Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

vagy nem jó a keveréked.

pl a sima vizet én is kinyomom magamból.

boroskólát meg benttartom ameddig lehet :D
jaaa neked kinyomja?

Nekem azért kellett rátölteni mert elkezdtem leengedni, de aztán mégse jött össze :) de azért fogyott belőle.

Tank alatt lehet nekem rátölteni, de azt nem akartam levenni így a tartályt töltöttem fel. Látszólag onnan nem szívta be elsőre. Gondolom ahogy melegedett úgy a termosztát kapcsolt és berántotta. Később átöltöttem aztán azóta jó.

Ha kinyomja akkor az más.
Szia.Na vegre kaptam egy szerelot,aki nagyon jo szerelo hireben all.Meghalgatta,s elso reakcioja az volt hogy ez vezermulanc csere,es vezermulancfeszito csere.Megoldja meg a karbiszinkront,pucolast,szelephezagot nez meg,vezermulanc csere,tokkal vonoval ,forintba atszamolva kb 40000 forintert.Koszonom szepen a szervizkonyvet.Megtalaltam volt enis,de az opera nem toltottel le,kellet Internet Explorer. Mire erdemes meg figyelni ennel a mociknal?
Hali hgyurci!

Ha kinyomja a hűtőfolyadékot és nem marad a kiegyenlítő tartályban semmi az gáz! Azt nézesd meg mindenképp mert az nem egészséges, enyémben még sosem ment le a minimum alá. Lehet, hogy későn kapcsol a ventilátor gombája és ezért feltud forrni a vized és ezért nyomja ki nem csak a felesleget de még plusszot is, ezért üres a kiegyenlítőd. Haverom Hornet-jével is ez volt a gond.
ja bocs most nézem 3-4 ezres fordulatot írtál akkor tuti a vezérműlánc:)
nézd meg behúzott kuplungnál is hogy csörög -e, lehet a kuplung a ludas de azzal nem kell foglalkozni 10 ből 8 nál csörög .
koszonom zzepen az udvozletet.Marosvasarhelyi vagyok Erdelybol....az a baj h nincs profi szerviz nalunk...2szervizben is voltam s mondom mi a helyzet megmutatom s egybol szetszeretnek zzedni a blokkot....na msg jo penzt lehuznak az ember arcarol.eddig a masikat hazilag szervizeltem s okes volt mindig minden.ezert lenne szuksegem egy szervizkonyvre h nezzem meg h mi hogy van h tudjak hozzaszolni.esetleg toltsek fel egy videot a problemamrol h halgasd meg h mi zorog?
szia,

üdv a klubban! szinte biztos, hogy a feszítő csörög, cserélni kell, de egy szelephézagot is méress ha már szervizbe viszed, mert az is tud fura hangot adni..
meg egyébként sem ártana az új szerzeménynek egy teljes átvizsgálás
Lucas fékbetét, 18.000 Ft volt a 2 pár.
Szia! van amit keresel.....
Szia! tudok segiteni...
Pénteken megyek Pestre.

Kesztyűt meg egy bukót szeretnék venni.

Tud valaki valami jó helyet?
shox-ot ismerem, de ha már ott vagyok akkor benéznék több helyre is.
Sziasztok.Most sikerult beszereznem egy Honda CBR F2-est 34800 km futassal es lenne egy kerdesem ,es lenne egy keresem.Az F2es elott egy Honda NX 650es Dominatorom volt.Az lenne a kerdesem,hogy hideg motornal,szepen megy a blokk s amikro bemelegszik,3000 s 4000 kozott zorog valami a blokkban.Tudok rola hogy tipushiba ezeknel a gepeknel a vezermulanc feszito,hogy elfarad,vajon ez lenne a problema az en gepemmel is?A keresem az lenne,hogy van e valakinek egy Szervizkonyve az adott motorhoz?Mind keresem a neten,s nem talalok sehol sem:(Jo lenne a szereleshez nekem.Valaszotokat elore is koszonom:)
nálatok nem mennek ki házhoz? :)
atrtól függ, én csak a forgalmit szoktam vinni vizsgára
Akkor lehet nekem is jó lesz így, és csak kirakta a felesleget. Tavaly nekem sem látszott a tartályban ha jól emlékszem, de nem is nyomott ki semmit.
Tavaly én is töltöttem a kiegyenlítőtartályba. Az darabig ott volt. Mászkálás után beszívta. Még1x rátöltöttem. És azóta állandó.
Ja, ezt 110 fok környékén csinálta csak.
Mostanság volt ventillátor téma, nekem az műxik is 109-110 körül bekapcsol, viszont már másodszor jártam úgy, hogy az alul kilógó csövön kinyomott egy csomó hűtőlötyit. Egyébkent pár napja töltöttem rá vizet, a kiegyenlítő tartály max jeléig. Most hogy megjártam Pestet, pisilt a dugóban nem látok a tartályban lötyögni semmit... Ez így gút? Vagy valami gáz van?
Nem tud valaki eladó pálya farokidomot 2000 évjáratú f4 hez új használt mindegy
Sziasztok Van egy pár eladó cuccom f4i-hez
Fesz Szab 15 eft
Gyujtás electronuka 35Eft
Gyujtás alaplap 30Eft
injector sor 35Eft
levegőszűrőház 20Eft
kipufogó leőmlő 35Eft
Kormány csutkák 8EFt/db
Hátsó kerék gumival 25Eft
Első féknyergek 15000Ft/db
Műszerfal sérülésmentes 49eft
kormánv kapcs 15Eft/db
Stb.
Nekem bevállt csutkakormánnyal csak a 929 esem volt az nagyon kényelmetlen volt nekem de attól függetlenül nagyon szerettem 18 ezret tekertem bele a többi cbr 600 asaim mind alakítottak egyenes kormányra nálam az a nyerő. no meg az f sporttal jobbára csak streetelek.
Ducati streetfighter , Triumph speed triple Ducati Multistrada na azok se lehetnek rosszak
Fékbetétre gondoltam :-)
2003-as cbr600f4
2 éve vettem. kerek 1 misi volt az ára. Kitűnő állapotban van.
Azóta kb 6000 km-t tettem meg vele. Most 23.000 km-van benne.