Üdv közöttünk!
Én tavaly a Red Baron győri boltjában találkoztam ezzel a festésű géppel de, hogy belpiacos volt-e vagy behozott azt nem tudom. egy biztos az amcsiktol behozott járgányokra jellemző fényvisszaverő "macskaszemek" nem voltak a gépen.
Sziasztok! Zoli vagyok és most csöppentem bele a nagy motorok világába egy ilyen gyöngyszemmel.)Egy kis segítséget szeretnék kérni azzal kapcsolatban ,hogy ilyen színben tényleg csak Amerikában lehetett kapni vagy itthon is ? Vagy mit lehet tudni erről a színről?
Minden motoron, autón picit más a helyzet, de elvileg az érték csak egy picit ingadozhat. én arra gyanakszom h kevés a töltés, este lemérem mennyit tölt a generátor.
Kösz hogy megnézted!
Bár én is laikus vagyok, de szerintem a helyzet a következő:
Az ECU képes módosítani a keverék dúsításán, de csak a pillanatnyi gázállás függvényében, és a lambdaszonda jeleit veszi.
Vagyis: nem képes "belőni" a keverékarányt vezetési stílushoz meg komplett kipu sportrendszerhez sportlégszűrővel, ehhez már PC kell, vagy esetleg ECU átprogramozás, már ha lehetséges, ahogy Proptech-ék írják.
Egy sima sportdob felszereléséhez nem kell PC, ha viszont pacikat akarsz előcsalogatni, akkor dob+sportlégszűrő+pc.
Turboman:
Én a lambdaszondát sem bántanám. Miért kellene kiiktatni? Valamennyit tud módosítani a keveréken, de ha nincs, akkor az ECU úgy tudom valószínűsített értékekkel dolgozik, vagyis sötétben tapogatózik.
Tudnátok nekem segíteni egy kicsit?
2000-es évjáratú F4-em van és mostanában kicsit furcsán viselkedik. Ha kezd bemelegedni akkor alapjáraton mintha ki-kihagyna egy henger. Nézegettem az aksin a töltést és ott valami teljesen jó szerintem. Ha az alapjáratom 1300 akkor a töltés 12.6-13 környékén ugrál. Ha megemelem az alapjáratot 1500ra akkor 14,81-14,86 között ugrál.
Ha gázt húzok akkor nagyobb fordulaton is 14 fölött van a töltés.
Viszont ha bekapcsol a hűtőventillátor akkor szépen lassan leesik a töltés 14-ről egészen 12 ig attól függ mennyi ideig megy a venti.
Természetesen ezeket a méréseket úgy végeztem h a fényszóró fel volt kapcsolva.
Érdekes még h mikor behúzom az elsőféket akkor kicsit elhalványodik a tompított fényereje, illetve a műszerfal világításon is meglátszik.
Mi lehet a gond? feszültségszabályzó? tekercsek? vagy lehet hogy a riasztom szórakozik?
Aksit beraktam másikat avval is ugyan ez a jelenség...
Köszönöm Yamaha FZ1 kipufja lesz rajta. Még kell csináltatnom összekötőt hozzá. Nem akarok hangos, dobot, ez meg szép és csendes. Nagyon várom már a kuplung és fékkart meg a kormányvégeket is. Az lesz az i-re a pont
Sziasztok !
Tudna valaki segíteni a motorommal az a probléma ha nagy sebességgel közlekedem imbolyog a hátulja. CBR F2 . A teleszkópot próbáltam állítgatni de nem sok sikerrel. Lehet hogy a kerék csapágy ment ki? Vagy v mi más?
Srácok, szeretnék utánanézni pár dolognak, de valahogy sehol sem találom őket neten és nem tudom hol lehetne ezeknek utánanézni. Pl. hallottam olyat, hogy ugye az F4i-ben is van ez a környezetvédelmi vagy milyen tiltás 1. és 2. fokozatban, tehát nem engedi rá az összes nyomatékot meg LE-t. Ugye ehhez is lehet kapni ilyen kütyüt, amivel ezt ki lehet iktatni és akkor elvileg kitépi a karodat. De ezt csak mondták nekem, viszont neten sehol nem találtam erről infót. Lehet én vagyok túl kretén hozzá. Továbbá érdekelne komolyabban az ECU, többek közt az, hogy valóban módosítja-e az üzemanyag ellátást a különböző vezetési stílusok és technikai változtatások(pl. sport légszűrő, nyitott dob) függvényében? Mert ELVILEG képes alkalmazkodni ezekhez és megtanulja. DE sehol sem látok erről pontos, hivatalos infót. Tudnátok esetleg segíteni, hogy ilyen infókat hol lehetne megtalálni? Köszi előre is!
bár szerintem ez nagyon sok.
Itt lehet találsz használtat olcsóbbért