Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sportmotoron, nyitott rendszernél (légszűrő, dob) teljesen normális a durrogás gázelvételnél
Szia!
Pont ezeket kell megcsináltatnom nekem is a gépen a napokban. Ha nem titok, elárulod, hogy hol csináltattad és hogy mi mennyi volt? Válasz jöhet ímélben is: peti30 kukac freemail pont hu, vagy ide. Csak hogy legyen összehasonlítási alapom. A durrogást nemtom mitől lehet, az enyém soha nem csinálta. Rángat is olyankor, amikor durran?
Nem adom oda olcsóbban. 7 + posta = 8 és csakis előre utalás esetén. Utánvétel 2000 a posta.
5+posta akkor 6?
Ide is bemásolom a kérdésem nem csak a motorszerelés topikba, hátha megtudjátok mondani a frankót.

"Sziasztok, van egy honda cbr600fs típusú motorom amin kb 1 hónappal ez előtt csináltattam nagy szervizt.
Szelephézag ellenőrzés, gyertya csere (ngk imr9c-9h), k&n légszűrű tisztítás, olaj szűrő és olaj csere, teló szimmering és olaj csere.

A szerelő elmondása szerint nem nyúlt a szelepekhez mert értéken voltak, nem volt szükség korongozásra és minden rendben a mocival.
A motoron leo vinci dob van és a korábban leírt k&n sport szűrő.
A kivett gyertyán viszonylag már nagy volt a hézag.

A probléma, hogy a szerviz óta motorfékkel történő lassításnál 4,5-4 fordulat felé néha néha durrog a kipufogó. Amint pici gázt adok azonnal elmúlik.
Korábban sosem tapasztaltam ilyet, de az is igaz hogy pl gyertyát csak a korábbi tulaj cserélt benne 3 éve, én csak most.

A durrogás miatt ismét szerelőhöz kellene fordulnom? Ez probléma vagy csak a légszűrő+dob+új gyertya okozza ezt?
Remélem van itt valakinek ilyen tapasztalata."
Amit en talan leginkabb az eddigiekbol megtanultam, hogy ha a melletted levo savban egy Suzukis oreg bacsi megy, tokmindegy hogyan de huzz el onnan... Legutobbi balesetem ebbol szarmazott....index nelkul valtott az en savomba, oldalrol elkapott, termeszetesen a standard szoveg: "Bocs nem lattalak".....
7 + posta azaz 8
5 és a postát állom. nos?
Ment a mail.
Hát igen. Használt motornál nem a szín az első. Nekem képeken ebből az F4-esből az 1 színű fekete tetszett nagyon piros matricákkal. Az első amit megnéztem ilyen színű volt de kis túlzással 1 romhalmaz volt. Ez képeken nem tetszett annyira. De amikor az előző tulaj kinyitotta a garázskaput gyönyörű látvány fogadott. Sokkal szebb élőben mint képeken(legalábbis számomra).
Akkor majd sasolom a bordó XX-et. Hátha találkozunk. Ha a képeimet megnézed van olyan amikor az Etz mellett állok. Ha látsz légyszi majd köszönj rám. Motorom ismertetője hogy fehér felnicsík van rajta meg 1 Yoshi triovál dob.
Egyébként megyek madarasra...
Köszi! Nekem is ez a szín tetszett a legjobban, meg a fehér-sötétkék. Ez.
Mondjuk nem a szín volt a legfontosabb szempont a vásárlásnál.
Adsz egy mail címet?
Vagy írj az enyémre!
Én biztos nem, ezeket a mega találkozókat sosem szerettem.
Jön innen valaki holnap Kunmadarasra a motoros talira?
Én ott leszek és unokatesóm is szintén CBR 600F-el
Egyébként gyönyörű a mocid. Ez a piros-fekete nagyon ütős kombó.
Igen ez igaz. Csak nem volt tervbe hogy ennyire kihúzom. Üres volt az út szembe sem jött senki. Jó akkor húzzuk. Nézem 200. Látom jön szembe 1 kocsi lassítsunk. Fékezés nélkül elengedtem a gázt. Ez volt a legrosszabb. Azt hittem elesek. A motor instabil lett(legalábbis úgy éreztem). A bukót is csavarta a szél a fejemen mindenfele. Oldalra is és fel is. Lelassítottam felraktam 6. ba aztán 100-120-al jöttem a várostábláig aztán szépen 50-el hazagurultam. Az ember egyszer úgyis megnézi mit tud a gép nem bírja ki ez tiszta. Csak nagyon kevés tapasztalattal csináltam ez volt a baj. Meg kell még szoknom a sebességet és utána is csak ésszel menni persze. . Ezért írtam hogy nem fogok 1 jó darabig így este elindulni ebbe a szomszéd városba nehogy megint gyér fogalom fogadjon és a csábítás a száguldozásra.
Ezt a direkt gecizések a legbosszantóbbak, hogy nem tudsz velem mit csinálni, Meg a paraszt fel sem fogja, hogy mi van akkor ha úgy esel el, hogy véletlen kitöröd a nyakad vagy akármi. Vagy csak eltöröd a kezed . És ha elestél volna az ilyen szemét mocsok simán elment volna. Aztán neked ott marad a törött moci ha megúsztad sérülés nélkül.

