Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, egyébként elég sexuális mikor visszadurrog. Én is imádom, főleg mikor nem csak durran egyet-egyet, hanem szabályosan ropog olyankor, esetleg lángol. Az a hang... na az apám igen.
Csak hát ugye nem feltétlen egészséges. Mint már említettem ugye a túl dús keverék miatt csinálja és versenymotoroknál szokták alkalmazni hűtés véget. Viszont tudomásom szerint ilyenkor visszacsaphat az injektorok és a légszűrő felé is és nem tesz jót a szelepeknek sem.
Viszont csak emiatt tényleg nem érdemes PC-re beruházni, mert elég horror ára van. Én használtan vettem az enyémet 45k hufért, de én azért rakattam bele, mert sehogy nem tudtam 7l alá vinni a fogyasztást. Így meg már sikerült az 5,5 is. :) És még nincs beállítva, csak egy f0s netes térkép van rajta, de idén el szeretném vinni a prop-techhez, hogy tényleg a lehető legoptimálisabb legyen a keverék. Tehát több előnye is van lévén, hogy optimalizálják a keverékképzést, a fogyasztásod is jó esetben csökkenni fog és a motor teljesítményleadása is jobb lesz. Nem feltétlen lesz erősebb, de ki lehet szedni a lyukakat a görbéből. Tehát mindenképp előnyös, csak kérdés, hogy ez megér-e annyi pénzt. A power commandert is meg kell venni és be is kell állíttatni ami szintén nem olcsó. Ago nagyon jó, de véleményem szerint irreálisan drága. Neki van saját dynojet padja amivel halál pontosan be lehet állítani. Én prop-tech ékhez fogom vinni mert kevesebb mint a feléért megcsinálják és az ő beállításukkal sincs semmi gond, csak ők manuálisan állítják a saját padjukon. Bár Ago ott van a XVI. kerben ahol én lakom és Prop-Tech meg Esztergomban, de így is lemegyek hozzájuk. Többen foglalkoznak PC beállítással, nem akarom senki malmára hajtani a vizet, válassz belátásod szerint, járj utána kinél mit kapsz a pénzedért. Többen esküsznek Ago-ra. Én nem engedhetem meg magamnak, egy éve akarom így is elvinni beállíttatni és még nem volt rá keret.
Szerintem az f2 be nem kell 3,7 littyó mert kissebb a karterja, f3 ba viszont annyi kellett.
Köszönöm a válaszodat!
Üdv.:
Balázs
3,7 liter megy bele.....én 3,5-et belezúdítottam, utána csekkoltam és kicsinként, maximum alá töltöttem!
Mana: köszi a tippet, a pc topikban nem akartam részletezni a dolgot de a gyertya cserekor a légszűrő is tisztítva lett, tehát most "patika" a gép.
Az a fura hogy pont a gy. csere és a szűrő pucolás után jött elő ez a "gond", igazából annyira nem zavar hogy power commanderre költsek, ha elegem lesz visszarakom a gyári szűrőt.
Euroringen kifejezetten megdicsérték a mocit hogy milyen fasza hangja van :D
Hello,
Szeretném megkérdezni hogy CBR600 F2-be mennyi motorolajat kell önteni, természetesen olajszűrőt is cserélek. Sajnos sehol nem találtam a common manual-t.
Előre is köszi,
Balázs
predakon. Olvastam a bejegyzésed a power commander topicban:

"Sziasztok,
Van egy honda cbr600f sport (2001)-es motorom amin k&N szűrő van és leo vince dob (gyertya csere 2 hete volt), a csere óta motorféknél néha durrog a kipufogó (szelephézag rendben van, nem kellett állítani).
Jól gondolom, hogy az injektor térképet a jelenlegi setuphoz kellene konfigurálni? Az meg PCIII beszerelésével lenne kivitelezhető.

Korábban is ugyan ez volt a motor összeállítása de a gyertya legalább 5 éve nem volt cserélve, arra gyanakszom hogy ez okozhatja részben a durrogást."

Mivel ott nem nagyon válaszoltak és nem akarok ott okoskodni, feldobom ide, hátha megoldódik. Ha már tárgytalan, akkor sorry. Gondolom nem mondok újat vele, hogy amiatt durrog mert 0 gázállásnál túl sok benzint kap. Hogy ezt miért gyertya csere után csinálja, fogalmam sincs. Az új gyertyának elméletileg jobban el kéne égetnie az üzemanyagot, ergo a kipufogóba már nem kéne bejutnia. Én a helyedben kipucolnám a légszűrőt (lehet túl retkes és nem kap elég levegőt így nem képes rendesen elégetni a nyálat) és megnézném mi történik. Első körben erre gyanakszom.
Nekem gyári légszűrő van benne egy remus dobbal és az istenért sem akar durrogni, akár hogy öntöm el üzemanyaggal 0 gázállásnál. Én Hungaroringre szerettem volna úgy belőni a power commandert hogy 0 gázállásnál öntse el üzemanyaggal a hengereket 7000-10000 fordulat között, hogy hűtse a blokkot. Ez elvileg olyan +5-10% üzemanyagot jelent. Próbáltam így is és meleg blokknál és kipufogónál sem volt hajlandó durrogni, +20%-nál sem, tehát én sehogy nem tudtam elérni, hogy durrogjon.

