Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi szépen. De már elmúlt a probléma magától hála az égnek.
Szasz! Enyém ugyan ilyen motor és ugyan ezt csinálja. Ebben az esetben szivató nélkül enyhe gázt javasolok indítózáskor.
Okés, köszi. Júniusban mikor? Vagy azt még nem találtad ki?
én tegnap voltam kakucson, ha először mész pályázni erősen ajánlott hogy oktatód is legyen, sok időt megspórolsz vele (meg pénzt)
viszont tesztmotor.hu tréning legközelebb júniusban lesz, gondolom addig nem akarsz várni, viszont kakucson nincs dedikált oktató aki mindig ott van és "ki lehet bérelni", hanem csak külsősök szoktak oda programot szervezni amilyen a tesztmotor tréning is havonta 1x..
én júniusban is megyek, ha gondolod ott találkozhatunk!
8745-ös hsz a 350. oldalon
Holnap kakucs ring? Még sosem voltam pályamotorozáson, nagyon jó lenne ha valaki kicsit "fogná a kezem"
Hi! CBR-esk !
Raktársöprésből maradt 1 MRA sötétített túra plexi . Vadonat új, bontatlan. 2001-es modelre jó ( és gondolom még az után ameddig nem volt típusváltás )
ára 12000Ft

Ha valakit érdekel dobjon egy mailt !

jedis@freemail.hu

üdv jedi
Hali!
Na és hogyan? És mennyit? És merre? És vágni? :-)
Sziasztok!
Valaki megtudná mondani, egy CBR600 F2 teljes magasságát (nem stender-en), illetve hosszát (szállítás miatt kérdezem).
Köszönöm!
Hali mindenki

Töltöttem fel galériát a motoromról. Ha több képet akartok róla látni nézzétek meg.

http://www.sportmotor.hu/motor...
Nem akar valaki felcsapatni velem a skanzen fele visegradnak aztan esztergom es dobogoko vissza? Jo lenne nem egyedul menni.
Köszi szépen.
Az az igazság hogy nekem képeken nem nagyon tetszett ez a szín. Mikor elmentünk az előző tulajhoz kinyitotta a garázskaput és megláttam a vasat nagyon örültem. Élőben sokkal jobban bejött. Egyébként tegnap estefelé sokat motoroztam. És úgy vettem észre hogy megszűnt a probléma. Remélem így is marad. Az előző tulaj idén nem nagyon használta(elég poros is volt mikor elhoztam). Lehetséges hogy valamilyen szennyeződés okozta a galibát vagy valamilyen állással kapcsolatos probléma ami magától megszűnt? Remélem valami ilyesmi volt a baj és végleg elmúlt. Tegnap egyébként rámértünk az akksira. Indítás után is megnéztük alapjáraton is fordulaton is felkapcsolt lámpával és lámpa nélkül is. Tökéletes a töltés.
Köszi szépen a tippet.
Végre valaki, aki kipróbálta! Mennyit tekertél rajta, és mivel fértél hozzá? Teljesen megszűnt a hangja? Semmi negatívumot nem tapasztaltál azóta?
Rossz olvasni hogy így jártál evvel a típussal, pedig mikor vásárlás előtt álltam nagyon ebben a karbis típusban gondolkoztam ráadásul ugyan ebben a színben mint a tied, mert ez KU*VA SZÉP szerintem! De a Yamaha FZR-res korszakom után örökre megutáltam a karburátort és így maradt a PGM-FI ami WONDERFULLLLLL ! Lehet ha beszarik akkor több pénzbe fáj de olyan mint a svájci óra! Semmilyen körülmények között nem kérdez vissza!

Amúgy én is csak az alapokat tudom mondani talán még annyit tennék hozzá hogy a szívócsonkok nincsenek e véletlenül megrepedve vagy egy nagyon kicsi hangya pöcsnyi repedések nincsenek e rajta.......a többit pedig már elmondták! Remélem meg lesz a hiba oka!
Lehet rajt spanolni! nekem bevállt
Próbáld meg a kritikus idő után(félmeleg állapot) teljes szivató és pici gáz (éppen ,hogy mozduljon a gázkar). Enyém is így indul,igaz nem CBR hanem Hornet,de a szíve ugyanaz,múltkor beszopattam magam,nem húztam szivatót kb 1ó állás után(kézmeleg volt a blokk) börrent egyet de mindjárt meg is állt,utána meg már hiába húztam rá mert attól meg megszívta magát és b@szott elindúlni.

