Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fejidomon kivul nem serult semmi? Ilyen bolond autosokra neha szivesen raijesztenek azert enis...mondjuk egy jo kis lanccal a motorhaztetejere...
Nem titok! Szigetszentmiklós környékén egy egyenes utáni körforgalom előtt, akkor jártam arra először és kifelé jött egy audi aki "rám ijesztett" , mert átjött a zárón, én kicsit az út széle felé akartam kitenni a gépet, de balszerencsémre ott meg vastag kavicsréteg fogadott, amivel az árokban végeztem! Kb. ennyi!
A www.danger.hu foglalkozik motografix matricákkal.
Én nem tudok sajnos fejidomot viszont ha nem titok elmondanád, hogy jött össze a perec?
Sziasztok!
Sajnos volt egy kisebb esésem, 2 hete, ezért feltenném a kérdést, hogy nem tud-e valaki egy fekete fejidomot, amit lehetőleg nem kell fényezni a 2000-es cbr 600 f4- emhez?
Kérdezd meg őket, hátha
http://motormatricak.hu/#/matr...
Sziasztok!

Tudna nekem valaki segíteni, hogy hol tudnék ilyen matrica szetet rendelni a géphez ( magyar oldal) ha esetleg valaki tudna ilyen légyszi osssssszzzaaaa már meg velem! Köszi a segítséget
Motoros biztonsági kampány videó Ausztráliából (elég ütős).
Ésszel motorozzatok!
http://youtu.be/HT666XwJR2s
hát tiszta légszűrővel, új gyertyákkal lehet hogy könnyebben átmegy a rendszeren a nafta, és a kipuffogóban durran be az elégetlen cucc..
bár tényleg kérdés, eddig a régi gyertyákkal miért nem csinálta, amikor pont azzal indokoltabb lett volna...

nekem meg olyan fóbiám van most, hogy alacsony fordulaton kihagy 1 henger, és csak kövér gázra éled fel.. semennyire nem értek a motorokhoz, szóval ez gyengébb tipp mint a jövő heti lottószámok, de kicsit erőtlennek érzem alacsony fordulaton.. és hozzátartozik, hogy most kicsit hajtósabban vezetek, állandóan motorral járok és amióta nem csörög a feszítő nem nagyon engedem a fordulatot 5000 alá (előtte meg nem mentem főlé), szóval ha néha mégis leesik lehet erőtlennek érzem, mert elszoktam tőle...
Majd fogsz!
(Remélem)
Csak ésszel és mértékkel, a megfelelő helyen.
A szervizes azt mondta, ő azon csodálkozik inkább hogy eddig nem csinálta, ezért gyanakszom a gyertya cserére mert a légszűrő és a dob ezer éve megvan. Nem variáltam rajta.
na valami ilyesmire gondoltam én is..
lehet a dob gyártója is árul kicsit olcsóbban igazított elektronikát, de ugye az biztos nem számol a légszűrővel is, csak a dobbal.. szóval tényleg a jó megoldás a programozható téma, de zsebbenyúlós és ugye ez nem turbós jármű, hogy egetrengető különbségek legyenek, kiadni 100k-t 1-2%-ért kicsit luxus...
monitor (baszki)= motor :D
Na ki lettem okosítva a prop tech által (aki ismeri őket tudja hogy igencsak a toppon vannak szerelés ügyileg).
A lényeg, hogy a durrogó kipufogó a nyitott légszűrő és dob hatása, vagyis részben mert kicsit sok benzint kap a monitor ami viszont az elektronikának köszönhető. Korábban azért nem durroghatott hasonló set up-al mert a gyertya már nem mai gyerek volt (de ez csak részben tesz hozzá a dolgokhoz).
A megoldás az injektor térkép hozzá igazáítása lenne a mostani setup-hoz, az meg ugye power commander vásárlást igényel. Szóval most együtt fogok élni a virgoncabbá vált fsportommal, amúgy nekem tetszik hogy motorféken néha durrog egyet, olyan mad max-es :))
A motornak semmi baja sem lesz tőle, annyira meg nem zavar hogy 100e-t eltapsoljak PC-re és térkép írásra (bár tény hogy kíváncsi lennék a többlet erőre és jobb gázreakcióra).
Vedd meg
csak szép sorban, nem is kell elsietni semmit
javaslom előtte a pályázást (mondjuk kakucson), ott nagyon össze lehet haverkodni a motorral, hihetetlen mennyi tartalék van benne.. én ma voltam motorozni, és félelmetes mennyire nem merek menni közúton, félek hoyg elcsúszok pedig ahogy a dőlésszögeket meg a kanyarsebességeimet nézem, kb a buszok előzhetnének kívülről.. kakucson meg teljesen lekoptatom a gumit, nem is vagyok lassú és mégsem félek hogy elnyalok..
szelephézag mérés 2 óra munkadíj (anyagot sajnos nem tudom, enyémen sem kellett semmit szerelni 48ezernél)
gyertyacsere 2 vagy 3 óra munkadíj (gyertya 3750/db, fórumról)
feszítőcsere 2 óra munkadíj (feszítő most kb 23k)

