ha igen,megírnád kit keressen ezügyben?
Köszönöm szépen!
U.i: Nincs véletlen valami szép 600.as f4-etek jó árban? :))
állítólag azok is jók
Ezért nem kockáztattam. Választottam mást.
sportgumi, de 3 komponensű így remélem azért tartós is lesz.
Ami most fent van az nem rossz szerintem. "fehér aszfalton" csúszott csak., de hát ott minden csúszkál. Egy bajom van vele, hogy elkopott a hosszabb túrák miatt a közepe.
Kipróbálom ha nem jó akkor frissiben megy az eladók közé és vadászok egy road3at
ha lesz tapasztalat akkor megírom.
Most BT 20 vagy 21 van fenn.
bár én nem értek hozzá, előszörolaj, aztán bowden, aztán lamella mielőtt nagyon szétszedném vagy drága gyári alkatrészt tömnék bele.. nekem f4i van, a váltója mesésen jó még 5000 km után is a megfelelő olajjal.. (motul 10w40 vált be eddig, volt olyan olajam amivel akadt a váltó)
a helyes válasz így a "semmi köze hozzá"
szerezz egy gyári dobot és tartsd a sufniban. helyben nem büntethetnek meg max szigorított műszaki vizsgára tudnak beinvitálni, oda meg el tudod vinni a gépet a gyári dobbal. szopás ha már idáig elfajul a beszélgetés, de szerintem ez a legjobb amit tenni lehet, ha megmondod hogy van gyári dobod otthon lehet nem szívatnak halálra... a rendőr nem műszaki vizsgaállomás, hiába nézegeti az izzókat meg a dobot, semmi hatásköre nincs ilyen téren, max ha nem ég valami akkor megbüntet, vagy ha gyanús a jármű műszaki állapota akkor elküld műszaki vizsgára.
de szerintem normális hangnemben mindent el lehet intézni.. én sem a "semmi köze hozzá" verziót szoktam alkalmazni, mert a kereset kérdésig el sem jutunk. én már a legelején közlöm hogy nem írok alá semmit és ne raboljuk egymás idejét hibakereséssel, hanem engedjenek utamra és keressenek más balekot mert velem nagyon hosszadalmas lesz a papírmunka.. eddig bejött, bár motorral még soha nem igazoltattak (6 év alatt)
Igen, van aki dolgozik a szfvári Hondánál! (Motorcenter)
Mond, miben segíthetek?
először is sokkal keskenyebb tőle a paripa
másodszor pedig nagyon hangos. akartam venni bele egy szűkítőt de nincs hozzá furat, pöcsölni meg nem volt kedvem vele hogy gyártsak bele menetet, ezért eltoltam a vételt. egyébként bele lehet applikálni a db killert, itthon forgalmazzák is a gyárit, bele is próbáltam de alacsony fordulaton nem hallottam különbséget, magas fordulaton meg nem érdekel, ott a gyári dob is hangos...
ha lesz valami motoros megmozdulás a közeljövőben és el tudok menni, megmutatom ;)
Már nincs meg nekem a yoshi,eladtam kb 2éve de amúgy nem volt benne e betü sajna amerikai volt
Viszont szűkitő volt hozzá.
Viccen kívül néha én is mellérakom, és előfordult az általad említett jelenség is. Ha nem túl gyakran csinálja, akkor nem gond szerintem.
Nem tudom mi okozhatja a jelenséget. 1 olaj ken mindent nincs külön sebváltóolaj. Ha nem tudod mikor volt olaj cserélve vagy 1 évtől és 6000 km-től régebben volt akkor cseréld le az olajat olaj szűrővel együtt hátha javul a helyzet.
http://www.kepesmotor.hu/-kipu...
E betűs,műbizonylatos.
Leírtam lejjebb hogy kötözködtek a kipufogómmal hogy nincs benne E betű. Láttam a vidit a Yoshidról az is amerikai mint az enyém. Azt szeretném kérdezni van-e benne E betű?
Ha van akkor a dob melyik részén van feltüntetve és milyen szám/milyen írások vannak az E betű után?
Segítségedet előre is köszönöm.
Erre én is kíváncsi lennék, mi történt , ha nem vagyok indiszkrét?