1x nekem is volt egy szándékos szopatás.
Éjjel kihalt főúton. Én 150es robogóval.
Kifordult előttem a gyerek a " falu központjánál" csikorgó gumikkal. Jaszkari volt.
Én is kifordultam de mivel én is jaszkari volt így én egykeréken nyomtam. Volt egy enyhe ív az útban + buszmegálló a szélén, de egykerkéken pont be lehetett venni.

Ez a paraszt meg besatuzott az év végén. Én meg egykerkén voltam. Majdnem elzúgtam, de a buszmegállóba ki tudtam sorolni.
Mondom anyádat szopasd. Robesz 100ig lenyomta a kocsikat mint a szart. Próbáltam megelőzni erre a barom rámrántotta a kormányt. Mondom jól van akkor megvárom míg eltakarodsz. Persze nem ment el hanem 1km és 100méteren át felvezetett. 60as tempónál mindig befékezett előttem. belassultunk. szopatott végig.
Tisztán emlékszem rá. 1km és 100m egy körforgó. ezért tudom :)
Ott lakott majom. Azóta is szálka a szememben. Voltam 15éves kb az meg 20-22körül így nem mentem házhoz a pofonért.
De beígértem, hogy meg lesz még ennek a böjtje.

Ráadásul nem tudom mire volt ez jó neki.
Ilyen kocsiba rúgós megmozdulásom nekem is volt egyszer. Még 125-ös Kawasaki KDX-em volt és egyirányú utcában mentem el az álló sor mellett. A csávó meg a kisteherből úgy gondolta, ha ő nem mehet, akkor én se menjek és kitolta a kocsi orrát elém a járdáig. Majdnem nekimentem, de szerencsére fel tudtam menni a járdára. Én menet közben bikáztam bele egyet a kocsi oldalába orrvasalatos cross-csizmával. Szerintem megérdemelte... Egyébként nem vagyok egy agresszív gyerek.
betartani a 90et veszélyesebb, mint 120al menni inkább.
Az autósok letolnak a picsába.
Egy darabig jön utánad mert nézi a mocit vagy nem tudom.
Aztán nem mer beelőzni mert az hiszi szopatod és csak arra vársz, hogy elkezdjen előzni. Ennek következtében rádjön, hogy takarodj már előle. Te lejjebb húzódsz, hogy menjél paraszt. Persze Ő még mindig nem megy. De mikor jönnek szembe akkor saját sávodon belül szinte lelök az útról. És beáll eléd szintén 90re.
nagy forgalomban én sem szoktam gyorsan menni. Ott is megelőzöm őket. ha nem tudok nagy oldaltávolságot tartani akkor úgy előzőm őket, hogy kevés legyen a sebességkülönbség és akkor van idő reagálni elvileg.
De ha elszórva van kocsi. Van kettő között vagy 100méter szabad pálya és a szembe forgalom se húzós akkor ezekre azért rászoktam verni rendesen.

