Egyebkent ha valaha eszembejutna rendornek allni, tuti motoros lennek csak... Bar egy magamfajta not nemhinnem, hogy komolyan vennenek, meg rendorruhaban sem A mostani munkahelyemen elso naptol fogva tegeznek a biztonsagi orok is -.-
Helyek válogatják mi a munka. Nálunk Nógrád megyében nincs pálya.
Itt sokat megyünk különféle akciókba, ittas, AETR, migrációs, NKH-s, megyünk óvodákba, sulikba a gyerekekhez. Kerékpáros verseny, futás biztosítás, különböző rendezvények biztosítása, ha nagy ember jön erre annak a delegáció felvezetése, forgalom irányítás, + járőrözünk a megmaradt időben....stb. Nem unalmas meló az tuti.
Most már csak valami 6 hónapos suli van, mert a fene se jön rendőrnek, mióta a 25 év utáni nyugdíj lehetősége ugrott.
Ez után kell egy hely ahol van motor és tudnak fogadni. "A" vezetői engedély. Belső páv vizsga, alapszintű képzés, emelt szintű képzés + 1 válogató, ha ez sikerül, akkor speciális képzés 2 hetes volt annó. Ennyi + minden évben 1 vizsga.
Hogy lehet valaki motoros rendőr?
Mindenkinek ez az álma szerintem.
Civil életből gondolok egyet és elmennék motoros rendőrnek.
Gondolom először valami rendészeti 2 évest kell elvégezni.
Aztán, hogyan tovább? meg gondolom nagy túljelentkezés is van.
Cordura ruha félkemény protektorokkal. Az árát le se írom......tudjátok közbeszerzés....... az értelmével ellentétben, drága és rossz minőség.
A nyári kesztyű pakisztáni polár béléses, a kormány megfogására alkalmatlan, ezért e helyett alpinestars thundert hordok jelenleg. A csizma valami JOLLY nevű gore tex szerű valami. Hidegben eddig jó volt, de most, hogy jön a meleg már szagít Volt most 3 évig egy probiker full perforált csizmám, de már szétmállott, elég xar minőség. Valami olcsót néznem kell idénre ami szellőzős.
A sisak jó most Nolan N90. Meg a polár aláöltöző is jó amit adnak...
Ennyi....
Stifi: persze, máshogy...biztos soha sem csinált olyat hogy elment a benzinkútra és utána rögtön haza :)))
Az eladó felhívását nem lebaszás miatt mondtam hanem azért hogy rákérdezzek ő tapasztalt e ilyet (nyilván hazudhat is, de egy próbát megér).
használt motorról van szó ne feledjük, nem derülhet ki minden átvételkor és minden szerződésben ki van kötve hogy utána nincs reklamáció.. ezt vállaljuk ha használt gépet veszünk, lehet az előző tulajnak ez fel sem tűnt, mert máshogy használta a motort..
mindenképpen lássa szerelő, keverékképzés baja is lehet, vagy tömítés probléma, és elpárolog a benzin ha állni hagyod, utána meg nehezen indul... ugyanakkor lehet az egyik cső öregedett el, és ha áll a melegben meghajlik/törik, de később visszanyeri a formáját.. nekem a régi motoromnál a benzincső szeretett eltömődni, megtörni, volt hogy kézzel masszíroztam ki belőle egy görcsöt és csak úgy tudtam továbbmenni vele...
Tudom én vagyok a naiv, de a korábbi tulajt miért nem hívod fel hogy mi a f... van a motorral vagy amikor megvetted ez miért nem tűnt fel? Egyszer beindítottad és kész?
Ha ilyet tapasztalok akkor nem veszem meg a mocit és kész, most viheted szervízbe ha zavar, ha meg nem akkor indítózol aztán majd lesz valami.
Pohi!
Ha már így becsöppentél a fórum életbe, és cbr tulaj lettél érdekelne a munkaeszközöddel valami
Régóta figyelgetem a motorosrendőröket, és soha nem tudtam eddig rájönni, hogy a felszerelésük protektoros vagy sem. (gondolom az, de nem látszik a ruházaton)
Milyen védőfelszerelést kaptok? Milyen márkájú cuccokban nyomjátok?
Persze csak ha nem államtitok
Szia!
Sajna nekem nem volt ilyennel tapasztalatom, de olvastam nemrég a totalbiken egy cikket, hasonló problémával.
Szerintem megéri átbogarásznod a cikket, és az alatta lévő hozzászólásokat lehet találsz számodra hasznosat.
Sajnálom, hogy ilyen problémád, van vele, remélem hamar és olcsón megoldódik. Cikk a totalbike oldalon
(Egy zárójeles megjegyzés: Én gépészmérnök hallgatóként, elgázosodásra, esetleg valamilyen tömítetlenségre tudod tippelni, ami egy 10 éves járgány esetében egy elöregedett gumitömítés okozhat. De ez tényleg csak zárójeles gondolat )
Van 1 kisebb problémám a motorral. A probléma a motor megvétele óta fennáll. Üzem meleg közeli állapotban ha leállítom a motort és úgy hagyom kb 15 20 percig akkor nehezen indul. Sokáig kell önindítózni meg neki kell rugaszkodni 2-szer 3-szor is. Ha üzem melegen leállítom és nem sokkal utána (kb 5 percen belül) indítom akkor könnyen szépen indul. Napi első indításoknál (szivatóval ugye) is könnyen indul. Tehát ha mondjuk reggel mentem délutánig áll és lehül teljesen akkor is könnyen indul szivató nélkül.
Valakinek van valami ötlete hogy mi lehet a baj vagy volt már valakinek ilyen problémája?
Tehát összegezve: Csak akkor indul nehezen a moci ha nem hideg, legalább langyos vagy üzem meleg közeli állapotban van és leállítás után kb 20 30 percet állt.
Segítségeteket,ötleteiteket előre is köszönöm.
Még egyben a fékrendszer, de rendeltem fém fékcsövet és 2-vel akarok indítani felülről, így a szimpla áteresztő csavart duplára kell cserélnem. Meg akarnám venni, de nem tudom milyen méretűt vegyek.
Elolvasom a cikket hátha találok benne valamit.