nekem most gyertyacsere és feszítőcsere volt együtt, ez különböző helyeken van de a kolléga összesen 2 óra munkában megszámolta úgy, hogy a gyertyákat én vittem a karasnában van egy lelkiismeretes és ügyes srác (úgy 18 lehet, max 20), 2 óra alatt megcsinálta a 4 órányi munkát, és nem is számoltak fel többet érte)

a hézagot én kimérettem 42ezernél, mert valami csörgött, mivel nem volt bajuk így a feszítőt cseréltem ki most, csörgés már nincs!

más: nekem is nyitott yoshimura dobom van, nekem minden frankó KIVÉVE hogy alapjáraton ha gurulok és nem csúsztatom a kuplungot akkor kicsit kecskésen megy, nehéz például bólyák között gyakorlatozni vele vagy kis sebességgel forgolódni.. beszéltem olyannal akinek hasonló baja volt, egyértelműen a nyitott dob tehet róla, hogy egy picit ideges alapjáraton, de ha fordulaton visszadurrog motorféknél (amikor elvileg ugye nem kerül üzemanyag a rendszerbe, tehát valamiért marad benne és az ég el lassításkor), azt mindenképpen megmutatnám szerelőnek.

de nem gyári légszűrővel és kipuffogóval a fentiek szerintem normálisak is lehetnek, ilyenkor illene utánatuningolni (kipuffogó gyártójától új ECU például)
köszi
HPeti: ide vittem a mocit, a srác egy elég eldugott helyen van de gyorsan dolgozott és az árai is jók voltak (bár én vittem a gyertyát+olajat+olajszűrőt). Gyakorlatilag szerelési költség volt (teló szim és olaj csere).

http://www.mfmotors.hu/
Hat de ez parhuzamos savban tortent delutan 5kor, csucsforgalomban... :)

Egyebkent en sem mentem meg 150-nel tobbel vele, igaz, meg csak ket hete van nalam...
Nincs semmi rángatás meg semmi hatása csak motorféknél durrog, én arra tippelek hogy a kimosott légszűrő és a több év után cserélt gyertya miatt van, nálam 3 éve van és az előző tulaj sem cseréltette annál a szerviznél amit legutoljára végeztetett el, én a kisebb hézagra gyanakszom mert a szelepekez nem nyúltak csak ellenőrzés volt.
mondjuk nálam alapelv, hogy autó mellett 1 másodpercnél több időt nem töltök, max ha állunk a pirosnál..
vagy előtte, vagy mögötte, vagy 1 sec alatt megelőzni ahogy lehet, városban is, kocsik között szlalomozva is, de semmiképpen sem mellette! főleg ha suzukis meg kalapos is! :)
mondjuk általában sokkal gyorsabb vagyok mint a tömeg, mindig figyelek hogy senki mellé ne ragadjak be semennyi időre, hanem folyamatosan tudjak előrehaladni, mert tudom hogy veszélyes :\

olvasva itt a hozzászólásokat korábbról, én vagyok az egyetlen aki még nem ment 180-nál többet a géppel? na nem mintha félnék, de nekem a 120 (max 150) untig elég közúton, monoton egyeneseket meg inkább kerülöm, autópályára meg nem megyek elvből.. szóval nem nagyon megyek ennél gyorsabban, igaz városban is hamar 100-at mutat az óra, szóval ne azért van mert félek, de én ott 100 körül érzem jól magam, lehet haladni vele városban, lehet döntögetni vele szerpentinen, lehet nézelődni az egyenesben, nem kell elbújni a plexi mögé...
Az enyémben is K&N van, és amikor nyitott dob volt rajta, akkor sem durrogott, de tény hogy ismerek olyat, akié rendesen visszadurrog. Én azért lehet visszavinném, mert eddig nem durrogott azonos feltételek mellett.
gyó de kéne