Üdv!
Sziasztok!

2003-as 600F4i-be keresek vezérmű lánc feszítőt.
Tud valaki segíteni? Vagy csak a gyári beszerzés létezik?
Olajat olajszűrőt levegőszűrőt megkapta. Ha az előbb leírt dolgok nem vezetnek eredményre akkor kap 1 új gyertyasort.
Köszi szépen a javaslatot rámérünk. Egyébként az akksi elvileg új benne előző tulaj cserélte. Ma megnézem az üzemanyag csövet és a tankban lévő szűrőt. Ja meg rámérek az akksira. Ha nem javul akkor haladok tovább. Egyébként most üzem meleg állapotban leállítottam. Vártam kb 10 percet. Első nekiindulásra beindult,de hallatszott hogy tovább kellett tekertetnem mint ameddig kellene. Hidegen kb fele ennyi tekertetés elég. Vagy ha nem rég állítottam le ugye.
Gyertyában tudok segíteni.

Megéri kicserélni. Kitudja mikor volt utoljára cserélve.
Fék és villa olajat is 2 évente kéne cserélni.

Bár villa olajat én sem cseréltem mikor vettem, mert nincs aki megcsinálja.

olaj, olajszűrő, légszűrő meg alap. már nem is írom, hogy vétel után cserés
Javaslatom a következő: indítás előtt mindig várd meg, amíg kihűl. Ez hatékony időbeosztást igényel, ja és álló motorral ne kötekedj senkivel, mert nem tudsz elhúzni gyorsan

Viccen kívül: gyertyákat 24.000-ként kell cserélni, és jó sokba kerül. Akksira is érdemes lenne rámérni vagy cserélni, néha a legegyszerűbb megoldás a jó.
Köszönöm szépen az ötletet.
Hali

A motort 2 szer vagy 3 szor is beindítottuk. Hidegen szivatóval szépen indult. Ez itthon is így van. Próbakör után leállítottuk újra beindítottuk ez is ment simán. Itthon is így van.
Mire megírtuk a papírokat,kifizettem stb addigra eltelt leállítástól számítva kb fél óra. Szintén simán indult,mert full hidegre hült.
Most csak akkor indul nehezen ha kb 20 percet áll és valamennyire meleg marad a motor.
Tehát hidegen minden esetben pöcc-röff. Melegen akkor pöcc röff ha leállítod és 5 percen belül indítod. Melegen akkor nem ha leállítástól számítva kb 15-20 percet állt.
Kipróbáltuk hidegen is indítani melegen is. Ilyen intervallumos indítást nem végeztünk amikor nehezen indul.
Most őszintén ki gondolta volna hogy ilyen gond van a motorral ha hidegen is és melegen is jól indul?
Unokatesómnak ugyanilyen motorja van. Neki sem volt ilyen problémája. Ő gyertyára gyanakszik. De mikor mondtam neki hogy melegen is szépen indul ha 5 percen belül indítod akkor azt mondta hogy nem tudja. Egyébként az előző tulaj kb 10 ezer km-t ment vele és nem cserélte a gyertyákat. Milyen gyakran kell gyertyasort cserélni a gépben és kb mennyibe kerül 4 db gyertya?
Szerintetek is lehetséges hogy a gyertyasor a ludas?
Üzemanyag csövet ellenőrzöm.
Köszönöm az eddigi segítségeteket.
Hát én biztos, hogy nem vállalnám a motoros rendőr meg normál rendőr létet sem, azt a sok szart amit a vezetők a járőrök felé letolnak nehezen tudnám tolerálni. Az a gond, hogy az átlag polgár a rendőr utálja ha büntetést kap és nem a felettesét.