Nekem azért kellett rátölteni mert elkezdtem leengedni, de aztán mégse jött össze :) de azért fogyott belőle.
Tank alatt lehet nekem rátölteni, de azt nem akartam levenni így a tartályt töltöttem fel. Látszólag onnan nem szívta be elsőre. Gondolom ahogy melegedett úgy a termosztát kapcsolt és berántotta. Később átöltöttem aztán azóta jó.
Szia.Na vegre kaptam egy szerelot,aki nagyon jo szerelo hireben all.Meghalgatta,s elso reakcioja az volt hogy ez vezermulanc csere,es vezermulancfeszito csere.Megoldja meg a karbiszinkront,pucolast,szelephezagot nez meg,vezermulanc csere,tokkal vonoval ,forintba atszamolva kb 40000 forintert.Koszonom szepen a szervizkonyvet.Megtalaltam volt enis,de az opera nem toltottel le,kellet Internet Explorer. Mire erdemes meg figyelni ennel a mociknal?
Ha kinyomja a hűtőfolyadékot és nem marad a kiegyenlítő tartályban semmi az gáz! Azt nézesd meg mindenképp mert az nem egészséges, enyémben még sosem ment le a minimum alá. Lehet, hogy későn kapcsol a ventilátor gombája és ezért feltud forrni a vized és ezért nyomja ki nem csak a felesleget de még plusszot is, ezért üres a kiegyenlítőd. Haverom Hornet-jével is ez volt a gond.
koszonom zzepen az udvozletet.Marosvasarhelyi vagyok Erdelybol....az a baj h nincs profi szerviz nalunk...2szervizben is voltam s mondom mi a helyzet megmutatom s egybol szetszeretnek zzedni a blokkot....na msg jo penzt lehuznak az ember arcarol.eddig a masikat hazilag szervizeltem s okes volt mindig minden.ezert lenne szuksegem egy szervizkonyvre h nezzem meg h mi hogy van h tudjak hozzaszolni.esetleg toltsek fel egy videot a problemamrol h halgasd meg h mi zorog?
üdv a klubban! szinte biztos, hogy a feszítő csörög, cserélni kell, de egy szelephézagot is méress ha már szervizbe viszed, mert az is tud fura hangot adni..
meg egyébként sem ártana az új szerzeménynek egy teljes átvizsgálás
Sziasztok.Most sikerult beszereznem egy Honda CBR F2-est 34800 km futassal es lenne egy kerdesem ,es lenne egy keresem.Az F2es elott egy Honda NX 650es Dominatorom volt.Az lenne a kerdesem,hogy hideg motornal,szepen megy a blokk s amikro bemelegszik,3000 s 4000 kozott zorog valami a blokkban.Tudok rola hogy tipushiba ezeknel a gepeknel a vezermulanc feszito,hogy elfarad,vajon ez lenne a problema az en gepemmel is?A keresem az lenne,hogy van e valakinek egy Szervizkonyve az adott motorhoz?Mind keresem a neten,s nem talalok sehol sem:(Jo lenne a szereleshez nekem.Valaszotokat elore is koszonom:)
Mostanság volt ventillátor téma, nekem az műxik is 109-110 körül bekapcsol, viszont már másodszor jártam úgy, hogy az alul kilógó csövön kinyomott egy csomó hűtőlötyit. Egyébkent pár napja töltöttem rá vizet, a kiegyenlítő tartály max jeléig. Most hogy megjártam Pestet, pisilt a dugóban nem látok a tartályban lötyögni semmit... Ez így gút? Vagy valami gáz van?
Nekem bevállt csutkakormánnyal csak a 929 esem volt az nagyon kényelmetlen volt nekem de attól függetlenül nagyon szerettem 18 ezret tekertem bele a többi cbr 600 asaim mind alakítottak egyenes kormányra nálam az a nyerő. no meg az f sporttal jobbára csak streetelek.
Ducati streetfighter , Triumph speed triple Ducati Multistrada na azok se lehetnek rosszak
pl a sima vizet én is kinyomom magamból.
boroskólát meg benttartom ameddig lehet :D