Öltözzetek fel rendesen! Inkább az izzadtság csorogjon rajtad, mint a véred, nem igaz?!
Vigyázzatok magatokra, jó kanyargást skacok!
Várom az élménybeszámolótokat itt...
Én sem viszek. Szerintem is elég a magyar oldalon tankolni.
Pár szendvicset meg inni viszont igen, bár benzinkúton az is megoldható lenne. Gondolom nem akartok étteremben ebédelni, de ha valaki akar, akár azt is lehet. Időbe belefér.
Hosszabban: a betétek és a tárcsa mindig szerves egységet alkot, vagyis ha neked gyári tárcsád van,az általában a gyári betéttel együtt lesz a legjobb (általános felhasználásra)
Pálya, verseny az más tészta, a versenybetétek felérnek egy kidobott horgonnyal,de zabálják is a tárcsát, és az is lehet, hogy hidegen nem fognak annyira.
A fék eléggé fontos dolog egy motoron, sok mindenből jó az utángyártott,betétből annyira nem, persze vannak egész jók.
Haverom már biztos, hogy nem tud jönni, de én 11-re Csornán leszek akkor.
Hoztok eurót? Mert nekem nincs, de én úgy gondoltam, hogy még a magyar oldalon Kőszegnél tele tankolom a paripát.
Azt hiszem 5-en, legkésőbb 11-re mi a csornai Shell kúton leszünk ahogy már megbeszéltük.
Remélem a szerpentineken nem lesz olyan rohadt meleg 38 fokot ígérnek. Szerpentinezni meg nem illik rövidgatyóban
Nem tudom miért pont te kérdezed ezt, hiszen ha jól tudom te ilyennel foglalkozol éppen.
Vagy talán ironikusan kérdezted... de mindegy, válaszolok szivesen.
A gyári betétek valóban nagyon jó minőségek, talán a legjobbak. De nem mindenki teheti meg, hogy mindig megfizesse ezeket az árakat, így sok utángyártott márka is van ezekhez, egészen elfogadható sőt, jóval alacsonyabb áron és változó minőségekben.
Csak választani kell, ki-mire használja a vasat és annak megfelelően választani betéteket is.
Én egyszer-egyszer feljutok pályára is, ott a szinteres betétek teszik a dolgukat ahogy kell, de játok túrázni is és ingáznom a melóhelyre, erre a "sima" platinum megferlelőbb. Ergo: előre sinter, hátra platinum betétet raktam Ferodo-ból.
Miért nem regisztráltok hírlevélre a Honda honlapon?! Akkor nem maradnátok le a jó kis szerviz akciókról! Nem küldenek központilag spamokat és sok hülye kéretlen maszlagot. Csak lényeges dolgok! (Pl. nem rég jutottam hozzá a láncszettemhez 30% kedvezménnyel a tavaszi akció keretein belül! Volt benne fékbetét akció is. Azért így már egész barátságos szerintem a gyári ár. )
Jó pikniket
Akinek van kedve csatlakozzon hozzánk jövő héten szombaton!
Vigyázzatok magatokra, jó kanyargást skacok!
Várom az élménybeszámolótokat itt...
Honda CBR 600FS (2001)-em van.
Sajnos elcsúsztam vele és behorpadt az üzemanyagtank.
Hogyan lehet javítani és hol, ha érdemes.
Üdv: fecó
Pár szendvicset meg inni viszont igen, bár benzinkúton az is megoldható lenne. Gondolom nem akartok étteremben ebédelni, de ha valaki akar, akár azt is lehet. Időbe belefér.
Zozyval Megpróbálunk odaérni 12:00-ra, mindenesetre bevárjuk egymást.
Igen, rohadt meleg lesz, gondolkodom,hogy a "locsolják a síneket" időbe való Mesh dzsekimet veszem fel.
A gumik tapadni fognak, az biztos.
Hosszabban: a betétek és a tárcsa mindig szerves egységet alkot, vagyis ha neked gyári tárcsád van,az általában a gyári betéttel együtt lesz a legjobb (általános felhasználásra)
Pálya, verseny az más tészta, a versenybetétek felérnek egy kidobott horgonnyal,de zabálják is a tárcsát, és az is lehet, hogy hidegen nem fognak annyira.
A fék eléggé fontos dolog egy motoron, sok mindenből jó az utángyártott,betétből annyira nem, persze vannak egész jók.
Hoztok eurót? Mert nekem nincs, de én úgy gondoltam, hogy még a magyar oldalon Kőszegnél tele tankolom a paripát.
Remélem a szerpentineken nem lesz olyan rohadt meleg 38 fokot ígérnek. Szerpentinezni meg nem illik rövidgatyóban
Vagy talán ironikusan kérdezted... de mindegy, válaszolok szivesen.
A gyári betétek valóban nagyon jó minőségek, talán a legjobbak. De nem mindenki teheti meg, hogy mindig megfizesse ezeket az árakat, így sok utángyártott márka is van ezekhez, egészen elfogadható sőt, jóval alacsonyabb áron és változó minőségekben.
Csak választani kell, ki-mire használja a vasat és annak megfelelően választani betéteket is.
Én egyszer-egyszer feljutok pályára is, ott a szinteres betétek teszik a dolgukat ahogy kell, de játok túrázni is és ingáznom a melóhelyre, erre a "sima" platinum megferlelőbb. Ergo: előre sinter, hátra platinum betétet raktam Ferodo-ból.
Miért nem regisztráltok hírlevélre a Honda honlapon?! Akkor nem maradnátok le a jó kis szerviz akciókról! Nem küldenek központilag spamokat és sok hülye kéretlen maszlagot. Csak lényeges dolgok! (Pl. nem rég jutottam hozzá a láncszettemhez 30% kedvezménnyel a tavaszi akció keretein belül! Volt benne fékbetét akció is. Azért így már egész barátságos szerintem a gyári ár. )
Amúgy mennyien leszünk, 5-en?
CBR600F4i
mint amennyivel drágább?
Fázni nem fogunk az tuti.....
Akkor nem változott a menetrend, ugye?
Kőszegen tali 12:00 körül.
Ha jól sikerül, tuti megyünk még.
Spórolj, vegyél ki szabadságot, mert egy szerpentines túra az egyik legjobb dolog az életben.
Brutto kisker 27200.-Ft az ára az első szettnek (2 pár), ami a tiédhez való.