Sziasztok.
Egy F3 98-am van, úgy néz ki elől kelen teleszkóp szimeringet cserélni mert van egy kis olajfolyás sajnos.
Szerintetek mennyibe fáj a szervizben való javíttatás ? Valószínűleg a Kék Hold-ba viszem majd.....
Köszi szépen. Hazafelé 1 szer meghúzattam 1 picit nem hasaltam a plexi mögé. Azt vettem észre hogy 1 szer csak nem hallom a motor hangját csak a szelet. Ránézek az órára 140. . Visszalassítottam. Szóval a szélvédelem szerintem jó lenne csak a bukóm zajos.
múltkor szar idő volt, 10-en voltunk össz.
mivel kétrészes, nem az egész banda nyomul a pályán, így ha valaki inkább bólyázna azok elvonulnak odébb. persze ha túl sokan vagyunk az gáz, de mivel hétköznap van, remélhetőleg mások nem nagyon zavarnak be, és akkor szervezetten lehet nyomulni!
állapotot veszünk, nem km óra állást. én 24k-val vettem az enyémet, most van benne 50k. a kötelező szervizeken kívül egyszer költöttem a motorra, amikor kicseréltem a vezérműláncfeszítőt, soha semmi más baja nem volt. legalább 150k-ig elmennek ezek a blokkok hiba nélkül, ha karban vannak tartva!
Értem,köszönöm a válaszokat! Van egy Hondás cimbim 900-as rr-je van,de nem szaki! Mondta hogy eljön velem mocit nézni,remélem nem fürdök be vele majd.....látok amúgy sok 2000-2003-as mocit 20-40e kmerrel,hát én is csodálkozom némelyiken!
Milyen alapjáratod van? Nekem 1000 körül volt, egyszer ugyanígy leállt, Bryanfox kollégája (székesfehérvári Honda) mondta hogy 1300-1500 körül kell lennie, ott jó a töltés. Feltekertem, azóta pöpec!
Az anyémben 53 ezer van és csendes mint a doxa! Unokatesómé ugyan ilyen mint az enyém abban 83 ezer van annak sincs semmi baja. A kuplung nyocsapágynak van 1 pici hangja az övében de minimális(én nem is hallom csak ő) Ne dőlj be a kevés kilóméteres mociknak. Szombaton néztem 1-et amiben elvileg 20 ezer volt és volt a csapágyának hangja. Magyarul simán 75-80 ezer kilóméter van a mociban. Ha nem értessz hozzá mindenképp vigyél magaddal valakit aki keni-vágja a témát :) Megvehetsz olyat nyugodtan amiben picit több km van csak legyen jó állapotban az a lényeg.
Ez egy jó kérdés. 50.000 nem kevés, de ha rendesen karbantartották, akkor 50.000 km-rel még meg szabad venni egy motort, és te is beletehetsz még legalább annyit.
Az általános állapot vásárláskor általában fontosabb szempont,mint a km-ek száma.
Bar nem vagyok szaki, az enyemet 44ezerrel vettuk 800ert...2002es, injektoros. Allitolag a 600F elnyuhetetlen :) szoval szerintem nincs baj az 50ezer koruli kmrel...legalabb valoszinubb h nincs visszatekerve az ora. Egy 10 ev koruli motornal a huszonezer km eleg gyanus...
Köszönöm a válaszod! Hát találni néha injektorost is olyan 8-900 körül és ebbe az árba nézelődök!
De ha más gondja nincs akkor ok,annyi kérdésem lenne még hogy ezekben az 50000km körül az soknak számít már vagy még bőven jó?
Az oké, Kakucson is szoktak néha vez.tech-et tartani, de igazából a veztech-hez elég egy nagy placc, ahol mindenféle furmányos (zömmel alacsony sebességű) kanyarodási gyakorlatokat tartanak, amik nagyon hasznosak is, de a pályamotorozás már egész másról szól.
Kb ahhoz tudnám hasonlítani, hogy aki labdazsonglőr és jól dekázik, az még nem focista. Oda más kell.
erre válaszolok, de mindenkinek szól a kommentem! ha beregisztráltok ide és rám hivatkoztok, akkor 15000 helyett 12000 JMF-ért jöhettek a tesztmotor tréningre kakucsra!
http://www.tesztmotor.hu/trening/
én a múltkor voltam, előtte pontosan ugyanúgy éreztem és motoroztam mint Te bury. amikor a legnagyobb csapatáson túlvoltam és büszkén szálltam le, kiderült hogy még véletlenül sem csökkent a "majrécsík", tehát mégsem fejlődtem egy centit sem.. aztán elmentem az áprilisi tesztmotor tréningre, és 12 fokban, kis esőben teljesen lekoptattam a gumit, mert ment előttem/mögöttem az egyik srác és mondta hogyan kell motorozni.
a majrécsík semmit sem számít közúton, de amíg nem próbálod ki pályán, nem fogsz rájönni.. a 12000 JMF-ban benne van az egész napos pályahasználat, az hogy foglalkoznak veled és mutatnak egy csomó trükköt. bólyázás is van ha azt akarsz, én egész nap pályázni fogok jövő pénteken, hogy tovább csiszoljam magam.
hidd el nem fogod megbánni, ugyanabban a cipőben járunk, és én már megtettem az első lépést :)
az hogy a térded leérjen, eltűnjön a majrécsík csak pózolás, nem igazi motorozás vagy életcél.. az hogy technikás legyél és elmondják hogyan lehetsz az, már más kérdés, és itt garantáltan jó a hangulat!
gyere el velem és motorozzunk egyet, és ez szól a többieknek is! 12000.- szerintem nem sok egy egész napos programért, és garantáltan többet tudsz fejlődni mintha közúton akarnál lapon közlekedni..
ha valaki már beregelt, az is hivatkozhat rám és akkor olcsóbb lesz!
na ki jön? :)
Te miről beszélsz barátom? Kakucsring egész nap 6000.- ft, fél nap 4000.- ft, igaz, akkor nincs oktató.
Komolyan mondom, gyere el, megbeszéljük. Szerintem nem fogod megbánni. Majd szólok, hogy mikor mennék, valamikor május elején, már nekem is viszket a tenyerem :)
Egy F3 98-am van, úgy néz ki elől kelen teleszkóp szimeringet cserélni mert van egy kis olajfolyás sajnos.
Szerintetek mennyibe fáj a szervizben való javíttatás ? Valószínűleg a Kék Hold-ba viszem majd.....