De ettől függetlenül ha a légszűrő tisztítás nem válik be, PC-vel és mondjuk prop-tech -hel simán orvosolható a dolog. Viszont! Ha jól tudom az F4i (Sport is) ECU képes optimalizálni csekély mértékben saját üzemanyag befecskendezését, amennyiben benne van a Lambda szonda, tehát lehet érdemes lenne várni kicsit. Ez az én véleményem, nem biztos, hogy teljesen helytálló.
Igen,ez a nemmindegy, hogy milyen minőség. Kínain belül is van jó,meg rossz.

Még szerencse,hogy itt ki lehet tárgyalni a tapasztalatokat.
Na ez csúcs... Akkor lehet tényleg olyantól rendelek, akiről már van tapasztalat. Én is láttam már ilyen kínai idomot közelről, egy SP2-re konica minoltás és most, hogy mondod tényleg eszembe jutott, hogy azon is csak ragasztva vannak a fülek... Basszus...

pohi: Amit te rendeltél, arra is csak ragasztva voltak a fülek, vagy egyben voltak az idommal?
Azért az Ebay-es idomokkal vigyázni kell!
Én már vettem fejidomot 954-hez!
Aztán a végén a gyári idom lett összeragasztgatva mert a Kínai egy kalap szart nem ért! A belső felfogatási pontok ugy voltak ragasztva (egy darab műanyag) és nem egybe fröccsöntve az idommal.
Ki sem volt fúrva sehol és még csak nem is stimmelt az eredeti idommal. Pedig a képen jól nézett ki minden! Ja és a High quality ABS anyaggal is vigyázni kell! Mert törik mint a ropi. Csak le lett ejtve és már el is törött!
Sziasztok. Ha valakinek netán kéne CBR 600 F2,F3 meg még isten tudja mire jó csutka kormányt nekem van. Hibátlan állapot, 2hete lett leszedve motorról. 6ezer a pár, és teleszkóp átmérője 41mm amire rámegy.
Ha valakit érdekel képet csinálok és töltök fel.
Majd mondj véleményt, nekem lassan cserélnem kell és én is ezt néztem ki, hol vetted és mennyiért?
Hali

Tegnap voltam Tokajban. A tiszaparti parkolóban láttam 2 Cbr 600 F-et. Az 1-ik F3-as Sárga-szürke (vagy fekete). Pont beszélgettem és már sajna csak azt láttam amikor elfelé ment.
A másik 1 F4i nem tom hanyas évjárat 1 színű fekete gyári index meg plekó. Ott nézegettem a motort meg beszélgettünk haverokkal de nem volt ott a tulaj. Aztán mentünk 1 kört mire visszamentünk nem volt ott a moci.
Ha valaki esetleg magára ismerne írjon.
Ja egyébként pont ma 3 hete hogy vettem a mocit. Vegyes használattal legkisebb fogyasztás 5 liter legtöbb 5,3 úgy hogy nem vagyok igazán nyugis motoros. 70 km híján 1000 km-t mentem 3 hét alatt minden gond nélkül. Imádom ezt a mocit úgy tűnik tényleg jól választottam.
Köszönöm a válaszokat!

Áá, én többet nem műanyagoztatok. Próbáltam már 2x, 2 külön műanyagosnál és hát nem vártam csodát akkor sem, de kalap ... nem ért. Köze nincs az eredetihez. Behullámosodik, közel sem bír annyira terhelést, blettelni kell, rezgéstől eltörik, stb... Én többet ezért nem adok ki pénzt. Az e-bayessel nem lenne gond, tehát minőségben pont olyat szeretnék, csak valahogy olcsóbban.
Megtaláltam náluk amit keresek, elmentem a linket ha nem találnék olcsóbban, akkor tőlük rendelem meg ha lesz rá pénzem, mivel van akkor róluk tapasztalatotok. Köszi szépen!

FS idom
Ez jó, rendeltem már tőlük. Meg még más helyről is. eléggé passzentos idomok, max. 1 2 milliméter hiba itt ott, de nem szembetűnő. Szép festések, lakkozott matricák, jó műanyag. Nem volt rá panasz.

Csak épp írta Mana, hogy ilyet nem akar.
Elvileg lehet javítani,de elsősorban kisebb hibákat, repedést, nem egy rommátört egész szettet, bár ezt a műanyagos tudná megmondani, hogy hol a határ. Egy szép festés airbrush, izé meg maga egy 100-as...

Ezért éri meg az utángyártott kínai. Az ki van vágva, ahol kell, festve van, csak fel kell rakni.
Nem fogsz... A bontott is drágább sz.tem.

Hacsak nem valami cimbi kiönti üvegszálasból, te meg lekened sárgára.
Javítani nem lehet? Összeragasztják, aztán festést neki.
Pálya idomból is ki lehet vágni a lámpa helyét végül is....
Pályaidomot is szeretnék majd, de azt a gyári mellé csak pályára. Utcára nem akarok. Kell a normális lámpa utcára. Nem fogok ilyen kis szarokkal szenvedni, semmit nem látni velük.
Őőőő hát az úúgy vooolt... De, egy hangyányit még tavaly euroringen.
2005 ös CBR 600 F hez!
Szerintem az ebay estől nem lesz olcsóbb műanyagban, hacsak itthon nem ad el komplett szettet valaki. Max. üvegszálas pályaidom-ot ha kapsz.....
Csak nem lezúztad?