mondjuk erősen túloztam az előbb, eddig kétszer voltam és nem voltak simsonos meg robeszos kamikazek, de mindig volt a pályán gyors ember, sőt Chrobák Jani is itt oktatott pénteken! :)
szerintem egy esélyt megérdemel a pálya, közel van pesthez és nem drága, gyakorolni nagyon tuti
naja, viszont a robogós vagányokra meg én speciel nem vagyok kíváncsi :) érted, nekik teljesen mindegy hogy burkolat nélküli kukorica pattogtatón eltörik egy 500ft-os alkatrész nálam viszont ha az index letörik már 6000 :D
van abban valami hogy a kakucs 600-as motornak talán kicsi, engem is körbemotoroznak ott a helyi robogós vagányok, és én sem ülök ki eléggé meg döntök eléggé ahhoz hogy gyors legyek, talán ki kéne próbálnom egy gyorsabb pályát, hátha a lendület átvinne a saját korlátaimon amit az 50-es tempónál nem tudok leküzdeni..
mondjuk azért tegyük hozzá hogy gyors motorral elméletben könnyebb egy lassú pályán menni, mint gyors pályán lassú motorral :) mindig van mit tanulni meg van hova fejlődni! nekem az a tervem hogy amint leér a térdem kakucson, megyek nagyobb pályára!
akit érdekel június 1. tesztmotor tréning 12000.-ért kakucsringen, szóljon és 15000 helyett beviszem 12000-ért! fél napos pályabérlet és 2-3 pályamotoros oktató, kötetlen foglalkozással!
Volt ott rajtam kívül 2 cbr600f-es srác akikkel összehaverkodtam és mentem előttük mögöttük, majrécsík eltűnt a gumiról.
8an voltunk délután, szóval volt olyan hogy csak én voltam a pályán. Mindenki rendes volt, adták a tanácsokat meg persze a biztatást hogy mehetnék még gyorsabban meg üljek ki a motoron :) csak hümmögtem.
Azt is mondták páran, hogy első alkalomhoz képest egész jól mentem.
Végül azért nem kakucsra mentem mert több haverom is említette, hogy nagyon kicsi a pálya 600as motornak és a helyi mz-simson brigád is elég agresszíven küldi nekem erre meg semmi szükségem sem volt, szóval inkább többet fizettem a pályáért de legalább itt a közeg is "biztonságosabb" volt. Az emailt köszi, olvastam majd kitalálom hogy mi legyen, egyelőre most megint spórolás van mert kicsit húzos volt ez a vasárnap.
13000, délutáni jegy (13-18)
6500, egy tank benzin elmotorozása
1700, pályamatrica (mert nem akartam falukon át kolbászolni)
Gondoltam rá de nem merem.
Ma felhívtam a Nyíregyházi Honda Szászt. Rendes volt. A tulajjal beszéltem. Azt mondta ha arra járok nézzek be és megpróbálja megcsinálni mivel csak hajlott vagy görbült nincs törve.
Szerelőm csinálta , igazából nem kérdeztem tőle mit művelt vele ... DE holnap megmondom! azóta nem csörög , nem zörög semmi, pedig mentem vagy 5000 km-t
Nem tudom miért megy a metzeller fika, én nagyon szeretem ez a 2. garnitúra amit használok és ma a pályázáson sem volt semmi problémám vele.
Típus: Metzeler Rennsport
Az a fém lapkám sajnos nincs meg. Remélem a googleban megtalálom a Honda Szász elérhetőségét. Holnap felhívom őket és megkérdezem hogyan lehet megoldani.
Ma egyébként vettem bőr ruhát és csizmát. Úgyhogy most már végre teljes védőfelszereléssel tudok motorozni. . A ruha Shox Sixgear Start a csizma Askew x8.
Köszi szépen
Igen immobiliseres szóval akkor bemegyek valamelyik közeli Honda kereskedésbe. Remélem kijön 10 000 Ft-ból és a kulcsot nem kell nekik sokáig otthagynom. . Gyönyörű az Fs-ed. Ez a fekete piros kombó nagyon bejön. Múltkori segítséged is köszönöm. Az a probléma egyébként hála az égnek magától meg oldódott. Csak HONDA.
Ebbe kivételesen tudok segíteni, mert nekem is ilyen problémám volt megvettem a motort az egyik teljesen új kulcs volt, a másik meg elég hajtogatott már nekem mindegyik megvan , a hajtogatott alig lehetett a tankot nyitni , de mivel immobiliseres simán másolni nem lehet , én Székesfehérváron a Honda-ban dolgozó faszitól kérdeztem meg és ha jól emlékszem el kell nekik vinni a kulcsot a régit és az alapján csinálnak egy új immobiliserest azt hiszem 8-10 000 FT környékén mondta de már nem emlékszem mert tavaly volt! Szóval MÁRKAKARESKEDÉSBE csak ha IMMOBILISERES!
Megtaláltam a jó kulcsot vagyis tesóm találta meg.
Egyébként a görbe kulccsal ki tudom nyitni a tanksapkát,le tudom venni az ülést csak a gyújtást nem tudom ráadni. A kulcsmásolós kérdés tehát továbbra is fennáll. Kell lennie legalább 1db jó pótkulcsnak szerintem.
Azt szeretném kérdezni hogy a motorba mi alapján tudnak másik kulcsot csinálni? Lemásolják vagy van benne esetleg valami rejtett kód? Mennyibe kerülhet 1 ilyen kulcs?
2 kulcsot kaptam a mocival de az 1-ik görbe. Nem vagy csak nehezen lehet vele ráadni a gyújtást. Mindenképp csináltatnom kellene 1 pótkulcsot pláne hogy tegnap miután hazajöttem nem tudom hova tettem a jó kulcsot. Biztos meglesz ha nem keresem de addig nem tudok motorozni. Csakis én lehetek ilyen szerencsétlen.
szerintem egy esélyt megérdemel a pálya, közel van pesthez és nem drága, gyakorolni nagyon tuti