Hozzáteszem ezeket csak olyan helyen csinálom amit ismerek és tudom, hogy a földútról nem tud felkanyarodni elém egy traktor. Meg ha 2 kocsi már közelebb van egymáshoz akkor belassulok, mert a kocsis is látja, hogy gyér a forgalom. sehol egy leágazás. 2km-rel ezelőtt nézett a tükörbe utoljára az egyenes úton és nem látott senkik. Ilyenkor meg van az esély, hogy nem néz a tükörbe csak átrántja a kormányt a másik sávban mert úgy sem jön senki mögötte... de persze a motoros simán beéri ennyi idő alatt.

Ehhez kell felnőni, hogy kialakuljon ez a fajta szemlélet szerintem.
Egy idő után már rutinná válik, hogy mikre kell figyelni. Csak sajna veszélyhelyzetben jön rá az ember. hogy anyád...

Volt olyan, hogy 70-80el mentem semmi extra. városban főúton. Jobbról beágazás. Megállt a kocsi, látom nézelődik. Gondoltam nincs gáz.
Balra akart kanyarodni.
Elnézett balra majd jobbra és elindult. Mire megint balra nézett én már vészfékezve nagyon közeledtem, amire ő megijedt és megállt pont az én sávomban keresztbe. Régebbi balesetből tanulva volt annyi lélekjelenlét, hogy elengedjem a fékeket és kikerüljem. Már láttam magam átesni a motorháztetőn. Meg azon a héten jöttek a motort megvenni. Szopi lett volna ha összetöröm

Megálltam egyből. Csávó visszatolatott. Visszaballagtam mondom neki mi az anyádat csinálsz.
Vigyorogva (gondolom idegességében) mondja, hogy nem látott.
Ezen felbasztam az agyam + vigyorgáson elkezdtem üvöltözni, hogy ha balra kanyarodsz akkor merre nézzel bazd+, ő meg, hogy nem látott, de semmi bocs. Mondom azt ha most meghalok anyáméknak mit mondtál volna, hogy nem láttál? Semmi válasz csak vigyorgás.
Annyira feldühített, hogy csizmával (focistákak : csőrrel :) ) belerúgtam egy olyat az ajtajában, hogy behorpadt mint a szar. Ezen úgy meglepődtem, hogy sarkon fordultam és visszaballagtam a mocihoz. Mikor felszálltam visszanéztem, ki se szált a kocsiból.
Én meg 125ös gyorsaságival voltam rendszám nélkül így nem találkoztam többet vele. Arcomat se látta mert a bukót nem vettem le. Szóval megúsztam így is úgy is.

Tanulság, hogy ha meg is áll a kocsi és látszólag észre is vett, akkor is fékezni kell vagy legalább is rákészülni, hogy ha baj van akkor merre meneküljek.
Néha ilyen is kell. Ha mindig be akarnád tartani a sebességhatárokat, akkor nem kellett volna lecserélni az ETZ-t.
Én sem közlekedek állat módjára, de néha előbújik a kisördög, és akkor jólesik megcibálni a fülét a piroskának. Amúgy teljesen vegyes használat mellett (város, főút + 1-2 alkalommal 2 személy) még nem etettem meg 5,3-nál többet a paripával.

Más:
Pénteken vittem vizsgára a motort és visszatettem a gyári dobot rá, olyan volt, mintha villanymotorral mennék. Valahol azért élveztem.
Hát azt még nem tudom. Mikor nagy a forgalom akkor nem száguldozok nagyon az tuti. Ha tegnap forgalmas lett volna az út bhiztos nem húztam volna ki eddig...